Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Lonny i Debat
    Bestemt ikke - tog bare udgangspunkt i Minchys (?) frygt for at hendes barn kunne blive bidt ihjel.
  2. topic svarede på Therese's Lonny i Debat
    Men alle større hunde kan jo bide et barn ihjel, hvis uheldet er ude Jeg forstår udmærket godt, hvorfor du passer på dit barn ikke bliver bidt, men det er altså ikke kun amstaffer eller andre racer af den type, der kan bide et barn ret voldsomt. Ja, jeg tænker også, at små hunde kan føle sig hurtigere truede. Jeg kan som sagt selvfølgelig godt forstå, at man passer på sit barn, men jeg forstår heller hvorfor man dømmer en hel race, fordi enkelte individer har bidt et barn. Men det er selvfølgelig også noget andet, når man står midt i det og det ikke længere bare er snak
  3. topic svarede på Therese's Lonny i Debat
    Ja, det er også det jeg tænker. Selv en lille hund kan da bide et mindre barn ret voldsomt.
  4. topic svarede på Therese's Lonny i Debat
    Hvorfor er det lige kamphunde du er bange for at lade hende hilse på? Jeg tror faktisk der er hunde, der er hurtigere til at bide end amstaffer for eksempel er. De amstaffer jeg har kendt har altid været utrolige kærlige og tålmodige overfor mennesker.
  5. Vores hunde har altid selv haft mulighed for at vælge hvor de vil sove og det har da været i soveværelset nogle gange. Så det må være et ja
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    Hvor er det dejligt at høre at han har det godt
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Herinde ved jeg de uddanner folk til at kunne undervise andre, hvis det er sådan noget du vil? Blue Berry Hill - Dansk Hestetrænings Center Du kan prøve at læse lidt og se om det er noget for dig. Det foregår vist i weekender, så folk der ikke bor i nærheden stadig kan deltage. Pris og varighed ved jeg ikke helt så meget Mht. hundeadfærdsbehandler uddannelser ved jeg at der findes en del. Ved dog ikke så meget om dem, så der må nogen andre på banen, hvis det er
  8. Ja nemlig Ja jeg tror også jeg var gået lidt i panik, hvis jeg troede det var rotter - især når man ikke kan se dem! Rotter er sgu ikke lige mit favorit dyr, så er det vist sagt pænt
  9. Nej, jeg kunne heller ikke Var det ikke bare bamser eller sådan noget?
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Okay fem år er så lidt nemmere at forholde sig til
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det kan man da ikke. Det er da fuldstændig umuligt at planlægge sit liv 15 år frem. Hvor er du fx. henne i dit liv om 15 år?
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja selvfølgelig.. Jeg prøver bare at forstå hvad du mener
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Men hvordan kan det så være en dårlig grund
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg har stemt at jeg bruger flere forums, men HF er det foretrukne
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det kan godt være du ikke synes det er rimeligt, men for nogen er det altså bare en realitet. For nogen kan det bare ikke lade sig gøre at beholde hunden - det er virkeligheden, uanset om folk synes det er en god grund eller ej.
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Enig her. Synes slet ikke det er så sort/hvidt. Der kan være situationer, hvor man simpelthen er nødt til at omplacere hunden, fordi tingene bare ikke hænger sammen. Jeg tænker da også mit, når jeg ser en annonce med en unghund til salg. Det er jo på det tidspunkt, at hunden bliver træls og holder op med at være hvalpenuttet. Men det ER jo ikke sikkert, at det skyldes at ejeren har tabt hovedet, da de købte hunden. Måske fungerer det bare ikke længere Men vil give TS ret i, at der er mange annoncer, hvor det enten skyldes manglende tid, overskud eller allergi. Og det kan godt være lidt svært at sluge engang imellem Men mine forældre kom fx. selv af med hundene pga. økonomiske årsager. De var nødt til at flytte og det skulle gå rimelig stærkt. Lejligheden de blev tilbudt, tillod ikke husdyrhold og de var derfor nødt til at tage en beslutning. Skulle de blive boende og risikere, at huset kom på tvangsauktion og dermed ende med at stå på gaden uden hjem eller skulle de flytte og komme af med hundene? Med to børn at være ansvarlig for, var de nødt til at flytte.. I den situation synes jeg faktisk det er helt okay at komme af med dem.. Det er jo på ingen måde en nem beslutning, men nogle gange må man jo bare træffe nogle svære valg. I nogle situationer synes jeg faktisk det er helt ok
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Muskelhunde
    Men bortset fra det ser hun rigtig sød ud
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, debattere.. I det ligger der jo også at folk med forskellige synsvinkler og meninger deltager.. Ellers er der ikke meget debat over det :blink:
  19. Jeg kan også godt lide hende, men det var da for meget
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg synes også alle folk må svare i alle tråde. Jeg forstår ikke helt det der med, at man kun vil høre fra folk, der er enige med en. Det har da ikke noget med en debat at gøre :hmm:Til det kan man måske bruge PB-funktionen eller bloggen.
  21. Jøsses, hvor var Mette langt ude i går.. Forstår slet ikke hvorfor hun flipper sådan ud over at Jacob snakkede med Sabine at hun slet ikke vil spille sammen med ham. Selvfølgelig er det lidt fjollet, hvis han forinden havde sagt, at hun var en kælling, men helt ærligt.. Hvorfor skal Mette bestemme hvem han skal snakke med :stupid:
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg ville ikke føle det var træls, hvis jeg skulle betale penge for en service - men det kan da godt føles som spild af penge, når jeg ikke skal bruge andet end hundeweb. Men jeg kan da sagtens forstå, at det er en fordel for mange at være medlem, hvis det betyder at de kan træne og spare penge ved benzin, når de skal til konkurrencer osv. og det er da heller ikke noget jeg forestiller mig bliver lavet om. Men derfor kan man jo godt ærgre sig lidt alligevel
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg kan godt forstå, hvorfor de har valgt at lukke det for ikke-medlemmer. Det giver jo flere kunder og dermed flere penge - og så vil nogen måske endda tænke, at de ligeså godt kan benytte sig af de ekstra tilbud de betaler for via. medlemsskab. Det kunne jeg forestille mig, at en del ville gøre. Og så er der jo igen flere, der bruger DKK. På den anden side synes jeg det er irriterende, at der skal betales medlemsskab for at kunne kigge på hundeweb. Hvis man som jeg er i tvivl om hvorvidt der vil være interesse for træning, konkurrencer osv. vil jeg jo sådan set betale for en masse, jeg ikke skal bruge. Og lige pt. har jeg ingen hund og kan derfor ikke bruge tilbuddene til noget. Jeg skal kun bruge hundeweb. Og kan måske godt synes, at det er træls at skulle betale 400 kr. for at kigge på hundeweb engang imellem. Men kan som sagt godt forstå hvorfor de har gjort det
  24. :hmm:Synes jeg overhovedet ikke man kan mærke!
  25. Jeg så det der paradise after dark i går, hvor de havde Fie i studiet. Hun blev åbenbart forvirret over at de allesammen troede, at hun kendte en, så hun blev i tvivl om hvorvidt hun kendte nogen eller ej. Det morede jeg mig altså lidt over Hvis hun kendte nogen godt, håber jeg ikke hun ville være i tvivl

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.