Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Ja, alene hjemme træning kan du allerede starte med nu, det ville være en fordel Og mht. aktivering er jeg sikker på, det nok skal gå.. Hvis du er villig til at bruge noget tid på det, når du har fri, er jeg sikker på det hele nok skal flaske sig
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Tillykke med ham.. Han ser dejlig ud
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Okay, det mener jeg så heller ikke de skal
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Næh.. Hvis du allerede er træt af det, synes jeg du skal sælge hunden. Det er bedre at gøre det nu, mens hvalpen stadig er så ung og nemt kan vænne sig til en ny familie fremfor at vente til hunden virkelig er blevet knyttet til dig og har fået en masse vaner og lært en masse regler i dit hjem.
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, da ikke i snor. Men hvem andre end dagplejemødre putter også snor på børnene? Tror du ikke der menes at holde dem i "kort snor" - altså sådan i overført betydning..
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, det har du ikke skrevet Men som jeg læste det, skrev folk også bare, at en kirkegård er det forkerte sted at lade børnene løbe rundt og lege vildt Og det er jeg enig i - for selvom børn skal have lov til at være børn, skal de også lære at der bare er nogle steder, hvor man ikke leger.
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja selvfølgelig. Hvis det er for at besøge en afdød eller gå en hyggelig tur der. Men ikke for at lave en legeplads ud af det, synes jeg.
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Held og lykke
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    :
  10. Andet tøj ville nok også være ret fjollet
  11. Hej og velkommen til Glæder mig til at følge dit hvalpe projekt
  12. Tillykke med hende Hun er godt nok sød
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Og derfor er der rigtig mange der bruger sele :blink:
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Du kan prøve at skrive i denne her tråd: http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/2235-tysons-alene-hjemme-traening-og-p-p-peros-og-andre-der-har-lyst-til-deltage.html Der er andre, der har skrevet om deres hunds alene-hjemme problem og er sikker på du kan få en masse gode råd derinde
  15. Ja præcis. Hun skal bare vide hvor skabet skal stå
  16. Ja netop.. Og hunden vælger jo ikke selv dens familie, så man skylder hunden at tage sig godt af den.. Ville heller ikke undvære en hund, fordi en fyr bad mig om det.. Det er nærmest en hobby og jeg ville aldrig bede en kæreste om at droppe hans hobby.. Ergo skal han heller ikke gøre det samme mod mig
  17. Og nu er der så udsigt til at glo på en hunderøv den næste måned
  18. Jeg ville helt klart bede ham smutte.. Ingen skal bede mig skille mig af med min hund
  19. Ville tro man fik ondt i hagen af det :hmm:
  20. Ja det er hårdt at holde hovedet selv
  21. Det var ret forskelligt hvad vi gjorde alt hvilket halsbånd vi brugte. I starten brugte vi et almindeligt halsbånd og der havde Buster det på om dagen, om natten fik han det af. Så gik vi over til kvælerhalsbånd, som kun var i brug, når vi gik tur. Så brugte vi seler, som naturligt nok også kun blev brugt, når vi gik tur Hvis jeg får hund i dag, vil jeg købe et halsbånd til den, som den kan have på, når vi er ude. Men det bliver kun til hundetegnet. Vil helt klart have en sele til at sætte snoren i. Så har stemt på mulighed 2
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Ja lige præcis. Der er jo mange ting i det
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    I mine øjne er det ikke nok at hvalpene får lov til at opleve en masse.. Den skal også lære at forholde sig til alle indtrykkene på en god måde og være ok med situationen..
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg vil aldrig eje en ruhåret hund. Jeg kan godt lide at putte med min hund, og det er ikke så rart med en hund, der stikker Jeg vil heller ikke eje en spidshund.. De er for selvstændige og det er mit temperament bare ikke til.. Har haft en terrier blanding og det var rigeligt.. Selvom jeg synes, at mange af dem er super flotte og meget fascinerede på en eller anden måde, fordi de er så oprindelige.. Vil heller ikke købe en hund, der har problemer med helt naturlige ting som at trække vejret, når de løber eller føde selv.. Primært fordi jeg ikke vil støtte den slags avl og ikke fordi de ikke er dejlige hunde Af jagthunde vil jeg kun eje apporterende jagthunde, retrieverne er mine favoritter Hyrdehunde er også lige mig.. Træningsvillige, samarbejdende, aktive og utroligt smukke. Eneste minus er, at de fleste har tendens til at gø mere end gennemsnittet og har tendens til at stresse en del, hvis de ikke vænnes til at slappe af fra starten. Men det kan man jo tage højde for i opdragelsen Newfoundlænder, Berner Sennen og Grand Danois er også hunde, jeg gerne vil eje fordi der bare er et eller andet over dem.. Newfoundlænder er en stor, godmodig bamse :hjerte:, Berner Sennen står for mig som en rimelig rolig hund, der dog stadig i en vis udstrækning vil være med "hvor det sker," og det kan jeg godt lide Og Grand Danois er bare dejlig. Stor, lidt klodset og ikke specielt elegant Meget charmerende :hjerte: Vi luftede hund med en pige, der ejede en på et tidspunkt og jeg blev bare forelsket Så er der Terrierne.. Jeg er normalt ikke til små hunde, men hvad de ikke har i størrelse har de i ego Charmerende, sjove hunde.. Sådan en ville jeg ikke være afvisende overfor.. Så er der selvfølgelig også Cavalier king charles spaniel, tibetansk spaniel, dansk svensk gårdhund og sheltie, som også er ret søde.. Men ved ikke helt om jeg skal have sådan en bette en. Og nu kom jeg jo til at skrive hvad jeg gerne ville eje i stedet for det modsatte Men altså.. Vil ikke eje hunde, der: Er for små Er ruhårede Er alt for selvstændige og som udgangspunkt ikke kan gå løse Hunde, der er så sky eller vogtende fra naturens side, at den ikke vil trives i vores samfund Hunde, der er avlet ekstremt. Fx. schæferen, amerikansk bulldog, fransk bulldog. Og det var vist det

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.