Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Årh :lun: Sådan nogle billeder må du da ikke poste
  2. Hvordan gavner det hundene, mener du?
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Ja, det kan man jo godt blive Men tror det hele nok skal gå.. Hvis du følger din mavefornemmelse, kan det ikke gå helt galt
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Jaa.. Og hvis det er det, der skal til for at måtte få den
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Nej, det kan du sagtens gøre, tror jeg.. Hvis det er det, der skal til for at gøre hende tryg, såh..
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Velkommen til
  7. Nå, så kom billederne :5up: Hvor ser det hyggeligt ud, dejlige billeder
  8. Hej og velkommen til Han ser sød ud, kæmpe smil på
  9. Eksamen Okay, det var jeg lige gået glip af.. Held og lykke
  10. Kun et billede
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, det er åbenbart ikke meningen vi skal blive klogere
  12. Men fordi man ikke kan se forskel på de forskellige racer, betyder det da ikke, at alle hunde er ens. Jeg kunne da heller ikke se forskel, men derfor vælger jeg da ikke en listehund, bare fordi den ligner en labrador eller what ever. Det markerede: Fordi man ikke vælger hund ud fra udseendet, går jeg ud fra.
  13. Nåh jeg fik da kun 2
  14. 2 rigtige
  15. Det tror jeg, du har ret i. Vores tidligere hund reagerede også på andre hunde ved at køre helt op i det røde felt og trække hen imod den anden hund, meget ivrig efter at få lov til at hilse. Fuldstændig ukontaktbar. Men når han først havde fået lov at hilse og det gik godt, slappede han fuldstændig af. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på, at hans reaktion til dels skyldtes, at jeg også selv var mere opmærksom og anspændt i den situation. Det er sandsynligvis ikke hele grunden, men tænker nogle gange, at der sagtens kunne være en sammenhæng.
  16. Det var ikke specifikt møntet på dig, som sagt synes jeg bare, at det er kommet til at handle lidt for meget om hvem der har sagt hvad fremfor emnet, som ellers er rigtig interessant.
  17. Måske er jeg sart, men jeg synes, at det de sidste par sider har handlet mere om hvem der har sagt hvad og spydige kommentarer i stedet for et ellers interessant emne.
  18. For søren, hvor er den her debat blevet personlig...
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Jeg ved heller ikke så meget om det, var bare lige en tanke
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Miljøet spiller helt sikkert en stor rolle - helt enig. Og der skal selvfølgelig træning til, men der er bare nogle grundlæggende egenskaber, der er nødt til at være til stede, for at skabe en god kamphund fx. Men tror egentligt vi er ret enige alligevel
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvorfor kan man ikke avle sig frem til en god kamphund? Det er vel på samme måde, som hvis man vil have en god hyrdehund.. Eller en god jagthund.. Så køber man hund hos en opdrætter, der har lagt vægt på, at hundene er i besiddelse af de egenskaber, der skal til for at blive en god hund til det formål, man skal bruge den til. På samme vis kan man vel sætte nogle kriterier for kamphundeavl, så man kun avler på hunde, der er gode til det formål.
  22. Og til det kan man jo bare gøre sådan her:
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nu er jeg jo ikke opdrætter, så jeg kan ikke udtale mig hvorvidt folk har forståelse for det eller ej. Men jeg har svært ved at forestille mig, at de ikke vil kunne forstå grunden til, at det er nødvendigt at tjekke hunden for sygdomme, hvis de får forklaret, at det er for at avle nogle sunde hvalpe, få kendskab til om lige præcis den kombination endte med at være god. For at forbedre racen. Og hvis de ikke kan eller ikke er villige til at gøre dette, er det vel heller ikke de rigtige købere hos opdrætteren, der vælger at stille sådan et krav.
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvis du har det problem, kan du så ikke bare skrive i kontrakten, at kommende ejere skal sørge for at få hunden sundhedstjekket? Kender et par, der lige har fået en Rottweiler og de skulle da skrive under på, at de ville tjekke hunden for hd inden dens andet leveår. Og de kan ikke være de eneste, der gør sådan.
  25. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Ja og få nogle rigtig gode råd til at håndtere forskellige problemer med hvalpen Marc, du kan evt. lave en ny tråd, hvor du søger efter træningspladser i nærheden af din bopæl

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.