Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Støtter at hun avler på den måde hun gør. Jeg forstår bare ikke hvorfor du har købt hvalp hos hende, hvis du i virkeligheden er imod hendes måde at gøre tingene på?
  2. Vi er helt enige Misforstod åbenbart bare dit indlæg
  3. Nej okay, så er vi vist stort set enige alligevel
  4. Det kan da kun være til hundens fordel, at den bliver præget på forskellige ting, så den er rustet til at kunne håndtere alle de input, den får ved at leve i et samfund som vores. Og jeg mener, at det sagtens kan lade sig gøre at lade prægningen være på hundens præmisser.
  5. :lol: Ja det er da ikke fordi vi ikke kan læse i hvert fald
  6. Det tror jeg helt klart også der er - forskelle mellem racer. F.eks. ser det meget anderledes ud, når en Schæfer kigger opmærksomt ift. når en Golden gør det. Og det skal hunde selvfølgelig lære. Men jeg tror såmænd ikke, at der er noget hunde fra naturens side ikke kan rent sprogmæssigt. Det kan bare se meget forskelligt ud.
  7. Okay så har jeg misforstået dig Troede du svarede Lonny på hvad en pittbull ikke kan ift. en labrador
  8. Hvorfor mener du ikke at en pittbull skulle kunne gå i playbow?
  9. Nej, jeg synes også hun overreagerer. Det kan da aldrig blive din skyld, at hun vælger at lade hendes hund løbe og lege :hmm:
  10. Arh.. Jeg synes da, det fremgår ret tydeligt, at hun snakker om kamphunde
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Tak for update Dejligt at det har haft en positiv effekt
  12. Hvis det var min egen hund, tror jeg slet ikke at jeg kunne lade være med at forsøge. Kunne ikke bare stå på bredden og se på, mens den druknede. Men det er jo enormt svært at svare på.. Tror bare jeg holder mig væk fra søer om vinteren
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Velkommen til
  14. Stort tillykke :tillykke:
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Men ved at købe ved hende, støtter du det vel et eller andet sted?
  16. hej

    en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Velkommen til
  17. Ja og så kan de ikke forstå, hvis deres hund bliver bidt
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, det fatter jeg heller ikke. Igen er det de få, der ødelægger det for de mange. Nej, og det er nok netop det, der er problemet. Det er blevet så skide moderne at have hund og eftersom amstaff m.m. er let at få fat i, er det da sådan en man skal have. Desuden har man sandsynligvis oplevet at møde et rigtig pragteksemplar af racen og tænker ikke lige over, at det altså ikke er kommet af sig selv.. Og så kan det jo sagtens ende galt.
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, det er vi helt enige om. Og det er da super problematisk. Jeg tror som sagt bare ikke at et forbud vil hjælpe ret meget på det reele problem, som er at folk anskaffer sig hunden uden at vide hvad den består af. Ja, det er jo så det. Okay, hvad oplevede du da dengang?
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jaa måske. Ja selvfølgelig gør det det. Men man har da alligevel en del måneder at løbe da, eftersom de færreste hvalpe/unghunde angriber andre hunde. Ja, men dem, der anskffer dem alligevel, anskaffer sig dem uden at der er nogen som helst kontrol med det. Og det kan jeg altså ikke helt se fidusen i. Det tror jeg ikke nødvendigvis. Det der med at sætte hårdt mod hårdt, tror jeg ikke rigtig på.. Nej, det ville da være det nemmeste i verden. Men hvor går grænsen så, kan man spørge sig selv om.
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til
  22. Der er vel også det i det, at man ikke nødvendigvis ønsker, at ens hund skal hilse på en masse fremmede hunde. Jeg gik i hundeskoven med vores gamle, fordi han havde godt af at mødes med andre hunde, men han var enormt usikker og reagerede med "angreb er det bedste forsvar," hvis han blev sat i en situation han ikke kunne håndtere. Derfor synes jeg, at det var død frustrerende, når fremmede hunde kom løbende hen til os. Det stressede han fuldstændig op over og så kunne jeg stå der med alle mine talenter og forsøge at få ro på ham. Hvilket er svært med en fremmede hund så tæt på. Jeg kan sagtens se det fra andres synspunkt, at man kommer i hundeskove for at ens hund skulle mødes med andre hunde. Ville bare ønske, at det blev på min og min hunds betingelser, så han ikke behøvede blive sat i den situation. Jeg tror altså ikke, man skal regne med at alle gerne vil hilses på.
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Okay det er jeg så ikke enig med dig i. Hunden aner jo ikke, at dens instinkter har større konsekvenser end så mange andre hundes. Tja. Set fra mit synspunkt handler det ikke nødvendigvis om at være på vagt hele tiden. Det handler vel bare om at lære sin hund at kende og lægge mærke til dens signaler. Og det er vel ikke forbeholdt kamphunde ejere. Men jeg kan da sagtens se hvad du mener. Selvfølgelig holder det ikke at have hunde potentielt farlige hunde som mange har dem i dag, men jeg tror bare ikke et forbud løser ret meget. Tanken er vel, at man skal kunne gribe ind overfor de potentielt farlige hunde, men det burde man jo også kunne i dag, dog uden den helt store effekt. Sandsynligvis. Men der vil da være fuldstændig lukket for al kommunikation, hvis forbudet bliver en realitet. Okay. Nej, da ikke alle hunderacer. Det er slet ikke det jeg er inde på. Jeg tænker bare på før i tiden, hvor det var schæferen og rottweileren, der stod for skud. Nu er det amstaffen og lignende racer. Hvad bliver det næste?
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Du glemte da vist noget :scared:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.