Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Puha, sikke en træls oplevelse.. Masser af dem her til dig og Bonnie :ae::ae::ae::ae:
  2. Velkommen til Trist med Amanda. Det er aldrig rart når man er nødt til at sende en hund til de evige jagtmarker
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Rottweiler
    Ja, jeg synes også du skal læse tråden igennem først og søge på "inden du avler" herinde... Der er skrevet mange gode indlæg med ting man burde overveje inden man lader sin hund indgå i avl. Dette er ikke ment negativt, men for at undgå de både psykisk og fysisk syge hunde, der går rundt pga. dårlig avl og for at sikre hvalpe og hvalpekøbere de bedste muligheder.
  4. Det tror jeg heller ikke på de kan. Hvis de kunne det, ville vi ikke have alle de "uheld" - kamphund eller ej.
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Tak
  6. Hun ved da bare hvad hun er værd.. Man skal jo ikke lade sig nøje :blink:
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Det er nok rigtig nok Men jeg håber da du smider flere billeder på et tidspunkt, de er jo pæne at kigge på
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Det er da super flot :5up:
  9. Hvor er hun sød Kan du huske udfordringen, hvor man skulle lære hunden at hente en pølse og komme tilbage med den uden at æde den? Mine hunde ville æde den hurtigere end jeg kunne nå at sige "apport" men det var måske en mulighed for Karla - og garanteret også en mulighed for at prale til alle hundevennernes forældre :blink:
  10. topic svarede på Therese's JeanetteH i Vis os din perle
    Hvor er Luna bare smuk og dejlig Og hvor er du bare god til at tage billeder :5up: Jeg er slet ikke misundelig
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Det er da altid noget at det bare er selen og ikke mere allergi I skal til at døje med. :5up:
  12. topic svarede på Therese's Gryn i Bogforum
    Jeg ved både Lone Greva og Irene Jarnved har skrevet en bog om hvalpe. Måske var det noget? Jeg kender desværre ikke omtalte bog, men jeg kunne godt tænke mig den - den står på min ønkseseddel til jul
  13. Pyyh, det er svæt at vælge Vi har åbenbart mange skønne ballademagere herinde
  14. Ja da :blink: Og også gerne en online dagbog, så vi andre kan følge med :5up:
  15. Jeg tror aslan er en hund man kan få mange gode grin ud af jeg morer mig i hvert fald tit over hans skøre påfund
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Er enig med Nollike. Man skal vælge sine kampe med omhu :blink:
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Hanhunde listen
    Nej, jeg vil ikke.. Der er faktisk mange mennesker, der ikke tænker over disse ting og hvordan skal de nogensinde komme til det, hvis ingen siger noget?? Det er meget fint at du har en anden holdning til det, det skal du have lov til. Men det er altså levende dyr vi snakker om. Jeg synes ikke det ville være retfærdigt over for eventuelle hvalpe ikke at sige noget - HVIS trådstarter ikke har tænkt over tingene. Der er rigtig mange herinde, der kun "avler" fordi de synes det kunne være sjovt at få hvalpe på deres tæve! Jeg kan ikke vide om trådstarter har tænkt over tingene, og derfor vælger jeg at tale - du ville vælge at tie og det er så fint nok..
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Hanhunde listen
    Jeg har ikke tænkt mig at holde mund, fordi jeg ikke skal bruge annoncen til noget. Jeg prøver heller ikke at belære nogen om noget, jeg stiller bare spørgsmål, som jeg synes skal med og beskrives, inden man avler. Jeg har min holdning til avl, men jeg forventer jo heller at alle andre skal dele den holdning - jeg har kigget på diverse hjemmesider hos opdrættere og jeg kan da godt se, at langtfra alle deler samme holdning som mig. Jeg er jo ikke naiv.. Desuden er mit indlæg ikke en kritik af trådstarter, jeg prøver faktisk bare at hjælpe, så trådstarter kan finde den hund, der passer bedst til hans/hendes hund. Det har jeg ikke tænkt mig at starte en ny tråd for - jeg kan godt se ideen i, at man laver en tråd, hvor nye medlemmer kan gå ind og læse en masse gode råd om avl. Men den kan du jo så lave Desuden ved jeg ikke noget om trådstarter, så hvordan skulle jeg kunne vurdere om h*n har sat sig ordentligt ind i avl eller hvad h*n har i sinde at gøre ift. avl?
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Alle Hunde Racer
    Det gør vi nemlig :blink:
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Hanhunde listen
    Hvilke krav stiller du til hanhunden? Og hvordan er din tæves sundhedstilstand? Hvad med temperamentet? Er der tavle på dyret? Er hun avlsgodkendt? Hvad kan hun tilbyde racen og hvorfor ønsker I at avle? Jeg har ikke selv en Lhasa Apso, men det er vigtige spørgsmål at stille sig selv og giver samtidig andre en mulighed for at vurdere om deres hund passer til din tæve. Det skal jo gerne være så seriøst som muligt. :blink:
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Helt enig! Jeg kan heller ikke se nødvendigheden af at en tæve gennemgår den stress en løbetid medfører. Nu har jeg aldrig selv haft tæver, men det er jo ingen hemmelighed at der sker en masse hormonelt i den periode. Og mine eventuelle kommende tæver bliver steriliserede, hvis de ikke skal bruges i avlen.
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Alle Hunde Racer
    Og så god tur derned, selvfølgelig
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Alle Hunde Racer
    I skal være klar over at mange undlader at fortælle visse ting, når de skal af med hunden.. Jeg siger ikke at det vil ske for jer, men jeg har hørt om mange, der ikke fik alt at vide om hunden, men først selv skulle finde ud af det. En skam for ejeren og en endnu større skam for hunden! Jeg kan desværre ikke komme med en konkret historie, min hunkommelse er hullet som en si men jeg synes I skal være opmærksomme på det og så lytte til jeres mave :blink:
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Det er bare dejligt, når det går så godt :5up:
  25. Den er jeg med på Men kan det ikke ske for en ellers selvsikker hanhund, at hans selvtillid lider et knæk efter indgrebet? Og hvad gør man for at forhindre det? Jeg ved godt det ikke sker for alle, men hellere forbygge end helbrede :blink:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.