Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. jeg kunne godt lige bruge lidt inspiration til nogle korte baner, der er nemme og motiverende. Vi ræser jo rundt til stævner i weekenderne, og har ingen træning ind imellem, og det føles ikke voldsomt produktivt, for at være ærlig Men hvis jeg nu tog mig sammen og kørte ud på gården for at træne lidt, hvad er så godt at sætte op? Er helt blank Sally mangler lidt at føle at det er nemt, og ligetil. Men stadig vil jeg gerne øve lidt vendinger.
  2. nej, det er som Janni skriver bare forskellige regler i forskellige lande. Virkelig nemt og overskueligt Nu er det da blevet MEGET nemmere at komme ind i UK, i det mindste. Men det kan måske debateres hvor smart det er at slække på de regler. De blev presset til det af EU.
  3. ja, hvis de er under 1 år ved første vaccine, skal den gives igen året efter. Derefter gælder den i det antal år dyrlægen synes, eller deres retningslinjer beskriver.. hvilket herovre er 2 år
  4. et portræt er som regel et billedet bare af hundens hoved/ansigt
  5. Ja, er det ikke noget med at det ikke er en schæfer, hvis den ikke skaber sig?
  6. Sejt med Petrine og Buller!! Sally havde det virkelig varmt i dag, men det var også bare 180 grader og ingen vind, det var HOT HOT HOT!! Første bane, en spring grade 1-2, skulle hun liiiige til at besøge dommeren i stedet for at tage slalom og så kom hun ud af slalom et par gange, men efter det havde vi et fint løb med godt flow. Næste klasse (spring grade 1-7 så det var nogle lidt sværere momenter med) var det bare blevet så varmt. Jeg hældte en masse vand over hende, og da vi havde stået i kø og det blev vores tur, var hun knastør! Hun kunne heller ikke magte meget mere end at trave banen rundt, den bette stakkel, men denne gang med fejlfri slalom. Tror vi fik fejl på en forhindring, men er ikke sikker.. blev der ikke længe nok til at tjekke det. Jeg stoppede efter det, skulle have løbet et agility løb, men det var simpelthen for varmt for hende, jeg ville ikke byde hende det. Hun ville bare tilbage og ligge i bilen, og det siger en hel del om forholdene, for normalt har hun slet ikke tid til at komme tilbage og "kede sig".
  7. vi kommer afsted i dag! :banan: Det bliver lidt spændende, for Janice har lånebil, og vi kan kun få hendes stofbur derind... det er altså ikke voldsomt stort men hvor der er vilje er der vej, eller noget, ja? Heldigvis er Bert og Sally rigtig gode venner, Bert er ellers en streng lille gut når det tager ham
  8. Hvis der er noget englænderne kan finde ud af, så er det dårlig kvalitet!
  9. En pige med egne meninger, ligesom vi kan lide dem! man skal ikke kimse ad rablende sindssyg, det lyder til at han har det sjovt
  10. Tråden blev ikke slettet pga diskusionen der udspandt sig, den blev slettet fordi opslaget fra start skulle have været lagt i kalenderen, ikke i forum.
  11. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Hvalpe
    de fleste dyrlæger har åbent til mindst kl 18 Prøv at ring derned, og hør.
  12. Så hvis den ene bliver dødssyg og skal indlægges, kommer den anden med? Og hvad med den dag den ene dør? Synes det er at gøre begge hunde en bjørnetjeneste, ikke at lære dem at være adskilt.
  13. fordi den kunne? den havde nok regnet ud at der ikke skete noget, med en låge imellem, ellers var det jo sket med det samme. Tror somend Sally kunne finde på at gøre det samme
  14. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Hunde u/Stamtavle
    vores nabo har en hunde hvis far var springer spaniel, og mor var pomeranier. Han var ud af et kuld på jeg mener han sagde 6 eller 8, og han er ca samme størrelse som en springer?
  15. kennelhostevacciner holder vist max 6 mdr? Men derfor er det slet ikke sikkert hun får det alligevel. Jeg har oplevet at en ud af mine 3 hunde har haft det, og jeg har oplevet at vi havde udbrud i pensionen, og at ingen af mine fik det, selvom de havde været med mig på arbejde dagligt, indtil det brød ud.
  16. topic svarede på PinPoynter's Shii i Hvalpe
    Hvis du har modtaget private beskeder eller lignende, med stødende kommentarer, vil jeg på det kraftigste opfordre til, og håbe på, at du rapporterer det til moderatorgruppen.
  17. nej nej, overhovedet ikke (hvad jeg har lagt mærke til). Jeg sad som hjælper i en ring i mandags, hvor der var en lille pudel, der lignede en der godt kunne have det. Derfor kom jeg til at tænke på at jeg ville poste det på agilitynets facebookside, bare for at høre om det er noget folk har hørt om sådan generelt herovre, for jeg har aldrig hørt om det før, inden det kom op herinde for et par uger siden.
  18. har fundet en hjemmeside der var blevet linket til, den var nemlig på engelsk
  19. var den ikke på engelsk? :hmm:
  20. kan nogen minde mig om, hvem der linkede til noget om early take off syndrome? Eller endnu bedre, linke til artiklen?
  21. Nå ja, jeg fik forresten også endelig målt hende, man må jo i virkeligheden ikke starte før de er målt, men der er ligesom ikke nogen der kunne tænke andet, end at hun er stor åhhh hvor hun ellers elskede at blive målt! Begge målerne fik rigtig mange Sally-kram men nu havde hun jo heller ikke krammet en eneste dommer eller tilskuer, så hun havde nok lidt ekstra kærlighed der lige skulle brændes af Og så fik jeg også hilst på min nu ex-træner. Hun er ellers typen der nok sagtens kunne give en den kolde skulder i årevis, men mit liv er for kort til den slags, og siden de eneste andre mennesker jeg kender ude til stævner, træner hos hende, ja så kommer vi jo nok til at rende ind i hinanden en del! Så jeg talte bare til hende, som ganske normalt, og nu er det da i det mindste etableret, at jeg ikke gider en kold krig! :blink:
  22. Det kan jeg kun støtte op om, det er virkelig fedt!

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.