Alt der er opslået af PinPoynter
-
Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
jeg kunne godt lige bruge lidt inspiration til nogle korte baner, der er nemme og motiverende. Vi ræser jo rundt til stævner i weekenderne, og har ingen træning ind imellem, og det føles ikke voldsomt produktivt, for at være ærlig Men hvis jeg nu tog mig sammen og kørte ud på gården for at træne lidt, hvad er så godt at sætte op? Er helt blank Sally mangler lidt at føle at det er nemt, og ligetil. Men stadig vil jeg gerne øve lidt vendinger.
-
Har vores dyrlæge lavet en fejl mon?
nej, det er som Janni skriver bare forskellige regler i forskellige lande. Virkelig nemt og overskueligt Nu er det da blevet MEGET nemmere at komme ind i UK, i det mindste. Men det kan måske debateres hvor smart det er at slække på de regler. De blev presset til det af EU.
-
Har vores dyrlæge lavet en fejl mon?
ja, hvis de er under 1 år ved første vaccine, skal den gives igen året efter. Derefter gælder den i det antal år dyrlægen synes, eller deres retningslinjer beskriver.. hvilket herovre er 2 år
-
Månedens hund september 2012 - portrætbillede
et portræt er som regel et billedet bare af hundens hoved/ansigt
-
Skaber din schæfer sig???
Ja, er det ikke noget med at det ikke er en schæfer, hvis den ikke skaber sig?
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Sejt med Petrine og Buller!! Sally havde det virkelig varmt i dag, men det var også bare 180 grader og ingen vind, det var HOT HOT HOT!! Første bane, en spring grade 1-2, skulle hun liiiige til at besøge dommeren i stedet for at tage slalom og så kom hun ud af slalom et par gange, men efter det havde vi et fint løb med godt flow. Næste klasse (spring grade 1-7 så det var nogle lidt sværere momenter med) var det bare blevet så varmt. Jeg hældte en masse vand over hende, og da vi havde stået i kø og det blev vores tur, var hun knastør! Hun kunne heller ikke magte meget mere end at trave banen rundt, den bette stakkel, men denne gang med fejlfri slalom. Tror vi fik fejl på en forhindring, men er ikke sikker.. blev der ikke længe nok til at tjekke det. Jeg stoppede efter det, skulle have løbet et agility løb, men det var simpelthen for varmt for hende, jeg ville ikke byde hende det. Hun ville bare tilbage og ligge i bilen, og det siger en hel del om forholdene, for normalt har hun slet ikke tid til at komme tilbage og "kede sig".
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
vi kommer afsted i dag! :banan: Det bliver lidt spændende, for Janice har lånebil, og vi kan kun få hendes stofbur derind... det er altså ikke voldsomt stort men hvor der er vilje er der vej, eller noget, ja? Heldigvis er Bert og Sally rigtig gode venner, Bert er ellers en streng lille gut når det tager ham
-
Dulletråden
Hvis der er noget englænderne kan finde ud af, så er det dårlig kvalitet!
-
Vejen 15 og 16 Sept
En pige med egne meninger, ligesom vi kan lide dem! man skal ikke kimse ad rablende sindssyg, det lyder til at han har det sjovt
-
Vejen 15 og 16 Sept
Er Buller Fønix??
-
Jeg ka' sgutte finde.....
Tråden blev ikke slettet pga diskusionen der udspandt sig, den blev slettet fordi opslaget fra start skulle have været lagt i kalenderen, ikke i forum.
-
Calla.. har nok orm.
de fleste dyrlæger har åbent til mindst kl 18 Prøv at ring derned, og hør.
-
Alene hjemme problemer - begrænset plads vs. hele huset
Så hvis den ene bliver dødssyg og skal indlægges, kommer den anden med? Og hvad med den dag den ene dør? Synes det er at gøre begge hunde en bjørnetjeneste, ikke at lære dem at være adskilt.
-
Er den smådum eller...?
fordi den kunne? den havde nok regnet ud at der ikke skete noget, med en låge imellem, ellers var det jo sket med det samme. Tror somend Sally kunne finde på at gøre det samme
- Basil vil gerne være far
-
Dolph har kennelhoste
kennelhostevacciner holder vist max 6 mdr? Men derfor er det slet ikke sikkert hun får det alligevel. Jeg har oplevet at en ud af mine 3 hunde har haft det, og jeg har oplevet at vi havde udbrud i pensionen, og at ingen af mine fik det, selvom de havde været med mig på arbejde dagligt, indtil det brød ud.
- Penny-tråd!
-
Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
nej nej, overhovedet ikke (hvad jeg har lagt mærke til). Jeg sad som hjælper i en ring i mandags, hvor der var en lille pudel, der lignede en der godt kunne have det. Derfor kom jeg til at tænke på at jeg ville poste det på agilitynets facebookside, bare for at høre om det er noget folk har hørt om sådan generelt herovre, for jeg har aldrig hørt om det før, inden det kom op herinde for et par uger siden.
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
-
Flodhesten og prinsessen
Schæferhygge
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Nå ja, jeg fik forresten også endelig målt hende, man må jo i virkeligheden ikke starte før de er målt, men der er ligesom ikke nogen der kunne tænke andet, end at hun er stor åhhh hvor hun ellers elskede at blive målt! Begge målerne fik rigtig mange Sally-kram men nu havde hun jo heller ikke krammet en eneste dommer eller tilskuer, så hun havde nok lidt ekstra kærlighed der lige skulle brændes af Og så fik jeg også hilst på min nu ex-træner. Hun er ellers typen der nok sagtens kunne give en den kolde skulder i årevis, men mit liv er for kort til den slags, og siden de eneste andre mennesker jeg kender ude til stævner, træner hos hende, ja så kommer vi jo nok til at rende ind i hinanden en del! Så jeg talte bare til hende, som ganske normalt, og nu er det da i det mindste etableret, at jeg ikke gider en kold krig! :blink:
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Det kan jeg kun støtte op om, det er virkelig fedt!