Alt der er opslået af PinPoynter
-
Flere triste hundeskæbner på DBA
åhhhhh den her ligner Sally!!! blandingsrace, hund, 4 år, ... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Sally kan stadig ikke komme rigtigt i en slalom, på trods af ingen fejl herhjemme :damn: Træner siger jeg presser hende for meget, og "løber om kap" med hende, men jeg synes ikke jeg gør noget anderledes end altid?!
-
Ville du risikere dit liv for din hund?
Hader du ikke bare den type mennesker, der altid skal overgå ens historie, med noget der er meeeeget værre?
-
Stævnecamping
Nøøøj det ser smart ud!
-
Ville du risikere dit liv for din hund?
Jeg ved godt at der er mennesker der bliver slået ihjel af hunde, men i mit hoved tæller hundeoverfald ikke som "livsfare", og ja, jeg ville til enhver tid gå lige i flæsket på en hund, der (for alvor!) angreb mine!! Jeg tror ikke mine følelser for mine hunde har ændret sig efter jeg er blevet mor, jeg er stadig også hundenes "mor", men der er kommet nogle andre og meget stærkere følelser i spil, overfor det her lille menneske som vi har skabt. Det er vist noget hjernekemisk, og meget praktisk, samt meget svært at forklare. Det ER nok det samme Amocca føler for Karla, det er svært for mig at sige. Kan jo ikke føle hvad hun føler. p.s. de to hunde jeg har nu, er også "bare" hunde.. Akita var min "menneskehund".
-
Ville du risikere dit liv for din hund?
Da jeg var alene med mine hunde ville jeg nok have gjort det, men jeg tror ikke jeg ville tage en meget unødig risiko (for mit eget liv forståes) nu jeg er blevet mor. Men jeg ved slet ikke om man overvejer at ens eget liv er på spil, når man står i situationen? Hører mindst et par gange om året, om folk der er druknet herovre, fordi de hoppede i en flod eller kanal efter deres hund.
-
Ninja, Audrey og Maya på hyggetur i hedelandet..
Hvis vi kommer til DK i bil næste år, så kommer vi over og gør Hedelandet usikkert :banan: åhh Buzz... han og Charles ville blive så gode veninder
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Spændende om Sally kan slalom i aften, nu har jeg 3 gange denne uge haft 4 pinde op, og taget dem fra alle retninger, og hun har stort set ikke lavet en eneste fejl... nu må vi se om hun har hjernekapacitet til at overføre den til "the real thing":rolleyes:
-
Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
Jeg har fået tilsendt papirer med konkurrencenummer osv til vores første konkurrence om en uge, og jeg aner ikke hvad noget af det betyder! Vi lægger hårdt, med et halvstort stævne, hvor der er 9 ringe, og jeg skal løbe i 4 forskellige ringe over 2 dage..
-
Ninja, Audrey og Maya på hyggetur i hedelandet..
Lækkert sted(og lækre hunde!!), hvor er det? :banan:
-
det er så mig.
velkommen herind, Atreju ser rigtig dejlig ud
- Sporliner- godt råd
-
Jeg har fundet et navn
- Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
Går ud fra det betyder at det lykkedes dig at få fryseren ud a bilen og ind i huset?- Postbudet og jeres hunde
LL, jeg er rigtig glad for at have lært dig at kende, og sætter virkelig pris på den tid vi bruger sammen når jeg er i DK. Men lov mig at du ALDRIG kommer og besøger mig, for så er jeg ret sikker på at vores venskab for evigt er forbi- Hvilke hunde er du bange for?
- Jeg har fundet et navn
Eller L'akris?- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
satte 4 pinde op i haven, og Sally tæskede igennem dem igen og igen uden fejl så det tror jeg lige jeg bliver ved med de næste par dage.- Jeg har fundet et navn
er det med vilje der mangler et "d"? Han ser så sød ud!!- Sådan undgår du HD
- Er det her et fornuftigt køb
er der ellers regler for deres tænder? Synes ofte de sidder virkelig skidt (som om hunden er blevet klasket hårdt i hovedet med en skovl), og ser underudviklede ud?- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Aina, nu siger du at Lumi nok ville løbe bedre med de fleste andre end dig, men prøv så ige at forestille os nogen af os andre styre vores rundt, siddende på din crosser! Det er sgu vist en færdighed ingen af os ville kunne præstere! Sally var chokerende ukoncentreret i tirsdags, rev 3 pinde i rap! og ville konsekvent hoppe i slalom fra den forkerte side? Jeg har nok ødelagt hende Men tænker at jeg vil stille et par pinde op i haven, og øve lidt indgang inden næste uge. Der er jo ikke lang tid til vores første konkurrence nu!- Hvorfor bliver nogen hunde ikke glade når de skal på gåtur?
når man så begynder at putte udstyr på, så hedder reglen altså at hun skal sidde HELT stille! Hun må ikke engang dutte en med næsen eller løfte en pote op. Det lyder lidt voldsomt, men får hun lov at gøre en lille smule, går hun ret hurtigt fuldstændigt i selvsving, og RaaaaaRaaaRaaaa'er og cirkler rundt, ruller om på ryggen eller begynder at hoppe op og kradse en med poterne. Så der er streng diciplin! Charles dalrer sådan bare rundt, og vælter babyen med sin hale (eller går lige ind i hende ), og kan sidde i ca 3 sekunder ad gangen (han skal helst også sidde for at få snor på). Men han er slet ikke på samme måde ved at kamme over hver gang.- En dyresamlers bekendelser .
totalt hoarders!- Genetik-tråden
nu ved jeg ikke hvad sygdom du refererer til, men for nogle gælder det, at er man kun bærer, bryder den ikke ud. Altså skal man have sygdommen fra begge forældre for at den vises, og da er man "affected". Umiddelbart lyder det ikke smart at avle to hunde der begge er bærere, da hvalpene så for genet fra begge forældre. Får man kun genet fra en enkelt, er det ofte sådan at man kan være bærer uden at blvie afftected. Men igen, det handler vel om hvad sygdomme der er tale om? - Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012