Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. åhhhhh den her ligner Sally!!! blandingsrace, hund, 4 år, ... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt
  2. Sally kan stadig ikke komme rigtigt i en slalom, på trods af ingen fejl herhjemme :damn: Træner siger jeg presser hende for meget, og "løber om kap" med hende, men jeg synes ikke jeg gør noget anderledes end altid?!
  3. Hader du ikke bare den type mennesker, der altid skal overgå ens historie, med noget der er meeeeget værre?
  4. Nøøøj det ser smart ud!
  5. Jeg ved godt at der er mennesker der bliver slået ihjel af hunde, men i mit hoved tæller hundeoverfald ikke som "livsfare", og ja, jeg ville til enhver tid gå lige i flæsket på en hund, der (for alvor!) angreb mine!! Jeg tror ikke mine følelser for mine hunde har ændret sig efter jeg er blevet mor, jeg er stadig også hundenes "mor", men der er kommet nogle andre og meget stærkere følelser i spil, overfor det her lille menneske som vi har skabt. Det er vist noget hjernekemisk, og meget praktisk, samt meget svært at forklare. Det ER nok det samme Amocca føler for Karla, det er svært for mig at sige. Kan jo ikke føle hvad hun føler. p.s. de to hunde jeg har nu, er også "bare" hunde.. Akita var min "menneskehund".
  6. Da jeg var alene med mine hunde ville jeg nok have gjort det, men jeg tror ikke jeg ville tage en meget unødig risiko (for mit eget liv forståes) nu jeg er blevet mor. Men jeg ved slet ikke om man overvejer at ens eget liv er på spil, når man står i situationen? Hører mindst et par gange om året, om folk der er druknet herovre, fordi de hoppede i en flod eller kanal efter deres hund.
  7. Hvis vi kommer til DK i bil næste år, så kommer vi over og gør Hedelandet usikkert :banan: åhh Buzz... han og Charles ville blive så gode veninder
  8. Spændende om Sally kan slalom i aften, nu har jeg 3 gange denne uge haft 4 pinde op, og taget dem fra alle retninger, og hun har stort set ikke lavet en eneste fejl... nu må vi se om hun har hjernekapacitet til at overføre den til "the real thing":rolleyes:
  9. Jeg har fået tilsendt papirer med konkurrencenummer osv til vores første konkurrence om en uge, og jeg aner ikke hvad noget af det betyder! Vi lægger hårdt, med et halvstort stævne, hvor der er 9 ringe, og jeg skal løbe i 4 forskellige ringe over 2 dage..
  10. Lækkert sted(og lækre hunde!!), hvor er det? :banan:
  11. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Præsentér dig selv
    velkommen herind, Atreju ser rigtig dejlig ud
  12. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    snoren fæstenes i en ring på bringen af hunden.
  13. Går ud fra det betyder at det lykkedes dig at få fryseren ud a bilen og ind i huset?
  14. LL, jeg er rigtig glad for at have lært dig at kende, og sætter virkelig pris på den tid vi bruger sammen når jeg er i DK. Men lov mig at du ALDRIG kommer og besøger mig, for så er jeg ret sikker på at vores venskab for evigt er forbi
  15. Det må virkelig være stressende at være bange hver gang man møder en løs hund? Det lyder da slet ikke sjovt..
  16. Eller L'akris?
  17. satte 4 pinde op i haven, og Sally tæskede igennem dem igen og igen uden fejl så det tror jeg lige jeg bliver ved med de næste par dage.
  18. er det med vilje der mangler et "d"? Han ser så sød ud!!
  19. jeg så det på færgen hjem fra DK og skrev om det i alt og intet!! :banan: Og jeg lagde slet ikke mærke til dit dårlige forhold til netdating, så forhåbentligt har andre heller ikke
  20. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Hvalpe
    er der ellers regler for deres tænder? Synes ofte de sidder virkelig skidt (som om hunden er blevet klasket hårdt i hovedet med en skovl), og ser underudviklede ud?
  21. Aina, nu siger du at Lumi nok ville løbe bedre med de fleste andre end dig, men prøv så ige at forestille os nogen af os andre styre vores rundt, siddende på din crosser! Det er sgu vist en færdighed ingen af os ville kunne præstere! Sally var chokerende ukoncentreret i tirsdags, rev 3 pinde i rap! og ville konsekvent hoppe i slalom fra den forkerte side? Jeg har nok ødelagt hende Men tænker at jeg vil stille et par pinde op i haven, og øve lidt indgang inden næste uge. Der er jo ikke lang tid til vores første konkurrence nu!
  22. når man så begynder at putte udstyr på, så hedder reglen altså at hun skal sidde HELT stille! Hun må ikke engang dutte en med næsen eller løfte en pote op. Det lyder lidt voldsomt, men får hun lov at gøre en lille smule, går hun ret hurtigt fuldstændigt i selvsving, og RaaaaaRaaaRaaaa'er og cirkler rundt, ruller om på ryggen eller begynder at hoppe op og kradse en med poterne. Så der er streng diciplin! Charles dalrer sådan bare rundt, og vælter babyen med sin hale (eller går lige ind i hende ), og kan sidde i ca 3 sekunder ad gangen (han skal helst også sidde for at få snor på). Men han er slet ikke på samme måde ved at kamme over hver gang.
  23. totalt hoarders!
  24. topic svarede på PinPoynter's Therese i Sygdomme
    nu ved jeg ikke hvad sygdom du refererer til, men for nogle gælder det, at er man kun bærer, bryder den ikke ud. Altså skal man have sygdommen fra begge forældre for at den vises, og da er man "affected". Umiddelbart lyder det ikke smart at avle to hunde der begge er bærere, da hvalpene så for genet fra begge forældre. Får man kun genet fra en enkelt, er det ofte sådan at man kan være bærer uden at blvie afftected. Men igen, det handler vel om hvad sygdomme der er tale om?

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.