Alt der er opslået af PinPoynter
-
Årgang 0 2012
jeg hat lige set et afsnit gratis på sputnik. Har jo ikke set det i 3 eller 4 år.. dejligt gensyn! Bryder mig ikke så meget om Christians familie, tror bare de ligger for langt fra de ting jeg selv værdsætter.
-
Er i "Mor"/"Far" ?
Vi er "mor" og "far", og Charles og Sally er "storebror" og "storesøster" til vores menneskebarn Agnes
-
Buzz er syg
Der er dog ikke så mange bomme at springe over ude i den der ørken
-
sove i sengen?
Du skal ikke bilde mig ind at der nogensinde har været andre end Hannibal i Jan Foghs soveværelse
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Første træning siden før jul, og Sally trængte bare så meget til at komme afsted! Hun var faktisk ret god. Hun var lidt blond med sine slalomindgange, dvs hun så dem slet ikke men når hun først kom rigtigt ind, så gik det bare derudaf! rigtig gode felter, god kontrol rundt på springene, og en dejlig glæde ved at arbejde.. iiihhh hvor jeg elsker min schæfercollie :hjerte:
- en hvalp til?
-
sove i sengen?
det var godt, for misundelse er så grim en ting
- Kan en hund være bevidst ondskabsfuld?
- Når du er syg
-
sove i sengen?
Tror ellers sådan en dobermann ville elske det! min rottweilerblanding har det bedst hvis han ligger i mine arme, med hovedet på min pude og dynene trukket godt op om ørerne. Og han bevæger sig ikke hele natten! Faktisk står han ikke op før man siger han skal Nu er det så ikke så tit han får lov mere, synes det er synd hvis Sally skal blive nedenunder helt alene.
-
sove i sengen?
for mig er det ikke så meget om hunden må eller ej, og selvfølgelig kan den lære noget nyt. Det er det at han ikke har sagt noget før i er flyttet sammen, det syunes jeg er dårlig stil! Hsn har nok vist at det ikke var sikkert hans ting kom indenfor døren hvis han havde sagt det tidligere Håber i kan finde et brugbart kompromis.
-
sove i sengen?
Da vi havde pigerne sov de i sengen hvis de havde lyst, og Charles gjorde også i starten, men da Sally flyttede ind, var det slut, fordi kattene har "helle" fra hende, oppe ovenpå. Så hundene bliver nedenunder om natten. Engang imellem komme de med op, men så er det sådan noget med at kattebakke og kattemad skal blokeres så hundene ikke smutter ud og roder om natten Og Sally sover ikke det meste af natten, fordi hun SKAL holde øje med den sorte kat :stupid: Min kæreste er mere hundetosset end jeg, og han vil hellere end gerne have dem i sengen! Det kunne snildt ske at de ender med at komme med derop igen.
-
Hundepas - regler og priser
passet gælder hele hundens liv, men vaccinationerne skal selvfølgfelig fornyes med jævne mellemrum! Der står i passet hvornår tidsfristen udløber for revaccination (der står hvad dato den er givet, og hvad dato den skal gives igen).
-
Hunde handler ***********
det er vel ikke en hundehandler så, men bare en af de der Nigerianske pengesvindlere??
-
"Er det en lille han?"
Jeg har selv haft en meget maskulin tæve, som mange troede var en hanhund. Hun var nu ligeglad hvad folk troede (her nr 2 til venstre i billedet) Min datter er også ofte klædt i blåt, og jeg tager det derfor lidt for givet at folk tror hun er en dreng. Hun er jo ikke engang 1 år endnu, og det er altså ikke til at se i den alder! Jeg er dog også blevet spurgt om min søde drengs navn, mens hun var i en fin, meget lyserød strikketrøje men som dig, er det altså slet ikke noget der kan hidse mig op.
- Råd søges til at finde den rette træning til Marx :)
-
Halsbånd
uuuuuuuh dem i dit første link, lækker lækker!!
-
Råd søges til at finde den rette træning til Marx :)
Nu ved jeg ikke hvad praksis er i DB, men jeg kan fortælle dig at i alle de år (over 12) min kæreste arbejdede på et stort internat syd for London, var der ikke en ENESTE af de opdrættere han tog kontakt til, som ville have noget at gøre med "deres" hunde. Så giver man jo op til sidst! Det kan være det er det samme for DB.
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Nej, Sally har ret gode felter! Det sker at hun misser et opgangsfelt, men det er altså svært med de store hunde. Et kiks på et nedgangsfelt for Sally, er højst at begge bagben ender på jorden, eller det ene bagben, eller hun bryder sit "on it" (bliv stående i 2o2o til jeg giver dig fri) før jeg giver lov. Så selv med sådan en fejl vil det jo ikke være "fejl" i konkurrenceøjemed, og det er da sikkert der man kan lade sig friste af at tillade det ikke perfekte.
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
er det ikke Trckman eller sådan noget? Mener min træner fik mig til at youtube hende da jeg skulle beslutte mig hvad jeg ville gøre med Sally. edit: nej hun bruger vist ikke en ramme, men at forhøje enderne af nedløbsfeltet, så hunden nløber helt hen til slutningen før den hopper ned. giver mening i mit hoved, men ikke på skrift
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
jamne du ved i det mindste hvad der er gået galt, og du begår nok ikke den samme fejl med Johna! Nej, det kan nok betale sig at smide dem tilbage, også i konkurrencer, hvis man vil have et stabilt slutresultat. Men jeg kender godt det der med at lade sig gribe af stemningen
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Ved du hvorfor Karla begyndte at springe når hun har lært 2o2o?
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
har du overvejet 2o2o på felterne, eller holder du dig til løbende?
-
Halsbånd
har normalt købt dem over nettet hos en dame i england, men tror desværre ikke hun laver dem mere. Det nyeste har min veninde syet selv.
-
Halsbånd
jeg bruger ikke halsbånd der er smallere end 5 cm til mine.