Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. Hvem er de? Der er sikkert også fora for udenlandsdanskere, for folk der leder efter bolig etc etv... Jeg viser hestebilleder her, fordi en af de heste jeg omgåes, engang har været passet af en bruger herinde. Jeg viser babybilleder fordi mine venner HERINDE gerne vil se min baby. øhhh hvad får dig til at tro at ALLE på et babyforum deler samme holdning til babyer? Det er da noget vås, vi har da heller ikke herinde alle samme holdning til hunde.. Herinde findes tilfældigvis en person som jeg vælger at lytte til i mange henseender mht hvad der er godt for min baby, det tror jeg gerne jeg vil blive ved med, uden at skulle ud og finde en ny ven blandt hundredevis af fremmede på et babyforum, hvor jeg for øvrigt slet ikke ville føle mig hjemme eller tilpas. Andre folks babyer interesserer mig faktisk ikke voldsomt meget, så et helt forum med ikke andet, tror jeg nok jeg gerne vil frabede mig. Jeg kan så ikke se at du bliver angrebet nogen steder. Du skriver din mening, folk svarer tilbage i samme tone? Måske du, nu er fri til at sige din mening, skal overveje at du nok også får en mere direkte mening tilbage igen I do!
  2. hos mig kommer dne kun hvis jeg har klikket på "besvar emnet" men fortrudt inden jeg har postet
  3. øv hvor er det træls, kan godt forstå du overvejer bare at give ham fred. Stakkels Silver, jeg håber de snart finder ud af hvad han fejler.
  4. fordi jeg er bange for indbrud, da det slet ikke sjældent at hunde herovre bliver stjålet på den måde. Hvis jeg bare skal ind i vores lokale kiosk lader jeg dem sidde i bilen, men aldrig hvis jeg skal handle rigtigt.
  5. aldrig, ikke engang i bilen.
  6. Ninjamor, der er flere gange blevet sagt af forskellige brugere (ikke lige i den her tråd, men generelt) at de nogle gange føler det er tidsspilde at svare nye brugeres spørgesmål, da disse nye brugere ofte slet ikke vender tilbage og giver respons på den hjælp der er givet. Jeg kan sådan set godt følge at man føler sig lidt til grin efter at have brugt lang tid på en besvarelse, og folk så slet ikke vender tilbage. Omvendt synes jeg da at de nye der lige giver sig til til at skrive en præsentation, og "kigge frem" i et par andre tråde før de starter deres egen om problemer, får fin hjælp herinde?
  7. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Vis os din perle
    Belgierbilleder :hjerte::hjerte: Lige hvad jeg trængte til... sad i aftes og fandt gamle videoer af Indy, og fik helt belgierabstinenser!
  8. Akita fik eltroxin. Grunden er at stoffet i hunde er hurtigt ude af systemet, hvor det hos mennesker bliver i systemet i lang tid.
  9. Men synes i hvertfald vi alle skal bestræbe os på at holde denne debat sober og uden personlige angreb. Vi vil jo alle det bedste for H-F, og må derfor være store nok til at tale pænt om tingene :blink:
  10. Det kan godt være. Må indrømme at jeg ikke har tænkt meget over det før det er blevet påpeget her i tråden.
  11. Tror du ikke måske at grunden til at her er rigtig mange OT tråde, er at her er mange flere medlemmer? Jeg tror det er procentvis nogenlunde det samme som da jeg startede for 3 år siden, bare med flere mennesker, og derved mere synlighed. Det synes jeg måske er lidt svært at gøre noget ved. Jeg er heller ikke god til at starte nye tråde om hunde, jeg har ikke så ofte noget jeg synes jeg vil debatere eller have hjælp til?
  12. Jeg kan kun svare for mig selv, men hvis man IKKE måtte diskutere sine katte/heste/børn herinde, ja så var jeg den der var smuttet for længst.
  13. Helt enig. Jeg kommer her ligeså meget fordi det er en forbindelse til DK, og jeg da efterhånden har fundet et par "rigtige venner".
  14. nu var det kun et par sygdomstråde jeg blev ignoreret i, skriver jo gerne vidt og bredt om min tigerdyrsimpressionistiske schæfercollie og Charles når de har gjort noget godt (problemerne skriver jeg ikke om, dem lader jeg Martin klare )...
  15. Du har lige gjort alt godt igen
  16. mine får råt morgen og tørt aften, det virker fint til dem.
  17. De sidste to gange jeg har svaret i sygdomsrelaterede tråde, er mine svar blevet fuldstændigt ignoreret. Så har jeg i det mindste bedre held med al min OT snak, så holder mig bare fra at "hjælpe" folk, og til at hygge mig med at fremvise min baby og snakke hest..
  18. Sk*de englændere
  19. Som jeg har hørt det er det kun blodprøven, ikke vaccinen, du slipper for. Men det er også blodprøven der koster..
  20. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Præsentér dig selv
    Velkommer til
  21. i know! Herovre sigre retningslinjerne 2 år.. har selv set det i min dyrlæges tykke opslagsbog. Og hvis de skrev 10 skulle de rette sig efter det! Jeg havde dog ingen problemer over hovedet ved indrejsen med pigerne i sin tid, heldigvis.
  22. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Træning
    har ikke lige et antal, det er ikke nære venner, men folk jeg har sporadisk kontakt med over engelske fora og facebook. Flest (border) collie, og mynde-ejere. Nej det hjælper selvfølgeig ikke på alt, men det skulle efter sigende have rigtig god effekt ved tordenvejr og fyrværkeri.
  23. problemet er at hun IKKE går ned i fart hvis jeg sætte dem lige, hun løber bare i en lige linje forbi alle pindene :stupid:
  24. ja farten er både god og skidt, da hun har lidt svært ved at stoppe op og koncentrere sig når den bliver smallere, men den dag den sidder i skabet tror jeg det bliver godt. Ved ikke om jeg skal ind over med lidt shaping på en og to porte, og så efterhånden sætte det sammen til en "rigtig" slalom? Er lidt i tvivl, men jeg har hele vinteren til at makke med det selv, da vi helt udelader at øve den til træning nu (de har ikke en channel weave til indendørs træningen). Inputs??

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.