Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Vis os din perle
    sikke en lækkerbasse ham Bamse er :hjerte::hjerte::hjerte:
  2. Du er velkommen! er sikker på Charles gerne vil vise Leroy rundt :banan: Charles ELSKER at få nye venner :klap:
  3. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Vis os din perle
    han er da noget voldsomt fotogen, den lille prins :hjerte::hjerte:
  4. nej vel og han er bare så sød en dreng! :hjerte:
  5. topic svarede på PinPoynter's potil i Debat
    ja, vi må da håbe han ikke hørte programmet :hmm: eller håbe at han gjorde??
  6. Saluki + gud hvad hvad :hjerte:.... hun er fra ørkenen i Bahrain. Men smuk og dejlig og fuldstændig umulig at køre træt! :banan::banan::banan::banan::banan:
  7. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Vis os din perle
    Ja jeg synes altså at blå sne står rigtig godt til golden retriever Så knips du bare løs og få postet nogle billeder herinde lidt oftere, af dejlige Zacko :klap:
  8. Døjede Groa ikke med stress i en periode? Det er jo ikke nemt at lære noget mens man er stresset, og nu hvor hun har det meget bedre, er det måske bare nemmere for at hende at rumme indlæring igen?
  9. Billeder fra vores dejlige tur i morges Charlie og Ellie Patch, Bella og Ellie Chris (tæve) masser af hunde... fra venstre: Patch, Carrie, Charlie, Ben, Ellie og Chris Indy og hends nye kæreste Patch :hjerte: Smukke Bella, som elsker at køle af ved at lægge sig ned i mudderhuller stemningsbillede fra en solrig næsten-forårs-morgen Charles og Bella ude på ballade... mudder-Bella Charles og Patch :banan: Indy :hjerte:
  10. what she said
  11. ja meget. Indy er ved at spare sammen til en også
  12. det her er Y selen
  13. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Træning
    de to bøhger Martin har lånt hedder: "Tracking Dog" theory & method -af Glen R. Johnson og "Enthusiastic Tracking" the step-by-step training handbook af William (Sil) Sanders.
  14. nu er schæferen jo ikke hyrdehund på samme måde som en border collie. Nogle hyrdehunde er vogtende, som schæferen, og en del af de meget store (bjerg)racer går ikke af vejen for at tage kampen op mod en en bjørn eller ulv (da det er deres job at passe på flokken), så bare at sige "hyrdehund" er ikke ensbetydende med at de ingen byttedrift har. Der er en grund til at politiet hælder mere til schæfere/belgiere end border collier.. (selvom en flok collier nok hurtiogt lige kunne indfange en bande dumme unge ballademagere :banan:).
  15. at kommentere din holdning er ikke det samme som at komme med personlige kommentarer.
  16. et lille bid kan slå ihjel (hvis hunden f.eks uheldigvis brækker kattens ryg), mens skambidning evt kan overleves? -et flænset ben el. lign. kan amputeres, og meget kan syes sammen med lidt god vilje. Så ved ikke helt hvor man/du skelner over hvad der er for meget?
  17. Mit andet indlæg giver da bare MIN mening? -har ikke skrevet noget der personligt angriber dig? Jeg citerede dig fordi du skrev at nogle af os ikke synes det var synd for fårene, og jeg ville pointere at jeg bestemt dsyntes dt var synd for fårene, men ikke retfærdiggjorde henrettelse af hundene.
  18. Hvis Petrine flænser min kat for 50.000 er jeg ikke sikker på der er ret meget at stille op med den bagefter :hmm: det skal jo også være værdigt! Nej, der er grænser for hvad jeg kan betale, jeg er jo fattig. Men jeg ville aldrig forvente at du betalte. Desuden vil dyrlægen jo ikke operere uden ejers underskrift. I hvertfald ikke herovre. Men hvis du betalte min regning ville jeg stå dig i evig gæld, du ville aldrig behøve at tage en opvask mere i dit liv
  19. På vores vej er der mange udekatte, og for et år siden, begyndte jeg at lade mine katte komme ud, fordi de var ved at få stress. I DK havde de løbegård, det er ikke en mulighed her. Hvis de kommer til skade, enten i uheld med biler, andre katte eller hunde, er det MIT ansvar at betale for min kats behandling. Vores katte bruger stadig for det meste deres indedørs kattebakke, men vores ene næten-nabo har dog venligt og uden at sur mine, spurgt om vi ikke godt vil samle op efter dem på plænen foran hendes hus, da hun har set dem skide der, og det gør vi da med glæde, hvad enten det er vores eller andre katte der sætter sig. Godt naboskab og glade katte er meget værd for os.
  20. Jeg har aldrig sagt at det "bare var får", og derfor ligemeget at de døde.. Det er da trist både for fårene og for bonden, som jo gør et stort arbejde for at holde sin flok sund og rask. Og de andre får er jo helt sikkert blevet møg-stressede, hvilket er temmelig uheldigt lige op til sæsonen for babylam! (kan ikke huske hvad de hedder når får får får ) Jeg vil da skynde mig at bestille tid til Indys aflivning på din anbefaling, hun tog en vild kanin sidste år, og ikke nok med at hun dræbte den, hun spiste den også! Det er jo imod den religion som hedder klappe-kage-hund-isme.... og nu kan jeg så ikke længere stole på hende med børn, eller hvordan er det nu lige det er? Jeg er ikke engang enig i at aflive hunde som bider/dræber andre hunde, undtaget nogle få tilfælde, men som Lonny synes jeg at straffen OG ansvaret skal hægtes på ejeren, IKKE hunden. Hvis et nyt hjem er løsningen, og muligt at finde, vil det være at foretrække fremfor aflivning. Det er ikke alle hundedrab der forgår i medie-tækkelig blodrus, nogle gange er det bare uheld.
  21. selvfølgelig skal de ikke aflives! De skal holdes forsvarligt inde. Der er altså ikke noget unaturligt i at hunde slår får ihjel, det gør dem ikke mere eller mindre "farlige" overfor mennesker. Det er jo allerede vagthunde, og man må gå ud fra at de er vant til at "arbejde selvstændigt" derfor kan det heller ikke komme som et chok at de laver deres egen sjov når de slipper ud. En hund alene kan sagtens finde på samme nummer, men når der er to hunde til at gejle hinanden op, er det da næsten uundgåeligt.
  22. topic svarede på PinPoynter's Lonny i Debat
    :lol::lol::lol: undskyld, men det lyder bare enormt sjovt! Menes der at man bliver i godt humør af at eje en, eller hvad? :hmm:
  23. topic svarede på PinPoynter's Amocca i Adfærd
    Dejlige billeder og historie!
  24. Vi kan jo ikke alle være lige mandagsfriske

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.