Alt der er opslået af PinPoynter
-
Udenlanske gadehunde/internathunde i dk ?
Hvad er jeres kapacitet egentlig derude? Hvor mange hunde kan i MAX have?
-
Januar-hunde 2010
jamen det er også derfor jeg kan se alt muligt andet end rottweiler i ham Her er han som ca 9 mdrs, en ranglet baryl undskyld mit lidende ansigtsudtryk, men hans "kærlighedsnibberi" dengang var altså halvvoldsomt og gjorde avs hvis han fik fat
-
Tisseren
Det er helt normalt. Kan ikke huske hvad de er, men alle hanhunde har dem.
-
vofer fryser hun ikke.
???????? udnefor eller indenfor ? Udenfor er det vel fordi hun holder sig igang, indenfor er det vel fordi dit hus er varmt nok til at hun ikke bliver kold?
-
Når hunden bider....
Milder, kan du ikke fors¢ge dig med nogle kommaer eller punktumer. Det kan være meget svært at læse dine indlæg og få mening ud af det.
-
Hjælp til at finde ud af hvad min hund er en blandning af
det er da forskelligt.
-
Januar-hunde 2010
uuuuh lækkerbidsken :hjerte: -eller når nej, addr en rotte! Jeg kan jo slet ikke lide rottweilere Men så bred har Charles aldrig været over skuldrene eller mellem forbenene, bless him
-
Udenlanske gadehunde/internathunde i dk ?
Er de? Jeg så en skrive fra Tingskoven den anden dag, at de havde 2 hunde i formidlingsafdelingen? Det lyder da ikke af mange.
-
Januar-hunde 2010
hans bagkrop er slet ikke spor rottweiler agtig, ikke engang en ung rotte kan være så langbenet og ranglet, og krydset er rundt og "bl¢dt" hvis det giver mening :hmm: og han ser sjov ud når han l¢ber stærkt
-
Januar-hunde 2010
rhodesian ridgeback, siges der (merlin ligner meget mere en ridgeback en Charles g¢r).
-
Det der med at få en ny hund..
Whippets er smukke, blide, legesyge og dejlige hunde. Stort tillykke med valget :hjerte:
-
Januar-hunde 2010
Han er ikke vokset, det er bare fordi han ser så lille ud når han ligger kr¢llet sammen i sofaen
-
Januar-hunde 2010
Billeder fra i formiddag. Morgentur med foders¢g, som er noget forholdsvis nyt med Charlie, da han plejede at have problemer med at dele. Det viser sig nu at han er MEGET dygtig til at dele et foders¢g, men forståeligt nok bare ikke gider dele mad som er i en skål (han sloges med sin bror som lille, over mad. Sådan rigtig sloges, så vi har været påpasselige med at sætte ham i stressede madsituationer ). Men se lige hvor stor han er til det nu :banan: -og når han snuser lyder han som en hel fiskekutter, tuff-tuff-tuff-tuff :hjerte:
-
Januar-hunde 2010
det VAR en dejlig tur, vi var ude i 3 timer
-
Januar-hunde 2010
Hundeleg med lille Charlie som vi passede over nytåret
-
Hurtta
Charles har en pro Y sele. og den er jeg glad for. Det er det eneste Hurtta vi har (indtil videre).
-
hvalpefoder CHOK!
du kan bare sprede det på gulvet i dit hus.
-
Idealvægte
Charlie vejer ca 35 kg, og for mig ser han noget lig helt perfekt ud.
-
Idealvægte
...og hendes hoved for lille men nu er hun smækker lækker :hjerte:
-
Idealvægte
og if¢lge den er Indy undervægtig med sine 25 kilo, og burde veje 30, men Hailey du ved jo selv hvor buttet hun var dengang hun rent faktsik vejede 29+/- kilo!
-
Ferie - etisk, varm, med hund
...men lille Petrine g¢r vel bare hvis de stikker hænderne ned til hende?
-
Hvordan gik nytårsaften?
jeg vejer ca 8 gange så meget som Victoria Beckham, og ejer ikke en eneste b¢tte make up ...Så mig er der ingen der gider fotografere Min chefs mand har kastet sin kærlighed på en lille herrel¢s (indtil han overtog den) staffie hvalp, og villle have et par billeder fra deres træning.
-
Hvordan gik nytårsaften?
ja jeg nåede det, jeg tog billederne og nej jeg er ikke ber¢mt Din dag lyder hektisk
-
Ferie - etisk, varm, med hund
De var da flinke nok til at lukke den psykopat ind der var ved at sprænge flyet i stykker SELVOM HANS FAR HAVDE ADVARET OM AT HAN TROEDE HAN VAR POTENTIELT FARLIG! :damn: Så mon ikke Petrine har en chance også? jeg ville slet ikke synes det var fedt at det engelske politi havde noget som heslt af mit... stoler ikke en disse på politikerne herovre! :hmm: Forresten, har h¢rt at Frankrig er meget hundevenligt. De må komme i restauranter og alting.
-
Hvordan gik nytårsaften?
ja, bortset fra at det ikke er fedt at vågne kl 9:45 når man har en aftale kl 10:00 hvor man skal tage billeder (og derfor beh¢ver hjerne, påklædning og gerne linser i ¢jnene.... fååårk de kontaktlinser var genstridige :scared: )