Hop til indhold

Månedens hund november 2009 "Hund i bad"


Administrator
 Share

Recommended Posts

hmmmm, Cleo får aldrig stemmer, (udover en enkelt gang, hvor jeg har vredet armen om på nogle herinde) :genert:så jeg er stoppet med den her billedkonkurrence, men måske skulle vi prøve igen. Har vist et par billeder liggende.

 

Husk at det ikke handler om hunden, men om billedet :mrgreen:

 

I øvrigt er vi nogle stykker, der er udelukket fra at deltage i denne måned. Det betyder jo bedre chancer til resten :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 94
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hmmmm, Cleo får aldrig stemmer, (udover en enkelt gang, hvor jeg har vredet armen om på nogle herinde) :genert:så jeg er stoppet med den her billedkonkurrence, men måske skulle vi prøve igen. Har vist et par billeder liggende.

 

 

Må jeg citere min meget (gammel)kloge 6-årige søn: Det handler ikke om at vinde, men om at ha' det sjovt. ;-)

 

Eller i min 10-åriges mund: Det er bare noget vi leger..:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg citere min meget (gammel)kloge 6-årige søn: Det handler ikke om at vinde, men om at ha' det sjovt. ;-)

 

Eller i min 10-åriges mund: Det er bare noget vi leger..:klap:

Eller som vi siger i min 1. klasse: "Fedt for dig - bare det var mig" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmmm, Cleo får aldrig stemmer, (udover en enkelt gang, hvor jeg har vredet armen om på nogle herinde) :genert:så jeg er stoppet med den her billedkonkurrence, men måske skulle vi prøve igen. Har vist et par billeder liggende.

 

:5up: klart det gælder om at vinde... om ikke andet så gælder det om at brokke sig så meget som muligt over at man ikke får stemmer eller at man bliver totalt overset og ens vidunder billede slet ikke kommer med over i "Afstemnings tråden"..

 

Vi skal bare HUSKE at det ene og alene er fordi vores billeder og vores hunde er så sten sikkere vinder at folk går uden om dem :5up::5up::5up:

 

SÅ til alle jer, hvis hunde får en masse stemmer.... I er luret... bestikkelse hedder det !! :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe. Det var altså ikke for at klage :-)

 

men man kan jo godt miste gejsten og helt glemme tråden ;-) Jeg har bare ikke en fotogen hund og jeg er ej heller go fotograf. Men en våd hund i et bad er vel aldrig fotogen :-)

 

jeg finder et billede imorgen ;-)

 

 

NØØØJ det er LØWN... har lige været inde og kikke i din profil og på alle dine foto.. kan finde op til flere der ikke bare er gode men rigtig gode af den lille dunklump !:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kunne Dumle også komme i bad. Havde godt nok ikke lige regnet med han skulle have det årlige bad endnu, men en gåtur med Bjørn hvor Dumle besluttede sig for at sætte sig (ja sætte sig :roll:) i en mudderpøl og så var det vist alligevel på tide.

 

[ATTACH]16491[/ATTACH]

 

Hehe, lignende historier her :mrgreen:

 

Møffe tumlede igår i vores mudderpøl af en park, så han havde altså ikke længere et hvidt bryst, da han kom hjem - det var brunt og pelsen var sådan underlig kedelig, strid og tør :mrgreen:

 

Så i bad han kom her til morgen (og da absolut ikke med hans gode vilje) og tjah, billedet er måske ikke overdrevent genial, men det er vores bedste bud - ved at blive smurt ind i shampoo, det stakkels kræ:

 

[ATTACH]16507[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, lignende historier her :mrgreen:

 

Møffe tumlede igår i vores mudderpøl af en park, så han havde altså ikke længere et hvidt bryst, da han kom hjem - det var brunt og pelsen var sådan underlig kedelig, strid og tør :mrgreen:

 

Så i bad han kom her til morgen (og da absolut ikke med hans gode vilje) og tjah, billedet er måske ikke overdrevent genial, men det er vores bedste bud - ved at blive smurt ind i shampoo, det stakkels kræ:

 

[ATTACH]16507[/ATTACH]

Han ser da sød og glad ud, og ikke specielt utilfreds :lun::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser da sød og glad ud, og ikke specielt utilfreds :lun::klap:

 

Hehe, det synes du kun fordi du ikke så ham :mrgreen: Jeg var nødt til at skubbe ham ud i badeværelset og over på bademåtten. Der stivnede han så. Da jeg så skulle til at smørre shampoo ind, så han sit snit til at løbe over til døren og stå og pive. Blev ført tilbage (igen tvang, godbidder er bare ikke godt nok længere) og da vi så var færdige, skyndte han sig over til døren og stod og pev og pev igen.

 

HELDIGVIS kæmper han ikke imod, når han bliver badet... Men han gør alt hvad han kan for at undgå at blive sat i badet :lol: Stakkels kræ med en ondskabsfuld mor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er vores bidrag fra da Sascha var i bad idag :hjerte:

 

Forøvrigt vil jeg lige sige, at da jeg ville vaske hende lige så stille med bruseren var hun ikke særlig glad for det... bagefter tørrede jeg hende og fyldte badekarret op fordi jeg selv skulle i bad, og jeg skulle så lige hente noget tøj - da jeg kom derud igen stod Sascha lige så pænt oppe i badekarret. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

ADMIN:

 

Inden jeg poster billede vil jeg være helt sikker:

Hunde i bad = i bad, altså bruser eller badekar? Må det godt være hunde der bader i sø eller ved stranden?

 

Det vil jeg også gerne have svar på, men så vidt jeg kan se af kommentarerne til nogle af de postede billeder, skal det være noget der involverer sæbe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil jeg også gerne have svar på, men så vidt jeg kan se af kommentarerne til nogle af de postede billeder, skal det være noget der involverer sæbe.

 

Ej synes squ det er fejt hvis det blir ændret midt i det hele :rolleyes: nu smed jeg Izzie i bad og alt muligt for at kunne være med :stupid: har da masser af vannd billedet generelt.

 

Og hvis det var hunde i vand, havde kategorien ikke heddet det mon? :drille:

 

Det ville heller ikke være fair over for dem der har fået af vide igennem tråden at det ikke gælder når hunden bare er i vand :engel: bad blev der sagt :lol:

 

Ej donno spørg Admin :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis det var hunde i vand, havde kategorien ikke heddet det mon? :drille:

 

Det ville heller ikke være fair over for dem der har fået af vide igennem tråden at det ikke gælder når hunden bare er i vand :engel: bad blev der sagt

 

Når man tager til stranden om sommeren, så er det da for at bade, er det ikke?

 

Hedder det ikke badetøj?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...