Ida_Asta Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 I dag kl. 2 blev Pajko, tidligere Bingo, endelig min.... :banan: Hvor er det en dejlig fornemmelse at vide han er min nu :hjerte: Han er opkaldt efter Peter Madsens, ham der har tegnet Valhalla, nyeste tegneserie "Troldeliv" om tvilligeparret Paja og Pajko... Han er nemlig min lille trold Og I skal ikke snydes for billeder.. Her er lidt fra turen hjem Han sov det meste af turen hjem, så er ret så frisk lige nu og ligger på gulvet og leger "bid-min-far-i-hans-fine-uldtrøje".... God leg :5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 :lun: Rigtig glædelig hvalp :hjerte: Jeg er slet ikke misundelig, nej jeg er ej, jeg er ej jeg er 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Hold op hvor er han bare over skøn. Stort stort tillykke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mie med Laika Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Ih, hvor er han fin :klap: Tillykke med ham Og held og lykke med den første nat hos jer - spændende hvordan han tar' det Fint navn i har givet ham - han ligner et rigtig lille troldepus :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 hvor er han bare fuldstændig vidunderlig:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Elsker navne med lidt historie bag :5up: Og hvor nuttede har man lige lov til at være?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Nåååårhhh tillykke!! Ih hvor er han sød hvor han ligger og sover i bilen. Aaaaaj tænk på alle de dejlige tissetåre du går i møde, og skambidte hænder og tæer og du kan aldrig finde dit tøj mere, for det har hunden gemt Totalt 1000 tillykke, glæder mig til at høre rigtig meget om Pajko og alle lømmelstregerne han skal lave :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Årh hvor er han bare nuserkær KÆMPE tillykke med ham!!! :klap: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 njåååårh smeeelter :hjerte: skønne skønne hvalp på HF :klap: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Scorpio Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Årh! Han er lækker! Tillykke med ham! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Ååhhh hvor er han kær :hjerte: Stort tillykke med ham og held og lykke, personligt fortryder jeg altid 14 dage efter jeg har fået en ny hvalp hjem og tænker; aldrig mere hvalp igen! Men man kan jo ikke stå for de små nusertrolde alligevel 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 SÅ sød!!! Glæder mig til at møde ham om onsdagen :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Hvor er han dejlig Tillykke med ham!! :klap: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Kan ikke finde på andet at sige end, Nååååååååååååårhhhhhh...... :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Det tredje billede er da bare... :lun: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Hvor er han fin Tillykke med ham 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Glædelig hvalp 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 SÅ sød!!! Glæder mig til at møde ham om onsdagen :hjerte: Håber han opfører sig pænt... Han er en lille bandit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Glædelig hvalp :klap: Husk at fortælle ALT om, hvordan det går med ham. Da Buddha fik Motor hjem, lavede hun en "Motor-kalender", hvor hun hver dag opdaterede med nye billeder af og historier om han. Det koncept kan du med fordel tage til dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Glædelig hvalp :klap: Husk at fortælle ALT om, hvordan det går med ham. Da Buddha fik Motor hjem, lavede hun en "Motor-kalender", hvor hun hver dag opdaterede med nye billeder af og historier om han. Det koncept kan du med fordel tage til dig. Faktisk er det næsten et krav :slem: Glædelig overlækker hvalpebasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Aaaaaw :hjerte: Ham glæder jeg mig til at tilbringe de næste mange onsdage sammen med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Faktisk er det næsten et krav :slem: Glædelig overlækker hvalpebasse Ja det står da i medlemsregler osv når man melder sig ind... Ikk'? :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Gud hvor er han sød :hjerte: Tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Håber han opfører sig pænt... Han er en lille bandit Hvalpe skal overhovedet ikke opføre sig pænt... de SKAL være banditter :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts