Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

H&M plejer at have nogle der er ok billige:5up:

 

Hmm ja, men de har jo ikke gratis fragt :mrgreen: Og kommer ikke lige til hverken Århus eller Randers foreløbig, men okay, hvis de er så billige, så går det nok med fragten :-D

 

Jeg har fundet dem her:

http://www.hm.com/dk/product/14020?article=14020-A#article=14020-A

 

og dem her:

http://www.hm.com/dk/product/11506?article=11506-E

 

Det sidste par er "treggins", så jeg ved ikke, om de kommer til at sidde ligeså stramt som leggins? Jeg er ikke helt med på moden mht. de forskellige navne tøjdelene kan have :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I næste måned skal jeg have nye sko :mums:

De skal kunne bruges til arbejde i vintervejret og være nemme at hoppe ud af og ind i igen :-)

Hvad tror I ville passe godt til mine ønsker? :hmm:

 

 

[ATTACH=CONFIG]113703[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]113704[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]113705[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]113706[/ATTACH]

 

Begge de brune er MEGA fede!!!! Dem med snørebånd er jo nok mere besværlige lige at hoppe i, men tilgengæld tror jeg at de sidder bedre på foden i længden. Jeg var nok hoppet på dem med snøre:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

JeanetteH

Hvad var det jeg lovede dig ?

Jeg er nemlig hjemme og har en pose godter med hjem. Er det en ide at jeg pakker en kuvert med det jeg vil gætte på passer? JEg har ikke meget forstand på det og jeg har ikke så stort udvalg med hjem, meeeeen tror nu nok jeg kan finde noget til dig ;)

 

Årh det ville være helt fjong :-D Tusind tak:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Begge de brune er MEGA fede!!!! Dem med snørebånd er jo nok mere besværlige lige at hoppe i, men tilgengæld tror jeg at de sidder bedre på foden i længden. Jeg var nok hoppet på dem med snøre:-)

Jeg er også helt vild med dem:lun:

den nederste :-) fås den også i andre farver?

Jeg kan ikke finde dem i andre farver på Zalando :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

I næste måned skal jeg have nye sko :mums:

De skal kunne bruges til arbejde i vintervejret og være nemme at hoppe ud af og ind i igen :-)

Hvad tror I ville passe godt til mine ønsker? :hmm:

 

 

[ATTACH=CONFIG]113703[/ATTACH]

 

 

 

Lige dem der ville jeg ikke bruge penge på. 90% af dem som går i sådan nogle bamselignende støvler træder dem helt håbløst skæve i hælen, sådan at 'skindet' nærmest kommer ned og rører ved jorden. Udover at det ser grimt ud, så gør det også at skoene bliver slidt helt enormt hurtigt.

 

Tænker også at sådan nogle hurtigt bliver gennemblødt i sne/sjap? Ved selvfølgelig ikke hvor langt du skal gå med dem udendørs :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige dem der ville jeg ikke bruge penge på. 90% af dem som går i sådan nogle bamselignende støvler træder dem helt håbløst skæve i hælen, sådan at 'skindet' nærmest kommer ned og rører ved jorden. Udover at det ser grimt ud, så gør det også at skoene bliver slidt helt enormt hurtigt.

 

Tænker også at sådan nogle hurtigt bliver gennemblødt i sne/sjap? Ved selvfølgelig ikke hvor langt du skal gå med dem udendørs :-D

Det er ihvertfald ikke ønsket :hmm:

Jeg er udekørende i hjemmeplejen, så de skal gerne kunne holde hele vinteren.. Jeg cykler mest, men sneen kan nok ikke undgås af den grund :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, æv, æv. Jeg sad og kiggede på kjoler på Zalando forleden til den kommende julefrokost på arbejdet, og lagde flere links i mine foretrukne, og specielt een jeg fandt, var bare fiiin. I går ville jeg så kigge på den igen og nu er den selvfølgelig udsolgt :damn:Og de andre kjoler, jeg kiggede på, synes jeg bare slet ikke er pæne nok nu :lol: For et par uger siden fandt jeg en trøje, jeg også skulle have, men trods gratis fragt ville jeg vente med at købe den til jeg også skulle have andet. Belært af erfaringen ville jeg så skynde mig at købe den nu, men gæt hvad der også er udsolgt ...

 

Og nu er vi endda lige blevet inviteret til fest 9 november, hvor det kunne passe fint at bruge en "julefrokost-kjole" også, så nu har jeg endnu mere travlt med at finde en ny fin kjole.

 

Sorry, for brok, skulle bare ud med det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, æv, æv. Jeg sad og kiggede på kjoler på Zalando forleden til den kommende julefrokost på arbejdet, og lagde flere links i mine foretrukne, og specielt een jeg fandt, var bare fiiin. I går ville jeg så kigge på den igen og nu er den selvfølgelig udsolgt :damn:Og de andre kjoler, jeg kiggede på, synes jeg bare slet ikke er pæne nok nu :lol: For et par uger siden fandt jeg en trøje, jeg også skulle have, men trods gratis fragt ville jeg vente med at købe den til jeg også skulle have andet. Belært af erfaringen ville jeg så skynde mig at købe den nu, men gæt hvad der også er udsolgt ...

 

Og nu er vi endda lige blevet inviteret til fest 9 november, hvor det kunne passe fint at bruge en "julefrokost-kjole" også, så nu har jeg endnu mere travlt med at finde en ny fin kjole.

 

Sorry, for brok, skulle bare ud med det :mrgreen:

 

i know the feeling :roll: fandt den mest PERFEKTE kjole i petroliums blå med empire snit og så var den bare udsolgt :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes den er fin i grå. Tja, sådan set også i beige, men jeg synes bare at man som bleg dansker skal være heldig for ikke at blive helt udvasket i den nuance der.

 

Kan ikke helt huske hvordan du ser ud - hudtone og sådan? Jeg ville se syg ud i den :lol:

 

 

Almindelig danske farver - leverpostej og blå øjne :blink: men kan overhovedet ikke finde noget i den stil ellers - vil gerne have dunjakke - men må ikke være "michelin-striber" og heller ikke parka og faconsyet. Jeg er meget kræsen, når det gælder vinterjakker :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Almindelig danske farver - leverpostej og blå øjne :blink: men kan overhovedet ikke finde noget i den stil ellers - vil gerne have dunjakke - men må ikke være "michelin-striber" og heller ikke parka og faconsyet. Jeg er meget kræsen, når det gælder vinterjakker :oops:

Du er sgu da besværlig :lol:

 

Ehm.. Har absolut ingen bud. Men altså, den du linker til i grå - ville den ik være fin?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...