Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vichy er uden parabener og parfume osv :5up: Det er super godt!!

 

Funny story, da Matas stoppede med at bruge parabener i deres øjenmakeupfjerner, kunne jeg slet ikke tåle det. Mine øjne løb konstant i vand, øjnene hævede og huden faldt af:shock:

 

De fortalte så, at man selvfølgelig havde erstattet de (ret uskadelige) parabener med andre ting, som endnu ikke er opdaget som skadelige:skraek: Så nogle gange er parabener at foretrække.

Link til indlæg
Del på andre sites

Funny story, da Matas stoppede med at bruge parabener i deres øjenmakeupfjerner, kunne jeg slet ikke tåle det. Mine øjne løb konstant i vand, øjnene hævede og huden faldt af:shock:

 

De fortalte så, at man selvfølgelig havde erstattet de (ret uskadelige) parabener med andre ting, som endnu ikke er opdaget som skadelige:skraek: Så nogle gange er parabener at foretrække.

 

Funny story ligefrem :scared: ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Funny story ligefrem :scared: ?

 

Ej, det er sgu lidt skræmmende! Jeg aner ikke hvilke mærker jeg kan tåle (af de der øko), for jeg tør ikke tage chancen. Jeg risikerer de der vanvittige øjne igen, fordi parabenerne er erstattet med noget endnu værre.

 

Så med mindre man kan gennemskue indholdsfortegnelsen 100%, tror jeg at man risikerer "skidt" i de fleste mærker:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, det er sgu lidt skræmmende! Jeg aner ikke hvilke mærker jeg kan tåle (af de der øko), for jeg tør ikke tage chancen. Jeg risikerer de der vanvittige øjne igen, fordi parabenerne er erstattet med noget endnu værre.

 

Så med mindre man kan gennemskue indholdsfortegnelsen 100%, tror jeg at man risikerer "skidt" i de fleste mærker:???:

 

True, jeg reagere bare kraftigt på parfume, så det er mit eneste kriterie :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

OH er lækker og dyr, så ender tit i Nivea hvis jeg ikke får OH i gave - sjovt nok kan jeg ikke se den store forskel :engel:

 

mht "indpakning" er Marie-Jo uovertruffen og holder i flere år - køber konsekvent kun sådan noget på udsalg, men dårlige bh'er er kun til at smide ud, så bruger med glæde pengene :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte lidt forskelligt til min hud i Matas her den anden dag. Godt nok ikke OH :lol:

Købte rens, tonic, dag & natcreme, dybderensende maske, en anden slags maske, bodylotion og bodyscrub.

Har brugt det i 1-2 dage nu, og sikke en forskel det gør :skraek:

Min hud er allerede ved at hele og "bumserne" svinder ind. Og jeg er blød som bare pokker :hjerte:

Mangler bare en ansigtsscrub, og så har jeg vidst også det hele :lol:

Glæder mig allerede til på tirsdag, hvor jeg har fri, så jeg kan tage et langt varmt bad, blive skrubbet godt igennem og smurt ind i lotion. Det er virkelig balsam for sjælen :lun:

Gad godt at have en morgenkåbe også :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

OH er lækker og dyr, så ender tit i Nivea hvis jeg ikke får OH i gave - sjovt nok kan jeg ikke se den store forskel :engel:

 

mht "indpakning" er Marie-Jo uovertruffen og holder i flere år - køber konsekvent kun sådan noget på udsalg, men dårlige bh'er er kun til at smide ud, så bruger med glæde pengene :klap:

Jeg har noget Niveamælk, og det gør absolut intet for mig :lol:

Har vildt tørre ben pga dårligt blodomløb :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal til fest i morgen (julefrokost/"nytår") der højest sandsynlig ender med en bytur. Skal have en sort kjole og sorte højhælede på, samt hudfarvede strømpebukser.

 

Er dog kommet i tvivl om hvilken farve neglelak jeg skal have på til. Havde tænkt på en mørkerød/bordeaux, men er kommet i tvivl om det er for oplagt og kedeligt? :hmm: Makeup'en ellers bliver sort mascara og sort eyeliner eller kobberfarvet glimmereyeliner. På læberne tror jeg at jeg vil bruge en "lys kirsebærfarvet" lip gloss.

 

Nogle forslag? :vedikke:

 

 

Guld ? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...