Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den er fiin, Shii :-D Selvom jeg aldrig selv ville turde gå i en kjole uden stropper :genert: Det kunne resultere i et bryllup, der bliver husket :mrgreen:

Er det favorit 1 eller 2?

 

Jeg havde samme tanke! Ingen stropløs! Men da jeg fik undertøjet og kjolen på stod jeg og hoppede og dansede for at se om patterne ville hoppe ud! Men de rykker sig ikke en meter :lol: Den bliver jo også syet så den sidder helt perfekt til!

 

I nat drømte jeg om kjolen... Og den jeg havde på var den jeg ikke kan finde et billede af... Da jeg vågnede vækkede jeg kæresten og sagde at nu vidste jeg hvilken kjole jeg ville have :lun: Jeg GLÆDER mig til mandag hvor jeg skal have den på igen :lun:

 

Og på mandag kan jeg nok huske og tage et billede af den, måske endda med mig i den :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih altså Shii, hvor er det bare helt igennem fantastisk at I skal giftes :lun:

 

Og sjovt at du så rent faktisk drømte om kjolen ! Tænker at man da nemt kan få præstationsangst, når man virkelig gerne vil drømme om hvilken kjole man skal giftes i :lol:

 

Jeg havde sikkert drømt at jeg stod splitterravende nøgen oppe ved alteret :sjov:

 

Men måske du inderst inde godt vidste hvilken kjole der bare var den rigtige :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih altså Shii, hvor er det bare helt igennem fantastisk at I skal giftes :lun:

 

Og sjovt at du så rent faktisk drømte om kjolen ! Tænker at man da nemt kan få præstationsangst, når man virkelig gerne vil drømme om hvilken kjole man skal giftes i :lol:

 

Jeg havde sikkert drømt at jeg stod splitterravende nøgen oppe ved alteret :sjov:

 

Men måske du inderst inde godt vidste hvilken kjole der bare var den rigtige :-)

 

Jeg frygter at jeg i aften vil drømme om den anden :lol: Så kommer jeg jo i tvivl!!! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg handlet ved e.l.f. Det er 100 år siden sidst, men trængte til lidt nyt kosmetik. De har jo 50% og fri fragt lige nu. Så fik alt det her for ca 135 kr.

 

 

Nu håber jeg bare, det dukker op inden længe :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg handlet ved e.l.f. Det er 100 år siden sidst, men trængte til lidt nyt kosmetik. De har jo 50% og fri fragt lige nu. Så fik alt det her for ca 135 kr.

 

 

Nu håber jeg bare, det dukker op inden længe :-)

 

Ups :oops:

 

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvaaaa Shii, jeg synes ikke vi fik en opdatering...!!??!?!:engel:

 

Nå nej!

 

Jeg endte med at beslutte mig for den som jeg ikke har et billede af :lun: Den er SÅ smuk!

 

De havde ikke de sko jeg gerne ville have i min størrelse, så de er bestilt hjem :lun:

 

Jeg har ikke fast besluttet mig for skoene, men tror det kan blive disse:

 

ubqtv1vqfq.jpg

 

De er ikke jordens kønneste eller mest specielle sko, men de var bare SÅ behagelige at have på, og de passer på alle de krav jeg har haft til skoene! Og så er de jo ganske fine selvom de ikke er vildt specielle!

 

Af undertøj har jeg købt denne overdel:

 

691zszd8y1.jpg

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad makeup fjerner bruger i??

 

Øjenmakeupfjerner? Der bruger jeg jo vandfast, og har det bedst med 2-fase. Så jeg bruger den fra L'Oreal. Mest fordi den er effektiv og jeg kan tåle den. Før brugte jeg den fra Matas, men den kan jeg slet, slet ikke tåle efter de pillede parabenerne ud:vedikke:

 

Ansigstmakeup fjerner jeg med Matas Alt i En ansigstsrens. Den dufter bare dejligt, og er super lækker. Slutter af med skintonic, også fra Matas.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke så god til det der med tasker, men det er jo simpelthen nødvendigt når man skal have alt sit halløj med.. Så nu er jeg simpelthen begyndt på at hver gang jeg ser en taske i en genbrugsbutik, som jeg kan lide, så køber jeg den, så jeg har lidt forskelligt og billigt :cool: Lige før jul købte jeg en sød lille een med noget perle halløj på fra H&M på genbrugen og i dag, var det denne der kom med hjem, fin og enkel, det er lige mig :-)

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...