Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

vi kan begynde at gå til botox sammen :mrgreen: jeg har kun bekymringsrynkerne og tror egentlig ikke, at jeg er så rynkedisponeret ellers. så meget desto trælsere, at de sidder der midt i fjæset og ser fæle ud.

 

Er det den rynke mellem brynene? Det er også den jeg døjer med :-( har ikke en eneste smilerynke - hvad siger det om mig �

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sidst jeg var til frisøren var i 2008 :hmm:

 

Det kan nok tælles på en hånd hvor mange gange jeg har været til frisøren siden jeg var 10. Og hver eneste gang jeg gik derfra var jeg så trist over, hvor inkompetente sådan nogen frisører var. Og de tog endda vildt mange penge for det :lol:

 

Det som om, når en frisør ser mit hår, så får de nærmest en mental nedsmeltning over mit "naturbølg". *For satan da la os få det der natukrøl frem!* Og nej, lad os ikke gøre det. Gik derfra samtlige gange med en fris der ville gøre samtlige popstjerner fra mid-firserne grønne af misundelse :fornaermet:

 

Kunne have købt to par sko for en frisør turs pris.. Har købt et par sko hver gang jeg har overvejet frisør siden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

er det lige som tørshampoo eller hvad?

 

Det er åbenbart tørret saltvand. Det har nogle af effekterne fra tørshampoo, men giver mulighed for at style mere i løbet af dagen. Som tørshampoo x10. Ret sejt!! Jeg giver lige et par pift af sådan noget glansspray bagefter (fordi pulveret matterer ret meget, ligesom tørshampoo).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er åbenbart tørret saltvand. Det har nogle af effekterne fra tørshampoo, men giver mulighed for at style mere i løbet af dagen. Som tørshampoo x10. Ret sejt!! Jeg giver lige et par pift af sådan noget glansspray bagefter (fordi pulveret matterer ret meget, ligesom tørshampoo).

 

Hvad for noget bruger du af det?

Mon det virker i en høstak som mit?? Jeg kan slet ikke have tørshampoo syntes det klør og stinker helt vildt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til gengæld er jeg viiirkeligt lost på sko. Sådan rigtigt meget.

 

Det hele er en udendørs ting, så høje hæle er bare ikke realistiske. Jeg tænker enten noget i en let wedge, men er det kikset til den kjole? Synes jeg lidt selv nemlig. Eller bare en helt flad sandal/ballerina ting.

Og så har jeg virkeligt et issue med hvide sko, så jeg overvejer om man kunne tage et par sorte? Evt. i kombination med det der sorte silkebånd. Men ja, jeg ved ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til gengæld er jeg viiirkeligt lost på sko. Sådan rigtigt meget.

 

Det hele er en udendørs ting, så høje hæle er bare ikke realistiske. Jeg tænker enten noget i en let wedge, men er det kikset til den kjole? Synes jeg lidt selv nemlig. Eller bare en helt flad sandal/ballerina ting.

Og så har jeg virkeligt et issue med hvide sko, så jeg overvejer om man kunne tage et par sorte? Evt. i kombination med det der sorte silkebånd. Men ja, jeg ved ikke :vedikke:

 

 

Sort silkebånd var/er SUPER in! Det vil se virkelig flot ud; Alternativt hvis I har farve tema kan du bruge farven som bælte også.

 

Min mands skjorte og slips var lavet af samme stof som min kjole, hvilket var en super fin detaljer, så passede det bare sammen :lun:

 

Derudover; Måske enten wedge eller måske nogle sko med en brød hæl? Jeg havde 12 cm hæl, og så var den bred, jeg tog den af sidst på aftenen fordi jeg var for fuld :oops: Men havde ingen smerte overhovedet!

 

sølvsko er godt for sjælen :rolleyes:

 

Jeg havde sølvsko :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...