Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"normal" er altså en gude butik. Nøj hvor jeg dog lige elsker den.

Skraber man det så bare af, det overskydende?

Jeg må ind efter svampe, hvis egentligt ikke det var sådan nogle jeg fik fra mandens job (de sælger alt det der børster og makeup grej man kan få i fakta og lign) Jeg må se på det når de her negle skal skiftes = søndag ca ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ellers ret nemt, kræver bare en svamp og nogle farver :-D

 

De blå er jeg også ret vild med, men tænker det bliver kedeligt til sort? Men ellers tænkte jeg fx en lyseblå eller mintgrøn bund og så den her fra OPI på spidserne?

 

62476e87cb13391b5db6f40df503e061.jpg

 

Edit: Fx som her:

 

f1385010147df4497b95bfdb8a05b08e.jpg

Jeg er normalt virkeligt virkeligt ikke til halbal-negle (ja det hedder de altså her :lol: ) men dem der, de er sgu da faktisk rigtigt fine helt uden at være kitch.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man (med held) putte æterisk olie i mandelolie? Kan simpelthen ikke holde lugten af mandelolie ud:badr:

 

det kan du vel :hmm: men det er jo parfume, og er nok ikke skide sundt hvis det er derfor du bruger mandelolie? Jeg kan også bedst lide kokosolie, jeg bruger den med lugt og smag af kokos, men den fåes også helt neutral :5up: kan være dét var bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

det kan du vel :hmm: men det er jo parfume, og er nok ikke skide sundt hvis det er derfor du bruger mandelolie? Jeg kan også bedst lide kokosolie, jeg bruger den med lugt og smag af kokos, men den fåes også helt neutral :5up: kan være dét var bedre.

 

Men duftene behøver jo ikke være syntetiske:-) Og jeg bruger mandelolie fordi det er det jeg har:mrgreen: Kokos kommer jeg aldrig i nærheden af - så kaster jeg op. Har det virkelig stramt med ting der dufter:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men duftene behøver jo ikke være syntetiske:-) Og jeg bruger mandelolie fordi det er det jeg har:mrgreen: Kokos kommer jeg aldrig i nærheden af - så kaster jeg op. Har det virkelig stramt med ting der dufter:genert:

 

den neutrale kokosolie lugter ikke af noget :blink:

 

men altså æteriske olier ER syntetiske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men duftene behøver jo ikke være syntetiske:-) Og jeg bruger mandelolie fordi det er det jeg har:mrgreen: Kokos kommer jeg aldrig i nærheden af - så kaster jeg op. Har det virkelig stramt med ting der dufter:genert:

 

Synes jeg har hørt at æteriske olier kan være allergifremkaldende. Ved dog ikke med dem du har linket til, om det gør en forskel måden de er fremstillet på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...