Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Guld har jeg ikke overvejet, men det kunne det måske godt være :hmm:

 

Har dog kun den her: http://3.bp.blogspot.com/-9aZd8z47IOQ/UHukCXkf2WI/AAAAAAAAMP0/LenUlCjL0E0/s1600/OPI+Goldeneye+3.JPG , men det er flager, og så en anden fra Essie, der gør sig bedst ovenpå en farvet lak.

 

 

Altså, hvis den er til at lægge som på billedet, så er den da superflot!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det her venter på at blive bestilt :engel:

http://www.ellos.dk/ellos-collection/cardigan/396070

 

og de her..

http://www.ellos.dk/ellos-bedste-pris/boots-36-41/381233

 

 

Ville gerne have haft det til på tirsdag til morgenvækningen af mine forældre, de har sølvbryllup, men det der ekspresforsendelse er bare for dyrt synes jeg :genert:

Så må se hvad jeg har der kan bruges og som ikke er alt for "ud i naturen"-agtigt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her venter på at blive bestilt :engel:

http://www.ellos.dk/ellos-collection/cardigan/396070

 

og de her..

http://www.ellos.dk/ellos-bedste-pris/boots-36-41/381233

 

 

Ville gerne have haft det til på tirsdag til morgenvækningen af mine forældre, de har sølvbryllup, men det der ekspresforsendelse er bare for dyrt synes jeg :genert:

Så må se hvad jeg har der kan bruges og som ikke er alt for "ud i naturen"-agtigt :mrgreen:

Kan rigtig godt lide de støvler, men jeg ville bare være bange for, at de måske er for store i skaftet til mig:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan rigtig godt lide de støvler, men jeg ville bare være bange for, at de måske er for store i skaftet til mig:hmm:

 

 

Jeg eg har i forvejen de her, de er desværre bare alt for små til jeg egentlig kan gå i dem, de ligner lidt, det kan være de skal i den der pakke som jeg er ved at lave til dig?

så kan jeg sende det den 3 januar eller sådan..

$T2eC16NHJGoFFvj2!et0BS,QvN2Z)!~~60_35.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg eg har i forvejen de her, de er desværre bare alt for små til jeg egentlig kan gå i dem, de ligner lidt, det kan være de skal i den der pakke som jeg er ved at lave til dig?

så kan jeg sende det den 3 januar eller sådan..

[ATTACH=CONFIG]115383[/ATTACH]

 

Aj men altså:genert: Tusind tak:kys: Hvad størrelse er de? Jeg har jo en ret lille fod:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit indkøb i dag. Ikke så dullet, men to af tingene fører forhåbentlig til at jeg kan købe mere duller ting:-D

Løbeskoene er til indendørs brug (melder mig ind i lokalt fitness center d. 1.) og bukserne kan bruges både til løb og til træning på maskiner.

 

De to t-shirts (den mørke er mere bourdeaux end rød) var på tilbud i Esprit. Så var jeg i Change og jeg er så lige trappet op fra 70DD til 70F i skålstørrelse :shock: Købte en sort og en hvid bh (den sorte kommer først i næste uge)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men TOTAL ringe oplevelse af handle hos ELF!!! Pakken er stadig ikke kommet (sendt for præcist 1 måned siden), og nu har de så meddelt mig at de betaler mig pengene tilbage. Pisse irriterende, for jeg bestilte jo fordi der var 50% på, og nægter at betale fuld pris. Såeh...... Kan egentlig ikke anbefales!

Handler der... ja, oftere end jeg burde :oops: Elsker deres mineral ting, og så er jeg en sucker for billige neglelakker når man lige skal teste om farven funker-agtigt.

 

Har aldrig-aldrig oplevet problemer og kan i øvrigt nævne at de ofte har 50%, så det er bare at vente.

 

Det er jo ikke deres skyld hvis den pakke er blevet væk i posten..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Handler der... ja, oftere end jeg burde :oops: Elsker deres mineral ting, og så er jeg en sucker for billige neglelakker når man lige skal teste om farven funker-agtigt.

 

Har aldrig-aldrig oplevet problemer og kan i øvrigt nævne at de ofte har 50%, så det er bare at vente.

 

Det er jo ikke deres skyld hvis den pakke er blevet væk i posten..?

 

Men så kunne de jo tilbyde at sende igen? I stedet for at skrive noget pladder om at de som en flot gestus tilbageføresel beløbet. Det skal de jo lissom når varen ikke kommer frem:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så kunne de jo tilbyde at sende igen? I stedet for at skrive noget pladder om at de som en flot gestus tilbageføresel beløbet. Det skal de jo lissom når varen ikke kommer frem:vedikke:

Ja det er sgu sært. Synes ligesom bare det lige skulle med, at jeg som hyppig kunde aldrig nogen sinde har oplevet problemer. Men alle mine varer ér så også kommet frem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager dem bare på, når jeg skal til Tyrkiet :cool:

og så er de mega sexy, hvis man ikke har nogen bluse under :slem::engel:

 

Jeg synes så de er pæne, og mener sagtens at du kan have dem på til hverdag. Du kan jo kombinere med strømpebukser og alt muligt fancy.

 

Synes bestemt ikke de kan sidestilles med et par røde velour joggingbukser. (som jeg så heller ikke ville være bleg for at vise resten af verden hvis jeg bare lige skulle ned og handle o.lign., jeg er sgu ligeglad - folk må da gerne tro at jeg går i det til hverdag :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...