Hop til indhold

Copyright og minstald.dk


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010

Jeg fik vidst ikke skrevet i første indlæg, at hvis i finder billeder så skriv til denne mail: [email protected]

 

oplys hvilket brugernavn der taget jeres billeder og hvilke billeder det drejer sig om... Jeg oplyste ikke engang MIT brugernavn. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du er logget ind, er der øverst et lilla felt. Heri står der:

 

Lige nu - min stald - foto - dyst - snakke - køb&salg - avl - søg -guldtjenester - hjælp

 

Her skal du klikke på "søg", så kommer der lige nedenunder: "lige nu - min stald - foto etc" til at stå "heste - hunde - katte - kaniner" med en lidt tykkere skrift end det andet.

 

Der klikker du på hunde og så kommer der et felt, hvor du kan søge på navn eller race

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Pajko er der ikke, men hvordan fan'en sletter man profilen igen?

 

Jeg tror ikke at du kan slette profilen... men så kan du jo altid gå ind og kigge efter igen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har naturligvis også været inde og lure, men tænker også lidt... herregud, hvis det kan more dem, så lad dem. Det er bare børn.

 

Til gengæld blev jeg selv noget stram i betrækket det år jeg fandt min hund på en anden kennels hjemmeside. Der trækker jeg sgu alligevel grænsen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er temmelig weird, det som pigen har skrevet passer ret godt, som om det var Toffi.

 

Navn: Diva

Husdyrsnummer: 97745

Alder: 2 år og 128 dage

Køn: Hun

Race: Chihuahua

Personlighed: Rolig

Spiser helst: Tørfoder

Kan lide at: Kæle

 

Jeg tror egentlig bare jeg lader det være, herregud, det er små piger der leger derinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ikke fundet Karla derinde, men lige i dette tilfælde ville jeg nok også være lidt ligeglad - det er jo bare små piger... men i tilfælde hvor min hund dukkede op på en kommerciel hjemmeside - som fx da Sonja fandt Tyson på en træningsklubs hjemmeside, der synes jeg det er for dårligt! Det kan man simplethen ikke tillade sig, som "firma"....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen af mine er der, ikke under australian shepherd da i hvert fald :blink: Men jeg stødte da på et par danske aussies derinde, som jeg dårligt kan forstille mig at møgungerne har fået lov at bruge.. Og så syntes jeg også at jeg genkendte nogle billeder fra udenlandske aussie opdrætteres hjemmesider...

 

Jeg syntes at det mest grinagtige var at en af de danske aussies der figurere derinde, dukker op hos temmelig mange forskellige brugere, nogen med det samme billede af hunden og andre godt nok med andre billeder af samme hund :stupid:

Men det skyldes nok at der ligger en serie rigtig gode hvalpebilleder af den hund på ejerens hjemmeside, og især hvalpe ser ud til at være populære på minstald.. Ingen af ejeren af den påglæende hvalps øvrige hunde er der inde ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...