Hop til indhold

Juli-hunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I går havde gracie besøg af sin ven Baloo, som er min mors hund.

Det kom der lidt billeder ud af.

 

Gracie begynder så småt at fatte at hun skal samle det op jeg kaster væk. Hun gør det så mest fordi baloo ikke må få rebet.

Nu skal hun bare lære at komme tilbage med det.

IMG_2784.JPG

 

Afsted det går.

IMG_2792.JPG

 

Baloo ville nu hellere ligge i skyggen og bide i rebet.

IMG_2794.JPG

 

IMG_2798.JPG

 

Gracie ville også hellere ligge i skyggen.

IMG_2800.JPG

 

Baloo hygger sig rigtigt.

IMG_2802.JPG

 

Jeg måtte tage rebet fra ham og kaste det. Lidt skulle de jo lave. Baloo fik det.

IMG_2803.JPG

 

Gracie fik det. Hun skal vist bare arbejde lidt på sin opsamningsteknik.

IMG_2807.JPG

 

IMG_2808.JPG

 

IMG_2818.JPG

 

Baloo i fuld fart med gracie lige i halen.

IMG_2830.JPG

 

Så gik han omkuld i skyggen igen.

IMG_2836.JPG

 

Baloo i fuld figur. Han er 10 måneder gammel og enormt stor, men ret skaldet af en golden at være.

IMG_2859.JPG

 

Er altså lidt stolt over Gracie fatter at samle rebet op nu.

IMG_2875.JPG

 

Baloo har fået øje på noget.

IMG_2910.JPG

 

IMG_2914.JPG

 

Det har Gracie også

IMG_2918.JPG

 

Min fine skallede aussie.:hjerte:

IMG_2933.JPG

 

IMG_2937.JPG

 

Hjemme i have igen, fandt Baloo ud af hvordan man nemmest får godbidder ud af en aktivitetsbold.

IMG_2944.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Og der er sørme én mere der indsætter lige så store billeder som jeg gør.:mrgreen:

Jeg synes hun er sød når hun kigger på fugle.

 

Hæhæ, kører ofte i 1024 i bredden, sidder jo på 27", så for min skyld måtte de gerne være 2200 i bredden:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og der er sørme én mere der indsætter lige så store billeder som jeg gør.:mrgreen:

Jeg synes hun er sød når hun kigger på fugle.

 

Hæhæ, kører ofte i 1024 i bredden, sidder jo på 27", så for min skyld måtte de gerne være 2200 i bredden:slem:

 

Jeg har også en rimelig bred skærm, så det gør heller ikke noget for mig, men det er møgtræls, hvis man sidder med en lille skærm:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper var med i den fynske landsby i dag. Her mødte han sine første grise, høns og køer og klarede det bare så flot selvom han da frygtelig gerne ville lidt hen og lege lidt med hønsene :slem:

Vi mødte også en hestevogn :shock: og den var ikke sjov for den larmede så den fik lige et par bjæf med på vejen :vuf:

 

Billede 1 og 3 er skipper der kigger på høns og billede 2 er min lidt skræmte hund efter han trådte rundt om et hjørne og så stod der en gigantisk tyr og brølede af ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper var med i den fynske landsby i dag. Her mødte han sine første grise, høns og køer og klarede det bare så flot selvom han da frygtelig gerne ville lidt hen og lege lidt med hønsene :slem:

Vi mødte også en hestevogn :shock: og den var ikke sjov for den larmede så den fik lige et par bjæf med på vejen :vuf:

 

Billede 1 og 3 er skipper der kigger på høns og billede 2 er min lidt skræmte hund efter han trådte rundt om et hjørne og så stod der en gigantisk tyr og brølede af ham :mrgreen:

 

Jeg ville da også blive lidt skræmt hvis sådan en kæmpe tyr pludselig brølede af mig :ae:

 

Ellers lyder han som en sej lille smuk fyr :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville da også blive lidt skræmt hvis sådan en kæmpe tyr pludselig brølede af mig :ae:

 

Ellers lyder han som en sej lille smuk fyr :5up:

 

Tark :mrgreen: han er simpelthen så nem at have med rundt forskellige steder, bare vi husker vand og tager hensyn til at han er en lille en der nemt bliver træt så har vi ingen problemer med ham :lun:

 

I dag måtte vi dog besvare rigtig mange spørgsmål omkring den grimme byld på hans hoved. Min personlige favorit var den ældre dame der hårdnakket blev ved med at påstå at sådan en faldt af af sig selv :confused: :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæhæ, kører ofte i 1024 i bredden, sidder jo på 27", så for min skyld måtte de gerne være 2200 i bredden:slem:

 

Min skærm er 17", så mig generer det heller ikke. Jeg havde faktisk glemt hvor irriterende det kan være, når billedet er for stort til skærmen, fra dengang jeg havde mindre skærm.

Men så zoomede jeg bare ud til 75%.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nå, er det dig på billedet, Linda? Jeg troede, at hundefaren på subtil vis prøvede at fortælle os, at han ikke længere er single. :mrgreen:

 

 

Som om jeg nogensinde har været subtil...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...