BlackGSD Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Så kom dagen ENDELIG hvor vi fik vores Gizmo hjem :banan: Vi hentede ham kl. 12, ordnede papirerne og snakkede lidt inden vi kørte hjemad med ham. Turen hjem gik super fint, han pev lidt de første 5-10 min, men så satte jeg ham ned på gulvet mellem mine ben, og så faldt han i søvn, og sov resten af turen hjem (50 min.) Da vi kom hjem gik vi en tur i haven, hvor han fik tisset - græs er vel græs, og skal man så skal man :5up: Ingen usikkerhed der Så tog vi Ling ud så de kunne hilse på hinanden, og det gik over al forventning. Ling er normal ikke den største fan af hvalpe, men det gik så godt :5up: Gizmo er jo, udover sin mor og søskende, vant til sin halvsøster på 2 år samt opdrætters gravhund, så han var ret så uimponeret over Ling, og hverken gøede eller noget af ham. De snuste lidt til hinanden og så var det det Så gik vi indenfor hvor han undersøgte det hele, fik mad, kom ud i haven igen og fik klaret både det ene og andet. Og så faldt han i søvn da vi kom ind igen. Han virker meget fornuftig og tager tingene i "stiv pote". Han er virkelig kær og meget kontaktsøgende Billeder kommer på lige om lidt, skal lige have dem lagt ind på min computer 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Spændende, det lyder til at gå rigtig godt indtil videre. :5up: Glæder mig til billederne. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Det lyder til at være gået rigtig godt, og tænk sig at han allerede med det samme besørgede i jeres have, det tyder godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Gizmo 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Hvor er han sød... Stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Det lyder til at være gået rigtig godt, og tænk sig at han allerede med det samme besørgede i jeres have, det tyder godt :5up: 2 gange har han besørget nu, og tisset flere gange - der har indtil videre ikke været nogen uheld indendørs - og han siger faktisk næsten til når han skal ud, og har meget tydelige signaler :5up: Dejligt med en sommerhvalp, som er vant til græs under fødderne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 skal nok få taget nogle flere "in-action" billeder - men er så optaget og opslugt af ham når han er vågen og leger, så jeg glemmer at tage billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Hvor er han dog bare kær Få taget en masse billeder og spam bare løs med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Han ser godt nok sød ud, også selvom han har hængeører :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Han ser godt nok sød ud, også selvom han har hængeører :hjerte: Skal jeg også lige vænne mig til Men tror ikke det bliver så svært, for han er nemlig bare sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Du kommer til at ELSKE hængeører :blink: De har nemlig et kyssested, som er total blødt Han ser super skøn ud og dejligt med den nemme hjemkomst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Damn hvor er han smuk :hjerte: Og nuttethedsfaktoren er også i top Stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Åååååhr, bette Gizmo Tør vædde på, at han er et syn for guder med de lange stænger, han har Han må da snuble over dem! Tillykke med indflytningen :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Tillykke med ham :banan: Hvor ser han skøn ud. Glæder mig til at følge ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 ååårh hvor er han lækker.... tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Han ser godt nok dejlig ud! Stort tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 for nøjsa da søøøøøøøød :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 hvor er han skøn :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Et stort tillykke med den lille Grimling - glæder mig til at følge ham ... og se en masse billeder af den lille røde charmetrold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Stort tillykke, han er SÅ fin :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Hvor ser han dejlig ud :hjerte: Glæder mig til mange mange billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Velkommen hjem til skønne Gizmo:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pegasus Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Stort tillykke med den lille indflytter. Han ser lækker ud. Det er jo kun knap et år siden jeg selv havde sådan en lille terrorist, så god fornøjelse hi hi Ps, hængelyttelapper er bare bedre..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Tillykke med din baby :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Tillykke med ham - han er jo bare super bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts