Hop til indhold

Gizmo er flyttet ind...


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Så kom dagen ENDELIG hvor vi fik vores Gizmo hjem :banan: :mrgreen:

 

Vi hentede ham kl. 12, ordnede papirerne og snakkede lidt inden vi kørte hjemad med ham.

Turen hjem gik super fint, han pev lidt de første 5-10 min, men så satte jeg ham ned på gulvet mellem mine ben, og så faldt han i søvn, og sov resten af turen hjem (50 min.)

 

Da vi kom hjem gik vi en tur i haven, hvor han fik tisset - græs er vel græs, og skal man så skal man :5up: Ingen usikkerhed der :-D

Så tog vi Ling ud så de kunne hilse på hinanden, og det gik over al forventning. Ling er normal ikke den største fan af hvalpe, men det gik så godt :-D :5up:

 

Gizmo er jo, udover sin mor og søskende, vant til sin halvsøster på 2 år samt opdrætters gravhund, så han var ret så uimponeret over Ling, og hverken gøede eller noget af ham. De snuste lidt til hinanden og så var det det :-D

 

Så gik vi indenfor hvor han undersøgte det hele, fik mad, kom ud i haven igen og fik klaret både det ene og andet. Og så faldt han i søvn da vi kom ind igen.

 

 

Han virker meget fornuftig og tager tingene i "stiv pote". Han er virkelig kær og meget kontaktsøgende :lun:

 

Billeder kommer på lige om lidt, skal lige have dem lagt ind på min computer ;-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder til at være gået rigtig godt, og tænk sig at han allerede med det samme besørgede i jeres have, det tyder godt :5up:

 

2 gange har han besørget nu, og tisset flere gange - der har indtil videre ikke været nogen uheld indendørs - og han siger faktisk næsten til når han skal ud, og har meget tydelige signaler :5up:

 

Dejligt med en sommerhvalp, som er vant til græs under fødderne ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...