Hop til indhold

DM i lydighed og rally


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og KarinaO har endelig accepteret at hun hedder menneske karina når vi har Bali's Karina med :lol: selvom du godt nok argumenterede godt for at det var hunden der burde hedde hunde karina :blink:

:klap::klap::klap:

Det var sjåhåwt da jeg prøvede at kalde på (menneske-)Karina, hun reagerede ikke, og så måtte jeg kalde på Gracie som satte sig ned og ventede til (menneske-)Karina havde hørt og set mig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i dag, var hyggeligt at møde jer for første gang og nogle for anden gang.

 

Lillefod ser altså ret gammel ud :shock: total underligt :mrgreen:

 

 

Næste gang skal jeg nok være lidt mere mig selv og knap så.... træt :mrgreen:

 

 

 

ATT SMM: Aslan fik altså også tygget den der fod ting, til spidse syle dimser :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i dag, var hyggeligt at møde jer for første gang og nogle for anden gang.

 

Lillefod ser altså ret gammel ud :shock: total underligt :mrgreen:

 

 

Næste gang skal jeg nok være lidt mere mig selv og knap så.... træt :mrgreen:

 

 

 

ATT SMM: Aslan fik altså også tygget den der fod ting, til spidse syle dimser :shock:

 

 

:lol: Vær glad for at han ikke hørte hvad du sagde da du sagde det højt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sys han ligner en tækno-dreng :mrgreen:

Og du, du så slet ikke ud som jeg havde forestillet mig. Men jeg aner slet ikke hvad jeg havde forestillet mig :hmm:

 

Hmm...sys han ser bedst ud med SMM på armen :engel: det er som om de begge bare lyser lidt mere :lun:

 

sys Dorte er meget lille :hmm:havde forestillet mig en meget stoooor dame :genert: på alle leder og kanter...men nope! En ganske almindelig dame :vedikke:

 

Havde så troede at Skippers mor havde mørkt hår :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak igen :mrgreen:

 

Vilyaen var mega sej og totalt upåvirket af, at jeg var ved at falde om af nervøsitet hele programmet igennem :lun: Vi lavede to små fejl, men det gik heldigvis alligevel - hun hang en smule de første 2 skridt af lineføringen (9,5 point) og så brugte jeg en ekstra kommando i stillingsskift (9 point) og derudover trak hun ½ point i indkald fordi Vilyaen hoppede ind på plads (hørte dommeren sagde, at de ville gemme de 10 point til den hund, der ikke hoppede) - resten var til 10 :-D Fiiiiine hund altså!

 

Og de damer - tal så pænt om Lillen :evil: Han ser faktisk ud præcis som den slags skal.... helt perfekt, nå :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak igen :mrgreen:

 

Vilyaen var mega sej og totalt upåvirket af, at jeg var ved at falde om af nervøsitet hele programmet igennem :lun: Vi lavede to små fejl, men det gik heldigvis alligevel - hun hang en smule de første 2 skridt af lineføringen (9,5 point) og så brugte jeg en ekstra kommando i stillingsskift (9 point) og derudover trak hun ½ point i indkald fordi Vilyaen hoppede ind på plads (hørte dommeren sagde, at de ville gemme de 10 point til den hund, der ikke hoppede) - resten var til 10 :-D Fiiiiine hund altså!

 

Og de damer - tal så pænt om Lillen :evil: Han ser faktisk ud præcis som den slags skal.... helt perfekt, nå :mrgreen:

 

Tillykke, hvor er det bare skidesejt, altså. :vinder:

 

Selvom jeg ikke helt kan forstå, hvordan det kan lade sig gøre. :hmm: Det er jo nærmest ingen tid siden, at Vilyaen bare var en lillebitte pelsklump, du lige havde hentet hjem. Hvordan kan hun så allerede være en dygtig, voksen dame, der vinder DM i lydighed? :vedikke: Vildt, siger jeg bare...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

STORT tilykke til Trine med det fine arbejde med Vilya. Super flot!!! :vinder:

 

Jeg havde en dejlig dag - fik dog ikke hilst på så mange andre end Joya, Gracie (som Sirius synes var lækker lækker lækker :slem:) og Trines små pingviner (:blink:).

 

MIn gamle musling Emmy gik et - for mig - godt program, men hun er langsom og lavede ikke alle øvelser super smukt (hun er helt blind på højre øje og ser dårligt på venstre), men jeg er tilfreds med hende.

 

... og Sirius, ja han fik jo som nævnt tidligere en DM titel med hjem :banan: og han har hygge sig gevaldigt i dag. Har truet ham med at omdøbe ham til Dudley (som fra HP): er du svetter en være krævende tiggebanan han har været :shock: : "jeg vil have nogle klove og nogle hønsefødder - også skal jeg have nogle stuber og et par gnavestænger ... og så skal jeg...." --- "SÅ stopper du knægt!!!" :damn: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke, hvor er det bare skidesejt, altså. :vinder:

 

Selvom jeg ikke helt kan forstå, hvordan det kan lade sig gøre. :hmm: Det er jo nærmest ingen tid siden, at Vilyaen bare var en lillebitte pelsklump, du lige havde hentet hjem. Hvordan kan hun så allerede være en dygtig, voksen dame, der vinder DM i lydighed? :vedikke: Vildt, siger jeg bare...

 

He he - hun bliver jo 17 mdr. lige om lidt :mrgreen: Og tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

KÆMPE tillykke med de flotte DM titler!!!!

 

Det er altså sejt gået:banan::banan::banan::banan::banan:

HF's hunde er bare de bedste, sejeste og smukkeste:klap::mrgreen:

 

Det lyder til at I alle har haft en virkelig dejlig dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...