Hop til indhold

Necroposting


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg er sikkert den eneste der er vildt irriteret over at folk hiver oldgamle tråde frem igen, men det er altså bare ikke noget man gør :fornaermet::oops:

 

Når der nu er sat en tidsgrænse for hvor længe man kan redigere sine indlæg, kan det så ikke også lade sig gøre at låse alle tråde, der f.eks. er mere end 1 år gamle?

 

Der er lige nogen der har sat ny rekord ved at besvare en 4 år gammel omplaceringstråd. Den slags er IMO irriterende for vi andre og synd for den der gør det i den bedste mening.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når der nu er sat en tidsgrænse for hvor længe man kan redigere sine indlæg, kan det så ikke også lade sig gøre at låse alle tråde, der f.eks. er mere end 1 år gamle?

 

Jamen dog! Skal forummet nu til at tænke for folk? Normalt plejer stemningen i det du og andre skriver jo at være at det er irriterende som politikere og andre altid vil tænke for os andre.

 

 

Ved at låse gamle tråde forhindres også at der postes en opfølgning på et gamelt problem, når nu feks dyrlægen efter 2½ år endelig har fundet ud af hvad hunden fejlede.

 

Det indebærer risikoen for at nogen ind imellem kysser en tudsegammel omplaceringstråd til live, men truer det forummets eksistens?

Har forøvrigt prøvet at finde bemeldte tråd, men den ældste jeg kunne finde var ca 4 måneder gammel..

 

 

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD BILLEDER DER ER BREDERE END MIN SKÆRM

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD INDLÆG DER KUN INDEHOLDER SMILEYER

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD SKRIFTSTØRRELSE 1

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD AT BRUGE ALL CAPS.....ups!

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD MEGET MEGET MERE SOM JEG NOK KOMMER I TANKER OM I LØBET AF DAGEN

 

Og ellers melder jeg jer til Dansk Folkeparti gør jeg så. Så vil de indføre et forbud mod hundeforummer, nemlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det teknisk set lade sig gøre kun at låse omplaceringstråde :hmm:altså jeg ved ikke om det decideret irriterer mig at de bliver genoplivet, men tænker det må være lidt træls for de nye medlemmer der læser sådan en tråd, når at drømme om en hund, svare på tråden og så finde ud af at hunden sikkert er omplaceret for længst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen dog! Skal forummet nu til at tænke for folk? Normalt plejer stemningen i det du og andre skriver jo at være at det er irriterende som politikere og andre altid vil tænke for os andre.

 

 

Ved at låse gamle tråde forhindres også at der postes en opfølgning på et gamelt problem, når nu feks dyrlægen efter 2½ år endelig har fundet ud af hvad hunden fejlede.

 

Det indebærer risikoen for at nogen ind imellem kysser en tudsegammel omplaceringstråd til live, men truer det forummets eksistens?

Har forøvrigt prøvet at finde bemeldte tråd, men den ældste jeg kunne finde var ca 4 måneder gammel..

 

 

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD BILLEDER DER ER BREDERE END MIN SKÆRM

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD INDLÆG DER KUN INDEHOLDER SMILEYER

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD SKRIFTSTØRRELSE 1

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD AT BRUGE ALL CAPS.....ups!

JEG KRÆVER ET FORBUD MOD MEGET MEGET MERE SOM JEG NOK KOMMER I TANKER OM I LØBET AF DAGEN

 

Og ellers melder jeg jer til Dansk Folkeparti gør jeg så. Så vil de indføre et forbud mod hundeforummer, nemlig.

 

s040.gif ok... godt ord igen... n020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt se problemet med omplaceringshunde e.l.

 

Problemet med omplaceringshunde, og forsvundne kæledyr er at når behovet er der bliver det skrevet alle mulige steder på en gang. Når så problemet er løst sørger trådstarter ikke for at tage annoncen ned igen, eller skrive at dyret er omplaceret, fundet eller hvad det nu var.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Kan godt lidt se problemet fra begge sider. I dag takkede jeg en TS i en tråd om et genialt legetøj, hvorefter jeg så en anden bruger kommentere, om at hendes hund kunne have gavn af det når han blev ældre, men nu ved jeg, at den hund i mellemtiden ER blevet ældre og siden aflivet pga. sygdom. Og så føler man sig sådan lidt dum og øv, når man indser at den oprindelige tråd i virkeligheden var 1 1/2 år gammel.

 

Indrømmer blankt at jeg ikke altid checker datoen på indlæg, jeg trykker "nye indlæg" når jeg kommer her, og så går jeg lidt ud fra, at nye indlæg virkelig er "nye", og det er måske min fejl.

 

På den anden side, så bliver mange nye brugere opfordret til at søge på ældre indlæg, for selvfølgelig bliver der stillet de samme spørgsmål igen og igen og igen. Så det er lidt pest eller kolera i mine øjne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt lidt se problemet fra begge sider. I dag takkede jeg en TS i en tråd om et genialt legetøj, hvorefter jeg så en anden bruger kommentere, om at hendes hund kunne have gavn af det når han blev ældre, men nu ved jeg, at den hund i mellemtiden ER blevet ældre og siden aflivet pga. sygdom. Og så føler man sig sådan lidt dum og øv, når man indser at den oprindelige tråd i virkeligheden var 1 1/2 år gammel.

 

Indrømmer blankt at jeg ikke altid checker datoen på indlæg, jeg trykker "nye indlæg" når jeg kommer her, og så går jeg lidt ud fra, at nye indlæg virkelig er "nye", og det er måske min fejl.

 

På den anden side, så bliver mange nye brugere opfordret til at søge på ældre indlæg, for selvfølgelig bliver der stillet de samme spørgsmål igen og igen og igen. Så det er lidt pest eller kolera i mine øjne.

 

Lige den med legetøjet var min fejl :oops: Jeg burde nok have lavet en ny tråd og så linket til den gamle tråd i den... Det var blot fordi dette stykke legetøj nu var på tilbud i ALDI, aå var det så "nemt" at finde den gamle tråd frem igen, så folk vidste hvilket stykke legetøj jeg talte om...

 

Men du har ret i, at det nok ikke var den smarteste måde at gøre det på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige den med legetøjet var min fejl :oops: Jeg burde nok have lavet en ny tråd og så linket til den gamle tråd i den... Det var blot fordi dette stykke legetøj nu var på tilbud i ALDI, aå var det så "nemt" at finde den gamle tråd frem igen, så folk vidste hvilket stykke legetøj jeg talte om...

 

Jamen, du fik da en del tak ud af det. :lol: Og selvom tråden ikke var ny, kan den jo sagtens være aktuel for mange.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...