Aslan Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Er jeg den eneste hvor HF kører meget langsom ved???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 nej, det er ved at drive mig til vanvid :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Også her - det var det samme i går aftes. Facebook kører også langsomt hos mig, men alle andre sider, er der ikke noget i vejen med. Jeg troede nemlig først det var min forbindelse, det var galt med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Dræææ-ææ-æ-æ-æ-bende langsom! :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Er næsten ved at give op:hmm:det driver mig til vanvid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Multi dræbende langsom :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Det er da altid noget at det ikke er vores nye super router Mon admin laver om på forum?!??!?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Troede, det var mit hakkebræt af en computer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 os' her... det er til at få pip van gogh og svedeture over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Man skal bare brokke sig på HF så løser alt sig, nu er min ok.... lige nu ihvertilfalde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Man skal bare brokke sig på HF så løser alt sig, nu er min ok.... lige nu ihvertilfalde :blink: Er at brokke sig, ikke løsningen på alt i livet :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Man skal bare brokke sig på HF så løser alt sig, nu er min ok.... lige nu ihvertilfalde :blink: Du har helt ret, min er også ok igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Altså, okay, det var lige indtil jeg postede en post Så blev den langsom Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 he, jeg skulle lige til at sige, at idag var min fin... igår aftes var den på nippet til at slå mig ihjel... men kan se, at jeres andres problemer også løste sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Næ, nu gider den godt at poste hurtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Igår aftes var det også mega langsomt her - men nu ser det ud til at køre ok igen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 for lidt siden havde jeg taget mig tid til et laaangt og meget klogt indlæg :blink: og da jeg trykkede send gik det hele ned - øv øv. Men nu ser det da ud til at ville kører igen :klap: (men jeg har så ikke lige tid til at starte forfra med mit indlæg for jeg skal til chilli-smagning :5up:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Så er vi på fuld speed igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Her har HF altid været laaangsom. Når jeg læser herinde, plejer jeg at have en anden side åben også, så jeg kan kigge der, imens jeg venter på at tråden, jeg har klikket på herinde, åbner. Det er virkelig irriterende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Yay - HF er tilbage i fuld styrke...:klap: Jeg var ved at få spat i går aftes, - på et tidspunkt nåede jeg at læse en hel Bauhaus-reklame, inden HF fik bladret fra en side til den næste i alt og intet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg forstår at "Tøserne" havde en offdag, ovenikøbet en lørdag aften, den dag man skal slappe af fra ugens stres og jag, og så gik der ged i livet, jeg oplevede at forum gik ned i en hastighed hvor jeg kunne følge med, måske siger det noget om mine evner! Så er jeg jo afsløret, nå skidt med det:cool::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mussen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 - Nå så er det ikke kun hjemme ved mig kan jeg se, var nemlig også ved, at blive vanvittig over hvor langsomt det gik..:damn: Hilsen Lotte:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg forstår at "Tøserne" havde en offdag, ovenikøbet en lørdag aften, den dag man skal slappe af fra ugens stres og jag, og så gik der ged i livet, jeg oplevede at forum gik ned i en hastighed hvor jeg kunne følge med, måske siger det noget om mine evner! Så er jeg jo afsløret, nå skidt med det:cool::hjerte: Hahahha, det ikk nemt når man ikke kan multi taske :drille: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hahahha, det ikk nemt når man ikke kan multi taske :drille: :vinken:Ja kvinder har evner i den retning, siges der, så lidt mand er jeg da!:banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 :vinken:Ja kvinder har evner i den retning, siges der, så lidt mand er jeg da!:banan::banan::banan::banan: Det jo så ikke nødvendigvis noget at banan-danse for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts