Hop til indhold

DKK Herning 6. og 7. november '10


Gæst
 Share

Recommended Posts

  • Svar 392
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu skal jeg så lige have lidt hjælp til at fatte programmet :oops::vedikke: hvis labrador hvalpe + hanner er de eneste der står i en ring skal vi så op som de første??

 

Hvis Skipper er hvalp, så ja. Der er ingen babyklasse hos DKK. Derudover er hannerne altid først for, sååååå det er lidt Herning kl. 9.00 om morgenen gaaaaab......:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Miss_menelli

Vi kommer lørdag... Overvejede at tage Kaia med.

Men tror ikke vi får set ret meget, når vi skal holde styr på trunten, for hun lade sig ikke gå på af så mange mennesker, men skal snakke med dem ALLE sammen :stupid:

 

Så tror jeg nøjes med at slæbe manden med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer om lørdagen :shock: første gang jeg skal til DKK udstilling, så er noget spændt på, hvad der er for noget :genert:

 

Min bror stiller, og i al fald 3 træningskammerater gør det samme - så kommer til at opholde mig ved schæferne og rotterne :cool: og boderne :slem:

 

Tager IKKE Jacki med, det vil være et nummer for .................. "morsomt" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
ØV, ingen dig og ingen Jason. :megaked:

 

Æv - hvorfor kommer du ikke lørdag? :megaked: Tror det er første herningudstilling i de sidste 3 år hvor vi ikke kommer til at følges :megaked:

 

Du må komme op forbi holstebro og sige hej i butikken så!!!:fornaermet: Jeg lover jeg tager jason med søndag så :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg kommer om lørdagen :shock: første gang jeg skal til DKK udstilling, så er noget spændt på, hvad der er for noget :genert:

 

Min bror stiller, og i al fald 3 træningskammerater gør det samme - så kommer til at opholde mig ved schæferne og rotterne :cool: og boderne :slem:

 

Tager IKKE Jacki med, det vil være et nummer for .................. "morsomt" :lol:

 

arh come oooon - jeg er der også om lørdagen og kunne godt tænke mig at se jacki spasse ud :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer og kigger søndag, enten med en veninde eller min hunde-tossede niece. Håber jeg finder nogen her fra, skal i hvert fald kramme både Skipper og Gracie, hvis de er der søndag altså :lun:

 

det er de! Og jeg skal prøve at holde skipper vågen så han registrerer at han får et kram :lol: jeg tror ikke han opfattede ret meget sidst du mødte ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

arh come oooon - jeg er der også om lørdagen og kunne godt tænke mig at se jacki spasse ud :engel:

 

Funny, veeery funny - Jacki spasser og moaren på stesso'er :scared:

 

I øvrigt er hun høj løbsk, såe der er nok nogle hanhunde ejere, der vil sætte stor pris på, at hun bliver hjemme og putter i sofaen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...