Hop til indhold

DKK Herning 6. og 7. november '10


Gæst
 Share

Recommended Posts

Jeg kommer og kigger begge dage. Det der udstillingshalløj er ikke lige mig, så jeg vil nok være at finde omkring LP-ringen. Der er jo årets hund;-)

 

Skal desuden hjælpe til hos Best Friend, så hvis I keder jer, eller har brug for et break, så kig lige ind forbi og sig hej til Otto og mig:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 392
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er det store spørgsmål om vi skal have Gracie med i bilen igen eller om du vil lade hende stoppe på toppen :mrgreen:

 

Vi er hårdføre og kan tåle at trille ned fra toppen igen, så vi vil gerne med.:mrgreen:

Konkurrencen bliver helt sikkert hårdere, og vi skal nok ikke forvente at blive BIR igen. (men det har vi heller ikke tid til:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er hårdføre og kan tåle at trille ned fra toppen igen, så vi vil gerne med.:mrgreen:

Konkurrencen bliver helt sikkert hårdere, og vi skal nok ikke forvente at blive BIR igen. (men det har vi heller ikke tid til:mrgreen:)

 

Nej er du tosset så efterlader vi jer i Herning vi kan da ikke bruge hele vores søndag på at sidde og vente på jer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Jeg kommer også til Herning d. 6/7 - eller...nok kun d. 7 egentlig.

Skal ned og gramse med øjnene på whippets og forhåbentlig få en lille snak med "kennel-mor" som jeg har bestilt en hvalp fra.

:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

"Kun" 330 kr + benzin + katalog + lidt at spise og drikke+ diverse, så det er jo ikke noget at snakke om *host-host*

 

Får du rabat:klap: vores hedder: 1680+ 500 for at campingvognen må stå på græsset ved hallen+ 500 i benzin+mad og drikke+det løse.

Men vi kan jo lide det:banan::hjerte::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Får du rabat:klap: vores hedder: 1680+ 500 for at campingvognen må stå på græsset ved hallen+ 500 i benzin+mad og drikke+det løse.

Men vi kan jo lide det:banan::hjerte::banan:

 

Næ, jeg vil nærmere sige, at de sløve padder her i huset ikke fik lejet hotel / hytte, inden det var for sent, så hvad du betaler i ophold, skal vi sikkert betale i benzin. Den oprindelige plan var udstilling 1 dag. I forgårs lød det så; "Jaaaamen, vi kan da også prøve at udstille begge dage !" så nu hedder det Odense-Herning i evigheders evighed og frem og tilbage igen igen. Ha ha ha vi vil fortryde bitterligt, at vi kommer til at sidde og hænge i den bil fremfor i en hyggelig hytte et eller andet sted tæt på udstillingshallen, meeeen man ligger jo som man selv har redt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ, jeg vil nærmere sige, at de sløve padder her i huset ikke fik lejet hotel / hytte, inden det var for sent, så hvad du betaler i ophold, skal vi sikkert betale i benzin. Den oprindelige plan var udstilling 1 dag. I forgårs lød det så; "Jaaaamen, vi kan da også prøve at udstille begge dage !" så nu hedder det Odense-Herning i evigheders evighed og frem og tilbage igen igen. Ha ha ha vi vil fortryde bitterligt, at vi kommer til at sidde og hænge i den bil fremfor i en hyggelig hytte et eller andet sted tæt på udstillingshallen, meeeen man ligger jo som man selv har redt :mrgreen:
,

 

Hvor ærgeligt, vi kan desvære ikke tilbyde overnatning i campingvognen ;-)

Det er en lille gammel en vi købte billigt lige præcis til brug som i Herning, vi har haft den med til fyn på udstilling og det var rigtig godt, der er lige sovepladser til 3 personer + 3 hunde :-D så nu skal vi ikke lede efter hyttter tæt ved udstillingerne hvor man må have hunde.

Vi kommer trillende med eget hundehus og parkerer lige ved hallen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

,

 

Hvor ærgeligt, vi kan desvære ikke tilbyde overnatning i campingvognen ;-)

Det er en lille gammel en vi købte billigt lige præcis til brug som i Herning, vi har haft den med til fyn på udstilling og det var rigtig godt, der er lige sovepladser til 3 personer + 3 hunde :-D så nu skal vi ikke lede efter hyttter tæt ved udstillingerne hvor man må have hunde.

Vi kommer trillende med eget hundehus og parkerer lige ved hallen :banan:

 

Og det er intet mindre end genialt ! Holder det ved med det her udstillings-noget er det i hvert fald en løsning, der er værd at overveje :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria Hjort

Jeg kommer begge dage med to af vores piger. Vi skal bo på Scandic i Herning. Det ligger tæt på messe centret og man må gerne have hund med :)

 

Hotel Herning som jeg boede på ved WDS vil eftersigende ikke tage hundefolk igen da der var meget beskidt efter sidste gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville den ondelyneme også være fedt. Hold da op. Sikke en svir, hvis man havde sådan en !!! :5up:

 

Også min drøm, men finansmesteren i banken mente noget andet :mrgreen:

 

Nåååeeee ja, de er jo lidt (meget) kedelige for tiden. Alt det pjat om det umulige i at låne bare fordi, de har lært et nyt ord, de kalder...finanskrise :roll::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hjemlige pengekasse siger nej, for vi kan jo bare tage båden til udstillinger istedet mener han :roll:

 

Sgu lidt svært (og langsommeligt) at sejle til Kassel :hmm:

 

Jae, jeg kan jo ikke råde dig til at skynde dig at få båden solgt, så den ide er ude af verden. Vi havde vores båd stående noget nær et år og måtte til sidst brænde den af med et ikke så fedt overskud. Men nu lige den der med at sejle til Kassel lyder ikke speciel holdbar...hyggelig nok, meeeeeeeen alligevel... med mindre man da kan få ferie i tide og utide :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jae, jeg kan jo ikke råde dig til at skynde dig at få båden solgt, så den ide er ude af verden. Vi havde vores båd stående noget nær et år og måtte til sidst brænde den af med et ikke så fedt overskud. Men nu lige den der med at sejle til Kassel lyder ikke speciel holdbar...hyggelig nok, meeeeeeeen alligevel... med mindre man da kan få ferie i tide og utide :mrgreen:

 

Båden har foreløbig stået på vores matrikel i et år, og før det ca. mange år på Færøerne til ingen anden nytte end beskæftigelsesprojekt for ham og mk101s kæreste. (hvilket gav os en god lang ferie uden dem sidste år :mrgreen:)

 

Den spiser ingen brød af at stå stille, og hvis mk101 og jeg igen trænger til ferie fra mænnerne, så har vi altid båden de kan lege med. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Båden har foreløbig stået på vores matrikel i et år, og før det ca. mange år på Færøerne til ingen anden nytte end beskæftigelsesprojekt for ham og mk101s kæreste. (hvilket gav os en god lang ferie uden dem sidste år :mrgreen:)

 

Den spiser ingen brød af at stå stille, og hvis mk101 og jeg igen trænger til ferie fra mænnerne, så har vi altid båden de kan lege med. :klap:

 

Den vej om havde jeg faktisk ikke tænkt på begrebet båd ! Båd oh båd kom tilbage :mrgreen: !!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...