Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så har vi endelig fået en mundkurv der passer, her er et billede af Karina der holder øje med en kronhjort :lun:

 

DSC00116.jpg

Og se lige *blære-blære* hun er ikke i snor, men sidder bare og holder øje med den, selvom den render lige foran os :mrgreen: (Husker stadig Trine199's forbavselse da jeg sittede mine hunde af og gik hen for at kæle med katten Viggo :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste nyt fra os :mrgreen:

 

Izzie lærer at køre bil :slem:

DSC03994.jpg

 

og hun får allerNÅDIGST lov at sidde hos min mor i nærheden af hendes majestæt gøjens tilstædeværelse :fornaermet:

DSC04040.jpg

 

Puttegris :lun:

DSC04078.jpg

 

DSC04079.jpg

 

Ved ikke hvad de leger, men de ser aldrig ud til at blive færdige :hjerte:

DSC04088.jpg

 

DSC04091.jpg

 

DSC04089.jpg

 

På tur til Christiansminde :lun:

DSC04093.jpg

 

DSC04095.jpg

 

DSC04099.jpg

 

DSC04100.jpg

 

DSC04104.jpg

 

Min moar med fin grøn hat på :mrsgreen:

DSC04107.jpg

 

Og så selve hatten :lun:

DSC04113.jpg

 

DSC04115.jpg

 

Så posere Izzie lige med den der grønne skrigeting der laver luftangreb :mrgreen:

DSC04120.jpg

 

Og hun fandt ENDELIG ud af at slappe af hjemme hos min moar :klap: efter at gøjen var blevet putte i Guantanomo :slem: fik lært Izzie at ligge ud i gangen når vi spiser hjemme hos min mor, for min stedfar blir stiktosset over at hun står og glor på os :genert::lol:

DSC04123.jpg

 

 

Og så lidt fra igår aftes :engel:

 

Izzie kunne ikke helt forstå at hun ik kunne komme ned under dynen :vedikke:

 

DSC04135.jpg

 

Hun prøvede og prøvede men ingenting hjalp det :stupid:

 

DSC04136.jpg

 

Til sidst måtte hun pænt ligge sig OVEN på dynen :lol:

 

DSC04137.jpg

 

 

Og så lige Chapper da han fik nok af dyne hyggen. Snug as a bug :hjerte:

 

DSC04141.jpg

 

 

:hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror også han havde ret ondt af sig selv på det tidspunkt over, at han trængte til at komme ud i det gode vejr og bare var nødt til at sidde dér i stedet.

 

Men nu har han tosset rundt nede på havnen i 1½ time, så nu ser billedet sådan her ud :blink:

 

P1080103.jpg

 

Njuuurh, über cute-hed :hjerte:

 

Darwin kan osse ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie har fået ny bamse der kan sige vuf :lun: den er blevet den nye ynglings :hjerte:

 

DSC04291.jpg

 

Der sad en kridhvid kittekat på taget hos en spirituel butik...tager det som et tegn på at alting nok skal gå :engel:

 

DSC04280.jpg

 

Og så fandt Izzie ud af at man faktisk godt kan lege med vinterjakke på :mrsgreen: hun gloede ellers på mig, da jeg gav hende den på, som om jeg tog pis på hende :lol:

 

DSC04270.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

De sidste nye herfra:

[ATTACH]34000[/ATTACH]

 

Hundene elsker når vi slår sofaen (sovesofa) ned til halvt sofa/halvt seng. Så må man nemlig gerne mosle lidt mere end man plejer og så kan man ligge og hygge og fylde bagefter :lol:

[ATTACH]34001[/ATTACH]

 

[ATTACH]34002[/ATTACH]

 

[ATTACH]34003[/ATTACH]

 

[ATTACH]34004[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra i søndags - Trofast Cup i vejen (DGI stævne)...

 

Karla i let-øvet spring - er ikke lige klar over hvad det er for et sært dansetrin jeg er ude i på billede 2 :lol: men det er iøvrigt sekundet før vi bliver disket fordi mit bagkryds sender hende i forkerte tunnelhul :mrgreen:

 

[ATTACH]34008[/ATTACH]

 

[ATTACH]34009[/ATTACH]

 

Karla vinder let-øvet agility fejlfri og i suveræn tid - med 8 sekunder ned til 2. pladsen :shock: jeg ser meget glad ud :mrgreen:

[ATTACH]34010[/ATTACH]

 

Præmieoverrækkelse. Jeg blev nr 1. hende yderst til højre med gårdhunden blev nr 2 og hende i midten blev nr 3.

[ATTACH]34011[/ATTACH]

 

Tunnelkuller - som Karla også vinder suverænt... kæft det var sjov :lol:

[ATTACH]34012[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

så er det i morgen tidlig, at jeg forlader mine mænd for at tage 16 dage til indien. er ramt af akut separationsangst, selv om jeg tror, at de kommer til at hygge sig fint sammen:

 

[ATTACH]34013[/ATTACH][ATTACH]34014[/ATTACH]

 

og et par stykker af lille, trætte halfi uden mand:

 

[ATTACH]34015[/ATTACH][ATTACH]34017[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj Liva da:shock:

 

Har du købt en pude alligevel? Jeg har ikke haft penge til at sende den anden endnu:oops:

 

En kollega ('s berner sennen) synes ikke at sådan en sækkeseng var sagen alligevel, så jeg spurgte, om hun var interesseret i at sælge den.

 

Meeen selvom hun da har ligget i den, så foretrækker hun nu stadig sofaen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...