Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Sams far blev bortført/dræbt af de der aliens, da han havde de to blå sten i hans varetægt (hvilket han egentlig ikke havde, for sønnen havde taget den ene).

 

Ekskæresten oplever på samme aften at hans far bliver banket af nogle farlige aliens med mega-guns og at selvsamme aliens er ude efter hans 'rival', som han måske vælger at hjælpe fordi han har lidt samvittighed tilbage, og måske forstår at verden ville være et bedre sted uden de der aliens.

 

Jeg synes ikke det er så mærkeligt, men igen - jeg er åbenbart meget nem at stille tilfreds :lol:

 

Det er jeg udemærket med på... Synes bare man springer for let over det med Sams far, og når man tænker på at samvittighed er ikke eksisterende hos ekskæresten i størstedelen af filmen er det da utroligt at han ligefrem bliver helt menneskelig til sidst.

 

Faktisk virker flere ting som om de kun er med hvis det kunne betale sig at lave en to'er.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uh uh ! Og igår så vi Cloud Atlas ... Den var faktisk udemærket, men den første halve time af filmen er man totalt lost, og overvejer at slukke. Ved dog ikke helt om jeg har 100% forstået slutningen, for synes hele filmen er lidt kompliceret og meget ... snørklet og viklet ind i sig selv. Man skal ihvertfald ikke sætte den på, hvis man er træt eller vil se en 'nem' film :lol:

 

Den har jeg flere gange været lige ved at se, men så har jeg ombestemt mig, for den får så dårlige anmeldelser.

Men på den anden side, det gjorde Waterworld også, og det er en af mine yndlingsfilm :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Siden sidst har jeg set 127 hours og Pacific Rim. Og jeg havde aldrig troet at det ville være førstnævnte, jeg bedst kunne lide :shock: Af en film om en gut, der sidder fast i en klippesprække i 5 dage, er den faktisk overraskende underholdende :lol:

 

Jeg tror bare jeg havde for store forventninger til Pacific Rim, fordi det er Guillermo del Toro, der er instruktør. Det er stort set ikke andet end Battleship, bare med andre skibe og aliens :???: Ikke engang monstrene er originale. De ligner til forveksling dem fra Outlander.

Link til indlæg
Del på andre sites

Siden sidst har jeg set 127 hours og Pacific Rim. Og jeg havde aldrig troet at det ville være førstnævnte, jeg bedst kunne lide :shock: Af en film om en gut, der sidder fast i en klippesprække i 5 dage, er den faktisk overraskende underholdende :lol:

 

 

Den er endda en autentisk film. Den er også på netflix mener jeg (eller var det på viasat jeg så den.. hmm).

I starten synes jeg den var lidt underlig... Men må faktisk indrømme at jeg synes den er ret god sådan overall... Og så er det bare vildt efterfølgende at læse om den rigtige gut det skete for! (http://en.wikipedia.org/wiki/Aron_Ralston)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er endda en autentisk film. Den er også på netflix mener jeg (eller var det på viasat jeg så den.. hmm).

I starten synes jeg den var lidt underlig... Men må faktisk indrømme at jeg synes den er ret god sådan overall... Og så er det bare vildt efterfølgende at læse om den rigtige gut det skete for! (http://en.wikipedia.org/wiki/Aron_Ralston)

 

Jeg hørte først om den da James Franco var i The Daily Show, og de lavede en lille sketch hvor han sad fast i minibaren i venteværelset :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også godt om 127 hours. Jeg læste bogen for ret lang tid siden og var jo så nødt til at se filmen også og synes den er okay - bestemt bedre end jeg havde regnet med.

 

Seneste film jeg har set er Monsters vs Aliens, er ved at omkomme af grin hver gang, især når præsidenten skal have lidt kaffe. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Oz - the great & powerful

 

Hmm, den var ok, men jeg har det svært med film og bøger, når jeg ikke har sympati for (hoved)personen, og det havde jeg ikke her, så blev ikke helt fanget ...

Og så vidste jeg ikke, at det var en forhistorie til den originale historie (som jeg dog desværre aldrig har set eller læst), så jeg undrede mig lidt over handlingen - kommer hende Dorothy ikke snart og synger "somewhere over the rainbow", og det gjorde hun så ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...