Hop til indhold

Så skal hunde have spiserøret fotograferet


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tusind tak for jeres søde tanker!

 

Vi har tudet hele dagen herhjemme - og gør det stadig i meget stor stil! Har ondt i kæber, hoved og kan ikke sove, men det er jo aldrig nemt at miste en, man holder af. Med tiden bliver det lettere, men lige nu gør det pisse ondt.

 

Hayly havde desværre fået et perforeret mavesår, som sad så dumt og var så stort, at de ikke ville kunne lave det, så det blive godt. Derfor ringede dyrlægen, og sagde, at de synes, at hun ikke skulle have lov at vågne op fra narkosen. Hayly fik derfor fred. Vi var ovre at se sende og sige farvel - hun bare lige så fin, og lignede en som sov. Igen hårdt, men jeg ved, at vi senere vil have det godt med at have ordenligt afsked med hende.

 

Vi kæmpede sammen en kamp, men vi måtte se os slået på målstregen. Hayly klagede aldrig - hun var den bedste!!!!!!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh nej :megaked: For pokker... Gør mig virkelig ondt at læse.

Skal også hilse fra Anders og sige at han er utrolig ked af det på jeres vegne!

 

Det var ikke den bedste slutning men synes det er rigtig flot at i tog over og sagde hej så længe til hende.

 

Det er så svært at sige farvel, det gør så ondt, men hun har ikke flere smerter nu og det er en rigtig god ting for hende.

 

Buddha elsker store, glade hunde, er sikker på at han venter på hende..

1000 knus til dig og din mand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt at læse afslutningen på denne tråd :megaked:

 

I har gjort alt hvad i kunne for Hayly og kan nemt sætte mig ind i hvordan i har det nu..

 

Kæmpe trøste knus og mange varme tanker herfra i denne svære tid for jer :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...