Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja! Jeg har dog ikke tænkt over hvor problemerne opstår, jeg skal nok holde øje :5up: Umiddelbart synes jeg at det er lidt her og der :vedikke:

 

Jeg oplever det over hele dagen og aftenen.

Lige nu har systemet genoptaget en grille med at rulle op til starten af den tekst jeg skriver, når jeg quoter. Lige så snart jeg ikke trykker på en tast ruller vi op.

For at komme tilbage og skrive videre skal jeg holde cursoren fast med musen, mens jeg taster et bogstav for at blive på stedet.

Pænt langsommeligt og dermed irriterende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, og så er der den med at npr man HAR multi quoted, så er quotende der også næste gang man trykker besvar.

 

Det har jeg lige oplevet kl 12:05

 

Det sker hver gang for mig, men så sletter jeg bare det gamle citat.

 

Der er mange små "hik" på siden stadigvæk - f.eks. oplever jeg jævnligt at Internet Explorer fryser og må genstartes når jeg bruger smileys :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke huske om der er blevet spurgt om det før, men er der evt. mulighed for at få chatten lagt ind på siden igen? :-)

 

Chatten er der stadig: Hunde-forum.dk chatten

Den er bare ikke supporteret mere, da udvikler har lagt den på hylden. Jeg mener kun der er problemet med at æøå ikke kan logge ind, ellers virker den vist fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Det var da sært, jeg bruger mit dagligt og har slet ingen problemer haft

 

Ja, det er underligt... Mangler det virkelig, for det er alt for bøvlet at være på HF fra mobilen ellers, og det er ikke så tit jeg er på fra computer mere... Nå, har skrevet til Admin, må se om han kan løse det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Jeg har under generelle indstillinger valgt ikke at få tilsendt e-mails, når der bliver postet nye indlæg i de tråde jeg abonnere på (har valgt kun via kontrol...), men jeg bliver alligevel ved med at få e-mails tilsendt ????? :-)

Har også prøvet at ændre indstillingen når jeg skriver et indlæg.. Men det hjælper stadig ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har under generelle indstillinger valgt ikke at få tilsendt e-mails, når der bliver postet nye indlæg i de tråde jeg abonnere på (har valgt kun via kontrol...), men jeg bliver alligevel ved med at få e-mails tilsendt ????? :-)

Har også prøvet at ændre indstillingen når jeg skriver et indlæg.. Men det hjælper stadig ikke :vedikke:

 

Er det også på nye tråde? Man kan ikke slette for dem man allerede får mails på, men det burde dø ud inden længe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...