Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Er der nogen der har prøvet at redigere i en artikel?

 

Jeg har lige opdaget at der nu er kommet et lille blyant-tegn ved de artikler, jeg selv har skrevet. Så jeg prøver at ændre i én, men lige så snart jeg klikker "gem" eller "apply", svupper teksten tilbage til den oprindelige :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sker stadig jævnligt, at jeg får fejl når jeg vil give karma, det forsvinder af sig selv dagen efter, fx vil jeg give karma til Amocca for dette indlæg

 

http://www.hunde-forum.dk/traening/30113-agilitykonkurrencer-faelles-vinter-forar-2012-a-106.html#post971779

 

 

og får fejlen Din indsendelse kunne ikke behandles, fordi en sikkerhed token manglede.

 

Hvis dette skete uventet, underretter administratoren og beskriv den handling, du udførte, før du modtog denne fejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har betalt for et sponsorat - men har ikke fået sponsoerrettigheder ... kan f.eks ikke sende pb'er da min inbox er fuld - men gider ikke give mig til at slette - og jeg kan jo ikke så godt sende en pb med beskrivelse af problemet ... argh.

 

Så gør dog noget ... *desperat*

 

Underligt, jeg har ikke modtaget mail, men jeg har aktiveret dig i sponsorgruppen nu, beklager at den er smuttet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har betalt for et sponsorat - men har ikke fået sponsoerrettigheder ... kan f.eks ikke sende pb'er da min inbox er fuld - men gider ikke give mig til at slette - og jeg kan jo ikke så godt sende en pb med beskrivelse af problemet ... argh.

 

Så gør dog noget ... *desperat*

 

Freudika, hvordan har du betalt? Jeg kan ikke finde en betaling hverken i paypal eller via kort (epay).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
nu har jeg en 3-4 gange bemærket at helt almindelige indlæg i en tråd bliver oprettet som et blogindlæg også :confused: senest et indlæg af anjacs som hun skrev i hvordan ser du ud tråden. Men der har også været et indlæg af missmette fra gravidtråden som pludselig lå på forsiden som et nyt blogindlæg :hmm:

 

Det har jeg også undret mig over, men troede egentlig bare, at folk skrev forkert - altså kom til at trykke på blog-knappen (selvom jeg aldrig har brugt den, så jeg aner ikke, om det er sådan, den fungerer :hmm:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg også undret mig over, men troede egentlig bare, at folk skrev forkert - altså kom til at trykke på blog-knappen (selvom jeg aldrig har brugt den, så jeg aner ikke, om det er sådan, den fungerer :hmm:)

 

hmm måske :vedikke: men indlæggene er i hvert fald også i trådene det er derfor jeg har bemærket dem på forsiden, for det havde jeg da læst før

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

HF har været mærkelig siden i aftes, fx sidetallene for neden, de fortsætter ud af skærmen til højre

Jeg har fået en ny privat besked, den er afsendt 1. januar 1970 og jeg kan ikke åbne den

Tråde får hikke (kan i nye indlæg se, at nogen har skrevet noget, men kan ikke se deres indlæg, før der bliver skrevet endnu et indlæg)

Avataren for Rams er større end de andre og får siden / oversigten med nye indlæg til at vælte

 

Er altså ikke et brokhoved, er kun bekymret for om HF er ved at få alvorlige problemer :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg kan ikke oprette en annonce. Efter at jeg har trykket "hundeudstyr - privat bla bla" går siden ind på en blank side, hvor jeg kan se alle fanerne osv., men så står der bare:

Alle tider er GMT +2. Tiden er lige nu 23:30.

Powered by vBulletin® Version 4.2.0

Copyright © 2012 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

cron.php?rand=1341783007 Hunde-forum.dk 2006-2012

 

 

som der gør nederst på alle sider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...