Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

:oops: Jeg havner konstant i min indbakke fordi der plejer at stå "dagens indlæg" :lol:

 

Samme her :lol: Jeg sad godt nok i lang tid og undrede over hvordan jeg dog kunne være sådan et fjols, til jeg opdagede at jeg vidst bare var vanedyr fremfor fjols :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Hej Admin.

 

først, må jeg lige sige at jeg efter noget tid er blevet ret glad for det nye design forum har, og det virker som oftest ubeklageligt hos mig :-D

 

Men i går og i dag, når der er påmindelser og man går ind og vil se dem, så ryger man hen til indstillinger. Derfra skal man så bare trykke på påmindelsesknappen igen, så virker det, men synes det er lidt mystisk hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Admin.

 

først, må jeg lige sige at jeg efter noget tid er blevet ret glad for det nye design forum har, og det virker som oftest ubeklageligt hos mig :-D

 

Men i går og i dag, når der er påmindelser og man går ind og vil se dem, så ryger man hen til indstillinger. Derfra skal man så bare trykke på påmindelsesknappen igen, så virker det, men synes det er lidt mystisk hehe

 

det har jeg også oplevet flere gange.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Admin.

 

først, må jeg lige sige at jeg efter noget tid er blevet ret glad for det nye design forum har, og det virker som oftest ubeklageligt hos mig :-D

 

Men i går og i dag, når der er påmindelser og man går ind og vil se dem, så ryger man hen til indstillinger. Derfra skal man så bare trykke på påmindelsesknappen igen, så virker det, men synes det er lidt mystisk hehe

 

Er det en bestemt slags påmindelse? Kun PB eksempelvis, eller alle?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine smileyer virker ikke. Altså har jeg klikket "avanceret svar" og vil klikke på smileyerne ude til højre, så kommer de ikke på i min tekst. Jeg er nødt til at klikke "vis indlæg" og SÅ kan jeg sætte smileyer ind.

 

Ret træls:genert:

 

Hmm jeg kunne godt her. Men jeg kan ikke i pb'er og heller ikke i alt og intet tråden

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har problemer med, når jeg trykker hurtig svar, så hopper den ikke tilbage til hvor jeg var kommet til. Det ville være ret smart når man fx. læser op i en længere tråd, men gerne vil kommenterer som man læser frem...

 

Er det ikke meningen, at man automatisk hopper tilbage til hvor man besvarede med hurtigt svar?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine smileyer virker ikke. Altså har jeg klikket "avanceret svar" og vil klikke på smileyerne ude til højre, så kommer de ikke på i min tekst. Jeg er nødt til at klikke "vis indlæg" og SÅ kan jeg sætte smileyer ind.

 

Ret træls:genert:

 

Hmm jeg kunne godt her. Men jeg kan ikke i pb'er og heller ikke i alt og intet tråden

 

Og jeg tager lige denne her op igen, for det er drønirriterende! Det er ikke hver gang, men tæt på.. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine smileyer virker ikke. Altså har jeg klikket "avanceret svar" og vil klikke på smileyerne ude til højre, så kommer de ikke på i min tekst. Jeg er nødt til at klikke "vis indlæg" og SÅ kan jeg sætte smileyer ind.

 

Ret træls:genert:

 

Hmm jeg kunne godt her. Men jeg kan ikke i pb'er og heller ikke i alt og intet tråden

 

Har du samme problem fra i dag af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har problemer med, når jeg trykker hurtig svar, så hopper den ikke tilbage til hvor jeg var kommet til. Det ville være ret smart når man fx. læser op i en længere tråd, men gerne vil kommenterer som man læser frem...

 

Er det ikke meningen, at man automatisk hopper tilbage til hvor man besvarede med hurtigt svar?

 

 

 

:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Jeg kan heller ikk trykke på smileyerne i privatbeskeder :vedikke:

 

Det kunne jeg heller ikke i går, men hvis jeg trykkede på smiley-knappen over beskeden virkede det fint - det var kun smileyerne der står til højre, der ikke duede. Jeg ved ikke, om det stadig ikke virker, eller hvor længe det har været sådan, da jeg sjældent skriver pb'er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne jeg heller ikke i går, men hvis jeg trykkede på smiley-knappen over beskeden virkede det fint - det var kun smileyerne der står til højre, der ikke duede. Jeg ved ikke, om det stadig ikke virker, eller hvor længe det har været sådan, da jeg sjældent skriver pb'er.

 

 

Det har egentligt været sådan længe...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...