Hop til indhold

Karlas lillesøster Johna!


Amocca
 Share

Recommended Posts

Så er babyerne 2 uger gamle og valget er taget :hjerte:

 

Her er vores nye lillesøster

 

[ATTACH]43796[/ATTACH]

 

[ATTACH]43797[/ATTACH]

 

[ATTACH]43798[/ATTACH]

 

[ATTACH]43799[/ATTACH]

 

[ATTACH]43800[/ATTACH]

 

Tillykke! :klap: Og hun var jo fra starten din yndling, det er meant to be! :lun:

 

Jeg synes for øvrigt ved nærmere eftertanke, at du skal udtale navnet ligesom den engelske udtale af Jonas, bare uden s'et til sidst. Det er faktisk lidt sødt. Og så kan det lettere blive til kælenavnet Jo-Jo. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke! :klap: Og hun var jo fra starten din yndling, det er meant to be! :lun:

 

Jeg synes for øvrigt ved nærmere eftertanke, at du skal udtale navnet ligesom den engelske udtale af Jonas, bare uden s'et til sidst. Det er faktisk lidt sødt. Og så kan det lettere blive til kælenavnet Jo-Jo. :blink:

 

Det synes jeg var en rigtig god idé! :engel:

 

Det lyder rigtig godt sådan! :klap:

 

Det løb er vist kørt og vi har vænnet os til navnet her i huset :mrgreen: Så hun hedder altså bare Johna :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrrh hun er så fin:lun: Tillykke:-D

 

Det var tidligt valget blev truffet:-D Luna var 5-6 uger gammel, da opdrætter besluttede:-D

 

Det var også lidt tidligere end jeg havde forventet. Hun havde oprindeligt sagt 4-5 uger - men det går såmænd nok ;-) Karla valgte jeg også da hun var 2 uger gammel og var heldig, så vi håber heldet er med os igen :blink: :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er intet der er så skidt, at det ikke er godt for noget... når vi nu ikke skal løbe stævne imorgen, så drøner jeg istedet på hvalpevisit :lun: Så billeder følger imorgen af lille Johna.

 

Som nu er knap 2,5 uge gammel og vejer 920 g (næststørste i kuldet).

 

[ATTACH]43857[/ATTACH] [ATTACH]43858[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et enkelt billede af Johna, som idag er 3 uger gammel. De er blevet introduceret til hvalpefoder nu, som de viser interesse i, men ikke det store ædegilde endnu ;-)

 

Johna vejer nu 1280g - ca halvdelen af hvad Karla vejede som 8 ugers - så er spændt på hvad hun mon vejer når vi henter hende hjem om 5 uger... Bliver deres vægtøgning ved med at være stabil i de næste par uger mon? Eller ryger der mere eller mindre på?

 

Hun vejede 290g ved fødslen.

1 uger gammel vejede hun 540g

2 uger gammel vejede hun 920g

3 uger gammel vejer hun nu 1280g

 

Jeg har desværre ikke Karlas tal fra dengang, så kan ikke sammenligne. Ved kun at hun vejede 2,4 kg da hun kom hjem 8 uger gammel...

 

Vi besøger hvalpene igen på søndag, men indtil da må i nøjes med dette lille billede af lillesøster 3 uger gammel - hun begynder at nærme sig at ligne en hund efterhånden :mrgreen:

 

[ATTACH]44114[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et enkelt billede af Johna, som idag er 3 uger gammel. De er blevet introduceret til hvalpefoder nu, som de viser interesse i, men ikke det store ædegilde endnu ;-)

 

Johna vejer nu 1280g - ca halvdelen af hvad Karla vejede som 8 ugers - så er spændt på hvad hun mon vejer når vi henter hende hjem om 5 uger... Bliver deres vægtøgning ved med at være stabil i de næste par uger mon? Eller ryger der mere eller mindre på?

 

Hun vejede 290g ved fødslen.

1 uger gammel vejede hun 540g

2 uger gammel vejede hun 920g

3 uger gammel vejer hun nu 1280g

 

Jeg har desværre ikke Karlas tal fra dengang, så kan ikke sammenligne. Ved kun at hun vejede 2,4 kg da hun kom hjem 8 uger gammel...

 

Vi besøger hvalpene igen på søndag, men indtil da må i nøjes med dette lille billede af lillesøster 3 uger gammel - hun begynder at nærme sig at ligne en hund efterhånden :mrgreen:

 

[ATTACH]44114[/ATTACH]

 

uhh hun er så kær. Det er lidt sjovt, for Bananna vejede også de der 2, 4 kg da vi fik hende hjem som 8 uger, men hun er alligevel blevet lidt større end karla, så tror det er svært at sige hvor stor hun bliver :-) ej jeg glæder mig sådan til at se flere billeder af hende, og høre hvordan karla reagere.

 

Skal hun møde Johna inden i får hende hjem?

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...