Hop til indhold

Sidste serie du har set på DVD?


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det må være Desperate Housewives sæson 6... :mrgreen:

 

Jeg er elendig til at følge med på tv så jeg ønsker mig pt Off the map, Vampire Diaries sæson 2 og 3, Ugly Betty og Gossip Girl sæson 4 og 5... :genert:

 

Men den jeg har set aller flest gange og som jeg pt ser hver dag, må være Venner... :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...
Forstår slet ikke denne tråd ikke er up to date - elsker serier! Lige nu er jeg ved at se Dexter... hold op jeg får rykket lidt ved mine normale holdninger til hvad der er rigtig og forkert.

 

Jeg har 2 afsnit tilbage af sæson 6 - er vild med serien!! Heldigvis kan jeg forstå, at der er 2 sæsoner mere på vej!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er jo så sådan en, der ikke gider se serien før den er færdig (sådan generelt) fordi jeg hader når jeg skal vente på mere :mrgreen:

 

Var vild med Prison Break sæson 1 og 2 - men ikke de sidste 15 minutter af sæson 2, så blev jeg sur og gad ikke se mere... Så jeg lader som om, at Prison Break sluttede i sæson 2... gider ikke se mere... Lidt det samme problem med Deadwood. De første 2 sæsoner var virkelig gode... men de faldt lidt af på den i sæson 3 synes jeg....

 

Lost har samme problemer (eller rettere endnu flere) end Prison Break... de glemte deres oprindelige fortælling et eller andet sted omkring sæson 2/3 stykker og vaflede ud af en tangent... hvor blev isbjørnene af fx??? :vedikke:

 

The Wire er FANTASTISK! Det samme er Six Feet Under - de to kan virkelig anbefales!

 

Lige nu ser vi "The Shield"... endnu en af de serier, hvor man har det svært... fordi "hovedkarakteren" egentlig er bad guy, men samtidig har så mange gode kvaliteter....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er jo så sådan en, der ikke gider se serien før den er færdig (sådan generelt) fordi jeg hader når jeg skal vente på mere :mrgreen:

 

Var vild med Prison Break sæson 1 og 2 - men ikke de sidste 15 minutter af sæson 2, så blev jeg sur og gad ikke se mere... Så jeg lader som om, at Prison Break sluttede i sæson 2... gider ikke se mere... Lidt det samme problem med Deadwood. De første 2 sæsoner var virkelig gode... men de faldt lidt af på den i sæson 3 synes jeg....

 

Lost har samme problemer (eller rettere endnu flere) end Prison Break... de glemte deres oprindelige fortælling et eller andet sted omkring sæson 2/3 stykker og vaflede ud af en tangent... hvor blev isbjørnene af fx??? :vedikke:

 

The Wire er FANTASTISK! Det samme er Six Feet Under - de to kan virkelig anbefales!

 

Lige nu ser vi "The Shield"... endnu en af de serier, hvor man har det svært... fordi "hovedkarakteren" egentlig er bad guy, men samtidig har så mange gode kvaliteter....

 

 

Jeg gider heller ikke se dem, før de er færdige. Det er med et afsnit om ugen fungerer slet ikke!

 

Sjovt jeg synes nøjagtig det samme ift. Lost. Der var SÅ mange ting, der bare blev tabt på gulvet! Det gav slet ingen mening til sidst og der var alt for mange løse ender!

 

Skal helt klart i gang med six feet under, når jeg er færdig med Dexter. Og den nye sæson af Mad Men, når den engang er færdig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 2 afsnit tilbage af sæson 6 - er vild med serien!! Heldigvis kan jeg forstå, at der er 2 sæsoner mere på vej!

 

Uh, det lyder fedt! Jeg vil også gerne se mere! Er selv kun kommet til lige i starten af sæson to men vi har til og med sæson 5 liggende så nyder at der er masse mere at se frem til. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...