Hop til indhold

Sidste serie du har set på DVD?


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er lige blevet færdig med Desperate Housewives sæson 6, købte den i London til 200 kr, jeg var overbevist om at den i DK kostede omkring 500,-, men har lige hørt at Fona har den til 200,-.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige færdig med Mad Men sæson 2 - elsker den! Bagefter skal jeg vist i gang med Boardwalk Empire.

Jeg har en seriøs svaghed for de amerikanske periode dramaer og har naturligvis også set Deadwood. Boardwalk Empire skulle være fantastisk - så den glæder jeg mig til!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

På dvd må det være Venner. Det er min godnat-serie :engel:

 

Jeg har faktisk kun to serier på dvd, så der er heller ikke så meget at vælge imellem. Jeg gør mest i net-tv.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

har set matador sådan ca 3 gange siden jeg så den her tråd sidst :mrsgreen: og heksene fra warren manor én gang :engel:

 

På viaplay har jeg set sæson 1 og 2 af The Big Bang Theory og sæson 1 af Pushing Daisies. Sæson 2 og 5 eller 7 af Supernatural :mrsgreen:

 

På Sputnik har jeg lige set hele første sæson af The Defenders, 2.sæson af Nurse Jackie og 2. sæson af The Good Wife :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...