Hop til indhold
Gryn

Sidste serie du har set på DVD?

Recommended Posts

Hvilken serie har du sidst set på DVD?

Jeg har set Krøniken, nu er jeg i gang med Strisser på Samsø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

På DVD? Det må vist være Mad Men, og før den The Tudors. Men ellers ser jeg mange serier på nettet, bl.a. The Office, Grey's Anatomy og Glee.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sidste var House sæson 1 og 2 tror jeg.... men det er over et år siden :hmm: Før det Knight Rider.... prøvede også på at se Prison Break - fulgte on-off med i sæson 1 og så tabte jeg vist tråden..... falder i søvn, hvis jeg sidder i sofaen uden at lave noget :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige set Lie to Me sæson 3, men jeg mangler at se nogle episoder fra sæson 2, så det er lidt af et mysterium for mig hvorfor Lightman pludselig er blevet en komplet idiot :hmm:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige færdiggjort Mad Men sæson 4. Nu skal jeg i gang med The Wire sæson 2 - glæder mig allerede, første sæson var jo fænomenal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Vivi

Jeg er lige blevet færdig med Desperate Housewives sæson 6, købte den i London til 200 kr, jeg var overbevist om at den i DK kostede omkring 500,-, men har lige hørt at Fona har den til 200,-.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sidste serie jeg så var Kammerater i krig.

Den næste bliver formentligt et gensyn med Fangerne fra OZ. Er helt syg med den serie!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige færdig med Mad Men sæson 2 - elsker den! Bagefter skal jeg vist i gang med Boardwalk Empire.

Jeg har en seriøs svaghed for de amerikanske periode dramaer og har naturligvis også set Deadwood. Boardwalk Empire skulle være fantastisk - så den glæder jeg mig til!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Missing

På dvd må det være Venner. Det er min godnat-serie :engel:

Jeg har faktisk kun to serier på dvd, så der er heller ikke så meget at vælge imellem. Jeg gør mest i net-tv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Twin peaks, total underlig :shock:

Inden da, dexter.

The passific

før det BOB (love it)

Har macgyver til at ligge :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ynglingsserien er klart "wire in the blood" med Robson Green :lun:

lige nu er der dømt total nostalgi med "Edge of darkness" :hjerte: krimi med Bob Peck, elsker den mands stemme :hjerte::hjerte:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har set matador sådan ca 3 gange siden jeg så den her tråd sidst :mrsgreen: og heksene fra warren manor én gang :engel:

På viaplay har jeg set sæson 1 og 2 af The Big Bang Theory og sæson 1 af Pushing Daisies. Sæson 2 og 5 eller 7 af Supernatural :mrsgreen:

På Sputnik har jeg lige set hele første sæson af The Defenders, 2.sæson af Nurse Jackie og 2. sæson af The Good Wife :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites