Hop til indhold

Julibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus
Hvor er de bare søde, er vildt imponeret over de kan finde ud af at lege trods forskelle :lun:

 

Ja, det er ret imponerende, så godt de leger sammen og SÅ meget fornøjelse de har af hinanden :hjerte: På videoerne er det bare sådan stille og rolig leg, det kan blive meget vildere fra begges side, nogle gange får Duffy held af at få Simba til at jagte hende -den leg elsker hun! Andre gange laver Simba bagholdsangreb på Duffy, det ser så skægt ud :mrgreen:

 

Nogle gange synes jeg dog, at det bliver lige vildt nok (de er tilsyneladende ikke enige) og så er der dømt timeout :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ejjj, hvor er det imponerende med Duffy og Simba. :lun:Jeg synes egentlig de leger meget ens (katteagtigt sådan som de springer på hinanden og ''overrasker'' den anden. :lol:). Det er så sødt i den første video, hvor simba lige dapper Duffy i måsen med poten.:lol: Og tilsidst i den anden video, hvor Simba lægger sig på ryggen med stængerne flagrende i vejret og Duffy kapitulerer. 4 kattehansker med søm i, nej tak. :mrgreen: Det er bare så tydeligt, hvor meget de begge 2 nyder det. Og det må I også gøre, sikken underholdning. :klap:

 

Tror du Duffy viser hensyn eller er de så ligeværdige? Synes Duffy er fantastisk i omgangen med Simba. Men måske er det Simbas selvtillid der kalder på respekten. :hjerte: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun er blevet meget går, men hun er jo også blanding af sort og grå Pudel.

 

Hun er faktisk grå med små sorte pletter, de kan bare ikke ses på billedet.

 

Hun er så fin. :lun: Dejligt med en sommerklip. Klipper du selv?

 

Kan det ikke godt passe, at de sorte pudler holder sig mere sorte frem for brune, abrikose osv. De skulle tidligere blive mere grå...? (Har en opdrætter sagt, men ved ikke om det passer?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Ejjj, hvor er det imponerende med Duffy og Simba. :lun:Jeg synes egentlig de leger meget ens (katteagtigt sådan som de springer på hinanden og ''overrasker'' den anden. :lol:). Det er så sødt i den første video, hvor simba lige dapper Duffy i måsen med poten.:lol: Og tilsidst i den anden video, hvor Simba lægger sig på ryggen med stængerne flagrende i vejret og Duffy kapitulerer. 4 kattehansker med søm i, nej tak. :mrgreen: Det er bare så tydeligt, hvor meget de begge 2 nyder det. Og det må I også gøre, sikken underholdning. :klap:

 

Tror du Duffy viser hensyn eller er de så ligeværdige? Synes Duffy er fantastisk i omgangen med Simba. Men måske er det Simbas selvtillid der kalder på respekten. :hjerte: :mrgreen:

 

Ja, altså Duffy leger ikke så vildt med Simba som hun gør med andre hunde... Det er utroligt sjældent, at Duffy piver, så Simba må heller ikke bide/rive så hårdt, og det hjælper nok også at Duffy har alt det pels som han kan hænge sig fast i :-D Indimellem siger Simba miv, men så stopper Duffy -tror dog at det er noget vi har lært hende.. Tror generelt deres leg ser voldsommere ud end det er, nogle ligger Duffy nærmest på Simba, hvor det andre gange ser ud som om, at Simba bider Duffy i struben..

De er nogle banditter begge to :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

En tur i anlæget i Vejen når nu det endeligt er blevet sommer igen :banan: Ventede med at gå til klokken 19 da BotBot er nærmest højløbsk og jeg gider altså ikke alle de der løse hanhunde så :lun::hjerte::lun::hjerte::lun::hjerte::lun: siger de alle sammen :mrgreen:

Hun er ellers også blevet vasket i dag, og dufter skønt, men det snyder nok ikke de herrer :cool:

 

Nå men fik et par billeder med hjem, og her er et par af dem :) Nåh ja og en sommerfugl jeg fandt i haven tidligere i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er så fin. :lun: Dejligt med en sommerklip. Klipper du selv?

 

Kan det ikke godt passe, at de sorte pudler holder sig mere sorte frem for brune, abrikose osv. De skulle tidligere blive mere grå...? (Har en opdrætter sagt, men ved ikke om det passer?)

 

Jo det er rigtigt, og grå Pudler er født sorte, de bliver grå senere.

Link til indlæg
Del på andre sites

En tur i anlæget i Vejen når nu det endeligt er blevet sommer igen :banan: Ventede med at gå til klokken 19 da BotBot er nærmest højløbsk og jeg gider altså ikke alle de der løse hanhunde så :lun::hjerte::lun::hjerte::lun::hjerte::lun: siger de alle sammen :mrgreen:

Hun er ellers også blevet vasket i dag, og dufter skønt, men det snyder nok ikke de herrer :cool:

 

Nå men fik et par billeder med hjem, og her er et par af dem :) Nåh ja og en sommerfugl jeg fandt i haven tidligere i dag.

 

Smukke billeder :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Smilla bader på vores ferie... iklædt en 25-årig redningsvest, der tilhørte min barndomshund. Ren nostalgi...:sove: :lun:

 

 

Åhr ja, hun er da en rigtig vandhund, hvor er hun sød, man kan virkelig se hvor skægt hun har det :hjerte: -og det ser ud som om, at halen er en lille propel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: jeg kan se, at Liva lider af samme problem som Karla: umuligheden af at få lov at aflevere noget uden at have en hvalp hængende i kindskægget samtidig :lol:

 

Hehe Liva får i det hele taget ikke mange sekunder uden en hvalp i kindskægget:-D

 

:hjerte: du tager altså bare fantastiske billeder :5up:

 

stakkels Luna, hun ligner lidt en der leder efter et gemmested :genert::lol:

 

Taaark, ja hun skulle væk fra tornadoen:lun::lol::lol:

 

Ja ved du hvad. Vi skal gemme Luna hos mig :lun:

 

Haha, det kunne du lide, hva:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Smilla bader på vores ferie... iklædt en 25-årig redningsvest, der tilhørte min barndomshund. Ren nostalgi...:sove: :lun:

 

 

 

Herlig film, og musikken er perfekt valgt!:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt herfra :-D

 

Dumle holder faktisk ved og leger trækkelege med Nova nu! Det er stoooore fremskridt. Sådan noget turde han ikke før:

[ATTACH]46838[/ATTACH]

 

Tjah... sådan ser det engang imellem ud under ens ben og helvvejs under sofaen herhjemme:

[ATTACH]46839[/ATTACH]

 

Dumle venter på far:

[ATTACH]46840[/ATTACH]

 

Nova venter på pivdyr:

[ATTACH]46841[/ATTACH]

 

Dumle nyder en solstråle:

[ATTACH]46842[/ATTACH]

 

[ATTACH]46843[/ATTACH]

 

Nova holder udkig:

[ATTACH]46844[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...