Hop til indhold

Ser det her ikke forkert ud? (Advarsel! Billeder efter kastration. Ikke så lækkert)


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Han har jo lige (i sidste uge) haft en ret stor bule/byld ved det ene forben (højst sandsynligt reaktion på et insektstik), så han er nok meget modtagelig for alt muligt i øjeblikket.. Ih :???:

 

Men på den positive side er han ikke særlig interesseret i såret.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil gi de andre ret at du kontakter din dyrlæge og ud fra de billeder du har lagt at det godt kunne ligne et oprationssår der er infektion i!

 

Kan kun tale ud fra den erfarring jeg har men da jeg i tidens morgen fik kasterat min hand hund løber rundt samme dag som næsten igenting var sket, så jeg syntes ikke det lyder helt super at han helst vil ligge ned og sover det mest af tiden, det kan jo være tegn på infektion desværre :oops:

Rigtig go bedring med ham!

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg set et lignende sår for et par uger siden, sikkert endda lavet af den samme. og det ligner en del, dog synes jeg også, at det her er rødere, og en anelse mere hævet. men det er jo også en anden type hud lige der, og et større sår kan jeg se. da vi ringede med halfdans sår, insisterede de på at se ham med det samme - jeg er ret sikker på, at vi ikke betalte noget (jeg var jo på ferie, så min kæreste ordnede det), kun for penicillinen og fucidermen selvfølgelig. har du prøvet at tage hans temperatur? det kan måske give dig en idé om, om det er en "alvorlig" infektion, kan man ikke godt få feber så? god bedring til ham :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er 38 grader, så det er jo fint.

 

 

Så tror jeg ikke der er infektion...-endnu i hvert fald... tag hans temperatur i morgen og fortæl det til dyrlægerne når du snakker med dem...

 

Da Nala blev opereret og de indvendige syninger begyndte at opløses, fik hun høj feber og reagerede negativt på det...

tror ikk du skal panikke endnu, selv om det er nemt at sige på den anden side af skærmen... :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jeg er godt nok bekymret, men håber det var noget så ligegyldigt, at LilleLouie helt har glemt alt om tråden!

 

Håber jeg også :x: Selvom jeg synes hun plejer at være hurtig til at opdatere, så er også bekymret og synes snart der skal komme en update!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, altså... Hvis de er taget til vagtlægen, så er de måske først sent hjemme..... Og så trænger de mere til ro og til at sunde sig...

VI må komme i anden række. :???:

 

Stakkels lille Louie kommer først.

 

Lad dem sove på det, så hører vi nok nyt i morgen..:cry:

 

En lille byld er ikke så slemt, når bare den bliver behandlet.

Det kan jo ske. Det er ikke det mest sterile sted at blive skåret op og lukket sammen igen..

---Bare underligt, at antibiotikaen ikke har forebygget betændelsen...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg forstår nu godt folk... De er jo blot bekymret for søde Louie, hvilket er grunden til at der bliver skrevet.. Det her er jo hf. Vi bekymre os om hinanden og især om hinandens hunde og det er sku kun dejligt:-) håber at smukke Louie er okay..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...