Hop til indhold

Er helt knust


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst Tika og Tiesto

puha :cry: har selv både en han og en hun og har haft ferie mens hun var i løbetid nu, men 2 min med ryggen til og de hyggede sig :stupid: så hun skal også have sprøjte, dog "mit eget valg" da det ikk er hunde der går ind under den lorte lov, men det er mor og søn og vi har ikk omgivelserne eller noget til at skal ha hvalpe igen, men er bestemt ikk glad for det :???: så kan sagtens følge dig i det med at føle sig uansvarlig osv :confused: vil tænke på dig og din prinsesse og de små kommende engle babyer på søndag, håber en masse tanker kan hjælpe lidt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej, nej, jeg havde sådan håbet at du ikke skulle igennem det her :megaked:

 

Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det er at gennemgå dette, jeg sidder med tårer i øjnene bare ved at læse hvad du skriver, så jeg ved slet ikke hvordan jeg ville reagerer hvis jeg stod i din situation :megaked:

 

Det må være fuldstændig forfærdeligt, at vide Vic kunne have været blevet en rigtig god mor, have fået nogle rigtig dejlige hvalpe, og nu står du så i stedet med døde hvalpe pga. den lortelov, jamen altså, det er jo slet ikke til at bære :megaked:

 

Hvis du var inden for min rækkevidde, så havde jeg givet dig et kram og holdt om dig til alt dette var overstået :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har ikke ord... Men føler sådan med dig og Vic og håber det hurtigt er overstået og i begge er ovenpå igen meget hurtigt. :ae:

 

Tusindvis af knus, kram og varme tanker herfra!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Der er blevet snuset hvalp...slikket, og så konstaterede hun vist død, for hun vil ikke have den...

 

Tror det bliver en laaang nat...Victoria har født den første som sagt...og jeg kan se der kan gå op til 2 timer imellem...

 

Jeg håber alle er ok med at jeg poster de billeder jeg har taget...ellers skal jeg nok fjerne dem igen...

 

Går det an?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er blevet snuset hvalp...slikket, og så konstaterede hun vist død, for hun vil ikke have den...

 

Tror det bliver en laaang nat...Victoria har født den første som sagt...og jeg kan se der kan gå op til 2 timer imellem...

 

Jeg håber alle er ok med at jeg poster de billeder jeg har taget...ellers skal jeg nok fjerne dem igen...

 

Går det an?

 

selvfølgelig må du det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Der er blevet snuset hvalp...slikket, og så konstaterede hun vist død, for hun vil ikke have den...

 

Tror det bliver en laaang nat...Victoria har født den første som sagt...og jeg kan se der kan gå op til 2 timer imellem...

 

Jeg håber alle er ok med at jeg poster de billeder jeg har taget...ellers skal jeg nok fjerne dem igen...

 

Går det an?

 

Ja, det er fint du viser dem.... Så er der lidt til skræk og advarsel til dem der går ind for den her sindssyge hundelov.

 

Og vi andre lukker bare øjnene og føler med dig i stedet :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Brian

Uh ha, er først kommet på nu.Jeg er godt nok ked af, at hun er så langt henne, at de skal ud få den måde.

Men du må mande(ikke negativt ment, da) dig op og sige til dig selv at dette rædsel bare skal overståes og aldrig gentage sig. Da de jo er døde mærker de små intet nu, og du skal så kun tænke på Victorias pleje og få hende på fode igen.

Det 1ste mørke kan have været en moderkage, men de plejer at kommer efter en hvalp.

Min fødsel af 4 hvalpe varede vel ca 4 timer, men disse kan ikke hjælpe til, så det vil tage længere tid,muligvis.

Hun er nok længere henne end jeg havde beregnet, og det passer jo med at hun havde taget en del på. Dette sker ofte først fra 5 uger henne, især med 1ste gangstæver.

Husk, når du skønner hun er færdig, at tage temperatur, den må godt lige efter være lidt forhøjet , men ihvertfald ikke over 39,4 C efter mit skøn.

Og tal med DR DYR vedr. en scanning fredag. Hun kan give noget livmodersammentrækkende hormon , så hun evt kvitterer rester.

Og du må stadig gerne ringe.Hold hovedet koldt for Vic´s skyld, så bliver hun mindre forvirret og husk , nu får hun et hormonskift af de store og det kan indvirke negativt på alle pattedyr, især kvinder.Så overbærenhed, hvis hun er lidt umulig eller bliver urenlig en tid.

Desværre kan en ny løbetid også risikeres lidt hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig går det an. Du kan evt. skrive en advarsel i overskriften, så man har valget.

 

Jeg kunne ikke give dig mere karma, men for fanden hvor gjorde det ondt at læse, at du nu skal sidde og tage imod nærmest udviklede hvalpe med ører og det hele. Det gør mig så ondt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

2. hvalp er lige kommet...Victoria klarer det så fint...de glider lige ud når det er...

 

måske er det indbild...men lille kort snude, lille bredt hoved, solid bygning...synes godt man kan se hvad de er...:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

åh nej, hvor er det dog skrækkeligt! Sidder og græder lige nu. Det er forfærdeligt tragisk at de små bitte levende væsner skal behandles på den måde!

Jeg føler med dig, Brian og håber du bliver ok igen!

 

 

og endnu en gang: forbandede hundelov!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Hvor er i søde allesammen...

 

Victoria har besluttet at jeg er en del af hendes rede...så resten bliver vist født liggende tæt op ad mig...er faldet helt ned igen nu...og det virker også på Vic...hun er meget meget rolig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Brian, har set den lille, sådan ser alle hvalpe ud ved fødsel.,, fraset denne alligevel ikke er færdigudviklet. De er alle kortbenede og med runde hoveder, også de spidsnæsede.Her er Guffe, født 23/7-2011 efter et par timer og med fyldt mave.Rød lys pga varmelampen.

Dim hvalp er ikke færdigudviklet og kunne på dette stadie slet ikke selv trække vejret og lungerne fungerer ikke endnu.

Ved godt det ikke er en trøst for dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh for fanden... Havde bare håbet på en helt anden slutning på det her :megaked::megaked::megaked:

 

Håber du er okay! Eller ja.. Du ved! Men det er da "positivt" at Vic afviser den døde hvalp, jeg synes det er "godt" at hun kan få den naturlige afvikling af det, og vide at der ikke er nogle hvalpe....

 

Hvor er det bare hårdt.. Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at stå i... Årh du er virkelig i mine tanker! Hele natten!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...