Hop til indhold

Er helt knust


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Opdatering:

 

Min bror og hans kæreste har været her det halve af dagen, men vi er ved at have opgivet lidt at noget sker i dag, så de er taget hjem igen...

 

chips og cola er indkøbt for jeg får nok ikke sovet i nat...

 

ovenpå oplysningen om at 1 ud af 25 får hvalpe alligevel bliver jeg jo lidt bekymret...der er trods alt grænser for hvor meget jeg vil lade min lille skat sprøjte med...men jeg krydser fingre for at noget snart sker....

 

Puha, det må godt nok være hårdt med den ventetid, alle de tanker du når at gøre dig, alle de spekulationer, jeg har så ondt af dig :cry:

 

Mine tanker går stadig til dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Opdatering:

 

Min bror og hans kæreste har været her det halve af dagen, men vi er ved at have opgivet lidt at noget sker i dag, så de er taget hjem igen...

 

chips og cola er indkøbt for jeg får nok ikke sovet i nat...

 

ovenpå oplysningen om at 1 ud af 25 får hvalpe alligevel bliver jeg jo lidt bekymret...der er trods alt grænser for hvor meget jeg vil lade min lille skat sprøjte med...men jeg krydser fingre for at noget snart sker....

 

 

Puha, hvor jeg dog virkelig haaaaaaader den lov så grusomt :megaked::megaked:

 

Jeg håber du får sovet en lille smule :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdatering:

 

Min bror og hans kæreste har været her det halve af dagen, men vi er ved at have opgivet lidt at noget sker i dag, så de er taget hjem igen...

 

chips og cola er indkøbt for jeg får nok ikke sovet i nat...

 

ovenpå oplysningen om at 1 ud af 25 får hvalpe alligevel bliver jeg jo lidt bekymret...der er trods alt grænser for hvor meget jeg vil lade min lille skat sprøjte med...men jeg krydser fingre for at noget snart sker....

 

Årh hvor du og Vic er i mine tanker... Øv altså.. Kan det ikke bare blive "overstået"...

 

Vil hun kunne blive scannet for at se om der er sket noget i næste uge? Altså nu tænker jeg f.eks. om hun kan have absorberet eller sådan noget? Jeg ved intet om det... Men det ville da i hvertfald være synd at skulle aflive en hel masse dejlige hvalpe, hvis det ikke har virket :cry: (Så sender du dem til Holland i stedet for!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Årh hvor du og Vic er i mine tanker... Øv altså.. Kan det ikke bare blive "overstået"...

 

Vil hun kunne blive scannet for at se om der er sket noget i næste uge? Altså nu tænker jeg f.eks. om hun kan have absorberet eller sådan noget? Jeg ved intet om det... Men det ville da i hvertfald være synd at skulle aflive en hel masse dejlige hvalpe, hvis det ikke har virket :cry: (Så sender du dem til Holland i stedet for!)

 

 

Ja jeg tænker at det nok er scanning igen så...men håber ikke det bliver nødvendigt...:engel:....ja Holland it is...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Fik lige et opkald fra min søster der havde snakket med en veterinærsygeplejerske, som mener de muligvis absorberes fordi de små pus er så små

 

måske er vi så heldige...

 

uanset hvad er jeg sgu glad for alt den støtte, de søde beskeder og opkald jeg får....betyder rigtigt meget...:lun::hjerte::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Fik lige et opkald fra min søster der havde snakket med en veterinærsygeplejerske, som mener de muligvis absorberes fordi de små pus er så små

 

måske er vi så heldige...

 

uanset hvad er jeg sgu glad for alt den støtte, de søde beskeder og opkald jeg får....betyder rigtigt meget...:lun::hjerte::kys:

 

Det håber jeg virkelig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Det er godt nok selvpineri af værste skuffe...

 

Men jeg læser og læser og læser om det her...

 

og faldt over den her hjemmeside

 

EN HVALP BLIVER TIL - www.123hjemmeside.dk/purestaffs

 

godt nok med staffordshire bullterrier...men så har jeg da en lille idé om hvordan det er der inde...og kan lidt bedre forholde mig til sådan en lille pelsløs en, skulle der komme noget ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det er godt nok selvpineri af værste skuffe...

 

Men jeg læser og læser og læser om det her...

 

og faldt over den her hjemmeside

 

EN HVALP BLIVER TIL - www.123hjemmeside.dk/purestaffs

 

godt nok med staffordshire bullterrier...men så har jeg da en lille idé om hvordan det er der inde...og kan lidt bedre forholde mig til sådan en lille pelsløs en, skulle der komme noget ud...

 

Sikke nogle vilde billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Her er stadig intet sket...faktisk er alt nærmest som det plejer...begynder snart og tro at hun absorberer dem...:hmm:

 

Hendes bryster er dog på meget kort tid blevet fulde af mælk...så noget foregår vist alligevel...

 

Er selv blevet lidt mere rolig indeni...er gået lidt fra tanken om små dødfødte hvalpe, og til at hun selv ordner det...

 

Havde slet ikke klaret det her uden jeres uendeligt store støtte...ved slet ikke hvordan jeg skal takke...:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er stadig intet sket...faktisk er alt nærmest som det plejer...begynder snart og tro at hun absorberer dem...:hmm:

 

Hendes bryster er dog på meget kort tid blevet fulde af mælk...så noget foregår vist alligevel...

 

Er selv blevet lidt mere rolig indeni...er gået lidt fra tanken om små dødfødte hvalpe, og til at hun selv ordner det...

 

Havde slet ikke klaret det her uden jeres uendeligt store støtte...ved slet ikke hvordan jeg skal takke...:hjerte:

 

 

 

Du skal ikke takke :kys:

 

Du har jo gjort det samme for alle os andre på et eller andet tidspunkt.

 

Det gode ved HF er jo netop at vi er her for hinanden så vidt det er muligt.

 

Har du fået sovet en smule?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det eneste vi har brug for fra dig er, som du gør, at høre jævnligt hvordan det går jer, så vi kan slappe lidt af når vi har hørt et pip engang imellem.

 

Måske du skal ringe til dyrlægen og høre om forløbet virker til at køre som det skal, så skal du ikke spekulere på det længere.

 

Hvor ville det være dejligt, hvis de absorberes. Det ville da lige være det skridt nemmere, og det kunne jeg godt onde dig!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser fingre for at hun selv klarer det - det ville da være dejligt!!!!!

 

Tænkte om dyrlægen ikke kan lave sådan en ultralyd igen på hende, så I kan se, om hvalpene stadig er i live - og er der? Så er I på den sikre side. Ved godt at sådan noget nok koster penge (ved ikke hvor meget), men hvis du kan klare det økonomisk, så kunne I få vished om situationen.

 

:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt lige dette:

 

DocuShare License Error

 

Der vil sansynligvis kun komme flod og jeg vil mene, at man for en sikkerhedsskyld skal lave en ny ultralydsscanning efter måske 10 dage,(eller hvad dyrlæge anbefaler) dels for at konstaterer at der ingen liv er derinde og dels for at kigge på livmoderens udseende og se der ikke er for meget pus eller ting der ikke er tømt ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Kunne ikke helt overskue at skulle tage afsted, for "hvad nu hvis?"...så jeg har haft sendt lillebror og hans kammerat i PW efter en sæk foder...det er næsten som at have hjemmesygeplejerske på...hehe...men er satme glad for de kunne hjælpe...:-D

 

Du skal ikke takke :kys:

 

Du har jo gjort det samme for alle os andre på et eller andet tidspunkt.

 

Det gode ved HF er jo netop at vi er her for hinanden så vidt det er muligt.

 

Har du fået sovet en smule?

 

HF er et dejligt sted...det har en størrelse så man føler man kender alle på den ene eller anden måde...:hjerte:

 

Jo jeg sov da en 7 timer endda...:-D

 

 

 

Krydser fingre for at hun selv klarer det - det ville da være dejligt!!!!!

 

Tænkte om dyrlægen ikke kan lave sådan en ultralyd igen på hende, så I kan se, om hvalpene stadig er i live - og er der? Så er I på den sikre side. Ved godt at sådan noget nok koster penge (ved ikke hvor meget), men hvis du kan klare det økonomisk, så kunne I få vished om situationen.

 

:bighug:

 

 

Money is not an option når det kommer til vufferne...undværer gerne mad et par dage hvis det er sådan...men som det ser ud pt. er der nu penge nok...:engel:...scanningen koster 650kr. så det er til at overkomme...:engel:

 

Fandt lige dette:

 

DocuShare License Error

 

Der vil sansynligvis kun komme flod og jeg vil mene, at man for en sikkerhedsskyld skal lave en ny ultralydsscanning efter måske 10 dage,(eller hvad dyrlæge anbefaler) dels for at konstaterer at der ingen liv er derinde og dels for at kigge på livmoderens udseende og se der ikke er for meget pus eller ting der ikke er tømt ud.

 

Årh...du er en engel...har kun kunnet finde info på engelsk og det var om nogen der var meget længere i forløbet, hvor de skrev om mærkelige hvalpe og andre ting der gav mig helt gåsehud...:oops:

 

Men jeg har givet dr. dyr et kald i dag, og hun vender tilbage senere...så kan vi lige vende det med en ny scanning også, for det ville bestemt være rart med vished...

Link til indlæg
Del på andre sites

de bagerste dievorter virker helt hårde og nu har hun altså fået koldt omslag på i form af et vådt hviskestykke

 

Hvis de er hårde, skal hun så ikke have et varm omslag på???? (tænker når kirtler generelt bliver tilstoppet/hårde, så virker varme omslag nemlig). Men har ikke forstand på det - mere en tanke:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie

Åhh lortelov :megaked:

Føler virkelig med dig...

 

Men som andre også har skrevet så har du taget en meget hård, men anvarlig beslutning,en beslutning der viser at du ER en ansvarlig hundejer :ae:

 

Og jeg håbe på hun selv har absorberet dem, så ikke du skal står med synes af... Ja kan næsten ikke få mig selv til at skrive det :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvis de er hårde, skal hun så ikke have et varm omslag på???? (tænker når kirtler generelt bliver tilstoppet/hårde, så virker varme omslag nemlig). Men har ikke forstand på det - mere en tanke:-D

 

Ups...:oops:...det er fordi jeg er dreng...hun virker ikke sådan tilstoppet i den forstand for der kommer mælk...men tror måske egentlig du har ret...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...