Hop til indhold

Lille Bella


Aslan
 Share

Recommended Posts

Mine forældres hund Bella er i dag blevet aflivet :megaked:

Men hun var blevet meget gammel syg, så det var en god beslutning, men derfor er det super super trist alligevel :megaked::megaked::megaked:

 

Da Aja deres første hund døde, da boede jeg stadig hjemme.

Efter 3 dage kom jeg hjem med den Blå Avis, og der var kleine Münstelændere oppe i Hobro.

Stilheden var ulidelig, min far kom hjem kl 15:30 og kl 16 kørte vi mod hobro, for 13,5 år siden.

 

Vi mødte nogle hundehvalpe som var noget så søde, den ene var så fikseret på min mors sko, at det jo endte med at blive hende.

 

Hun tog turen hjem i stiv pote, og kastede op en enkelt gang.

Bella blev navnet fordi hun jo var så smuk en hvalp som hun var.

 

Jeg kan huske hvordan hun altid gik lige i hælene på en når man var ude og gå. Stoppede man op, gik hun lige ind i en.

 

Kan også huske engang hvor hun bed min fætter i røven :lol::lol:

 

Hun var en skøn hvalp, men hun var en endnu dejligere voksen hund.

Hun har altid været god til ikke at lade sig gå på af Aslan, heller ikke selv om han var styg.

 

Hun kom altid når man kaldte og var egentlig helt perfekt.

En dag begyndte hun jo så at blive gammel, og fik sin egen mening om tingene, hun kom når min far kaldte anden gang, og ikke længere når han kaldte første gang.

Når hun bev dækket af af, kiggede hun lige en ekstra gang på min far, for ligesom at sige "mener du det"?

Og min far har nydt at hun blev lidt mere..... egenrådig :lun::lun:

 

Hun var begyndt at miste syntet, men klarede hendes tilværelse super flot :lun:

For et stykke tid siden, begyndte hun at halte på det ene bagben, det gik over men kom lidt igen en gang imellem. For to dage siden kom det tilbage, men gik ikke væk, og da Bella ikke havde haft afførring i 2 dage og var stoppet med at spise, og haltede hele tiden, tog min mor til dyrelæge i dag.

 

Diagnosen var at en nervebane til bagbenet ikke fungerede, og at den selv samme nervedims bestemte om hvor vidt lukke muskklen bag til kunne åbne og lukke sig, og Bellas kunne ikke åbnes :cry::cry:

 

Så han forklarede min mor at de kunne blive nødt til at aflive hende :megaked::megaked::megaked::megaked:

Og når man bliver så gammel og syg, er det bedste jo at få fred, og komme over på den anden side af regnbue broen, og der er Bella nu, hun løber måske og leger med Aja, og de snakker måske om hvordan vi var som børn og Bella fortæller hvordan familien er i dag, og måske om laban Aslan :lol::lol:

 

Men hvor jeg dog savner hende allerede nu :megaked::megaked::megaked:

 

 

Dejlige Bella, må du hvile i fred :megaked:

 

 

IMG_3309.jpg

 

IMG_3322.jpg

 

IMG_3332.jpg

 

IMG_3346.jpg

 

IMG_3361.jpg

 

IMG_3362.jpg

 

IMG_3388.jpg

 

IMG_0806.jpg

 

IMG_1718.jpg

 

Må du få mange griseører og Welldone stænger på den anden side, nu du så godt kunne li dem.

 

IMG_2087.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vræææææælll :megaked: årh en smuk hund og et smukt liv hun har haft. Hun lyder til at have været fantastisk.

 

Hvor må det være hårdt at sige farvel til sådan en dejlig pige du har haft 13,5 gode år med.

 

Håber hun hviler i fred og har det godt i himlen.

 

Kram :ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver en super underlig juleaftens nat i år, jeg holder stadig jul i Århus, og så plejer jeg at sove sammen med Bella, hun kommer ind og ligger under dynen, helt oppe ved mit ansigt, og så snakker vi lidt om det hele indtil jeg falder i søvn.

 

Og når både Aslan og martin og jeg har overnattet der oppe, lom hun altid ind og godnat puttede under dynen, helt oppe ved ansigtet inden hun gk ind til hendes far og sov :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...