Hop til indhold

Ville du stadig gå ture, hvis det ikke var for din hund???


BlackGSD
 Share

Ville du stadig gå ture, hvis det ikke var for din hund???  

74 stemmer

  1. 1. Ville du stadig gå ture, hvis det ikke var for din hund???

    • Ja - i samme omfang som nu
      2
    • Ja - men i mindre omfang
      22
    • Sjældent
      27
    • Nej
      19
    • Andet (Uddyb gerne)
      4


Recommended Posts

Gæst Syfongse

en af grundene til at jeg fik hund var faktisk at jeg manglede en vandrepartner ^^ jeg havde i lang tid dårligt knæ, så jeg kunne kun gå og ikke løbe når der skulle motioneres.. og det ser bare underligt ud at spadsere rask afsted gennem Riisskov som om man skal nå noget.. :mrgreen: så jeg gik allerede stort set hver dag en time ad gangen inden jeg fik hund, men nu går jeg jo også morgener og aftener og det er sikkert også godt for kroppen :)

 

kender godt det med at en gåtur pludselig har taget hele eftermiddagen :P Dét skete ikke så meget når jeg gik alene

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Nej det ville jeg ikke, så ville jeg nok nærmere få købt mig en ordentlig spille pc og så side der og blive mere tyk :genert::genert:

 

Ydermere så ville jeg slet ikke snakke med særlig mange mennesker hvis ikke det var for hunden :oops:

 

Faktisk ville mit liv nok have været meget fattigt, trist og kedeligt :mrgreen:

 

 

Ditto på alle punkterne :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altid trænet meget, både mens jeg har haft hund og i den periode jeg var uden. Efter jeg har fået den bette er det dog gået lidt i stå - men i takt med at gåturene er blevet længere er lysten kommet fløjet tilbage igen...

 

Men nej ville bestemt ikke gå lige så meget - men elsker gåturene i naturen med knægten, og i alt slags vejr. Man har det bare bedre med et par daglige gåture.

 

Har også valgt hund efter at det skulle være een der kunne løbe med mig når han blev større (glæder mig synes det er så ærgeligt at skulle afsted to gange som det er nu).

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt spørgsmål :5up:

 

Altså jeg går til og fra busser og tog osv. og det bliver da i hvert fald til den der halve time man skal have om dagen, men det tæller jo ikke rigtigt med som ture, så jeg har svaret nej.

 

Siden min hest blev aflivet, kan jeg mærke at min kondi i den grad er faldet til nærmest "non existent" og har også taget på, så det er virkelig dejligt at have et dyr, som man kan/skal motionere med. Har altid været et udendørsmenneske, og føler faktisk lidt, at jeg er kommet igang med livet igen siden jeg fik Audrey.

Link til indlæg
Del på andre sites

No chance at jeg ville gå lige så meget, men jeg ville nok stadig gå ture, bare slet slet ikke i samme omfang...

 

Før Dexter gik vi en times aftenstur 3-4 gange om ugen... Men det var mere sådan hvis vejret var til det, vi havde tid osv...

 

Nu "skal vi".. uanset vejret, og uanset om vi har tid :lol: Synes det er en god motivator for at komme ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan har jeg det også :lol: Og tilmed får jeg dårlig samvittighed hvis jeg har gået meget uden at have hund med ;-) Skulle f.eks. nogle gange i forbindelse med arbejdet vade rundt sammen med museumsfolk og andre - følte altid det var meningsløst uden hund.

 

Ja, eller hvis man er på besøg hos andre og går tur med deres hund uden at have sin egen med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane

Har svaret sjældent. Før jeg fik hund gik jeg kun ture når jeg var hjemme hos min mor og skulle gå med hendes hund :-)

Men nu nyder jeg vores ture, at tilbringe tid og opleve nye ting med sin hund er det bedste jeg ved:klap::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret nej. Det var jo været sådan længe, at jeg ikke har gået ture bare for turens skyld efter vi fik aflivet hundene - det har altid været fordi jeg skulle et eller andet, hvis jeg er gået.

 

Nu er jeg så begyndt at gå lidt mere, bare for hyggens skyld. Men det er da slet ikke det samme uden hund og jeg foretrækker helt klart at cykle, hvis jeg skal forestille at være sådan en aktiv en :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret nej. Det var jo været sådan længe, at jeg ikke har gået ture bare for turens skyld efter vi fik aflivet hundene - det har altid været fordi jeg skulle et eller andet, hvis jeg er gået.

 

Nu er jeg så begyndt at gå lidt mere, bare for hyggens skyld. Men det er da slet ikke det samme uden hund og jeg foretrækker helt klart at cykle, hvis jeg skal forestille at være sådan en aktiv en :mrgreen:

 

Du må da gerne låne Groa at gå med.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...