Hop til indhold

Hvordan ser DU ud!?? 2011


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

  • Svar 211
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chocolate Labrador
:5up::5up:´vildt god artikel i Hunden! :5up::5up:

Innspirerede virkelig min mand (som snart også for brug for sådan en minicrosser) da han gerne vil udstille vores basset.:5up:

 

Jep super artiklen !!! Har lige læst den men jeg kigger ud på regnvejret!!!!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvad bruger du til håret? Petrine overvejer lignende frisure (til konkurrence på søndag)

 

Jeg er åleslank, atletisk og bruger lang tid på at sætte håret!

 

DSC_0152.jpg

 

 

Jeg bruger Dax...hvilket betyder at der virkelig skal vaskes igennem for at få rent hår...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up::5up:´vildt god artikel i Hunden! :5up::5up:

Innspirerede virkelig min mand (som snart også for brug for sådan en minicrosser) da han gerne vil udstille vores basset.:5up:

 

Fedt!!! Han skal bare kaste sig ud i det. Der er sikkert nogle ekstra udfordringer i forhold til andre, men så må man finde en måde/løsning som virker for en :) Det skal ihvertfald ikke afskrække ham, at han skal bruge minicrosser. Da jeg fik min var jeg først flov (jeg var teenager), men der gik ikke lang tid før jeg bare nød den frihed den bragte med sig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt!!! Han skal bare kaste sig ud i det. Der er sikkert nogle ekstra udfordringer i forhold til andre, men så må man finde en måde/løsning som virker for en :) Det skal ihvertfald ikke afskrække ham, at han skal bruge minicrosser. Da jeg fik min var jeg først flov (jeg var teenager), men der gik ikke lang tid før jeg bare nød den frihed den bragte med sig :)

Er det dig der også engang var en artikel med i Vi med hund ? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up::5up:´vildt god artikel i Hunden! :5up::5up:

Innspirerede virkelig min mand (som snart også for brug for sådan en minicrosser) da han gerne vil udstille vores basset.:5up:

 

Der er en med crosser og lille hvid hund, som udstiller - min søster troede det var Aina og har hyggesnakket en del med hende (uden at opdage, det ikke var Aina :roll:). Den lille hvide har forøvrigt vundet fint et par gange (nogle tror jo man skal styles totalt...kig fx på bedste avlsklasse alle 4 dage i Vejen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er jeg, jordens DÅRLIGSTE billede, men jeg har 3 langærmede trøjer på og så ligner det, at jeg har verdens længste patter (og ja, når de ser SÅ lange ud, hedder det patter :mrgreen:)

 

 

301889_2140889996670_1078789371_2425642_8313591_n.jpg

 

Og det er så åbenbart også mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...