Hop til indhold

Oktober billeder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 291
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Søndag morgen var grå og dug-våd, men på sin egen måde smuk og dejlig. Misja og jeg var på tur med Belinda og Binka og hun havde det lille lommekamera med så derfor er farver mv. måske ikke det bedste, men det gør ikke dagen og motiverne mindre dejlige :-D

 

Det lykkedes efter et par badeture, at få de to tøser til at sidde stille i ca. 2 sekunder, utrolig så stor fysisk forskel der er på dem:

 

 

Misja fylder 9 år om ikke så mange dage og samler på grå mule hår :hjerte:

 

 

Belinda lokker med guffer, men hvor bliver de dog af :vuf:

 

 

Min smukke gamle tøs (der stadig kigger efter de der lovede guffer) :lun:

a40624ce.jpg

 

Gråmule:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie og jeg har været ude at gå en god lang tur til kulturbotanisk have i Odense i dag, hvor jeg fik taget dette bilede med mobilen.

297275_2239174372765_1050189828_2490280_1597100221_n.jpg

 

Og så er hun vist kommet med i en Best Friend kalender med dette billede, som jeg faktisk ikke selv synes ret godt om rent fototeknisk, men hvis BF synes de kan lide det, så er det fint med mig.:mrgreen:

Motivet fejler jo ikke noget, hvis I spørger mig.:hjerte:

312656_10150338177833405_78840108404_8096182_2084165972_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååårrrh, jeg bli'r helt campingsulten... :hjerte: Hvor ser det hyggeligt ud!!! :5up:

 

Det var også smadder hyggeligt! :-D Det var jo vores første lille tur (torsdag-lørdag). Men der mangler vist lidt møbler ude foran for at det ser rigtig hyggeligt ud. :engel:Kan godt mærke vi ikke er helt ''i campingtræning'' endnu.:blink: Leder febrilsk rundt efter tingene, og hvad gør vi nu bedst med mad osv. Pga det lidt tid vi havde var vi ikke så meget på pladsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...