Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

jeg stemmer på buddhas forslag :mrgreen: og foretrækker karma over tak (hvis tak bliver, skal like vel også tilføjes?) - men fordi karmafunktionen alligevel har en vis værdi, da der jo kommunikeres igennem den, og jeg elsker de der små beskeder, og ville være ked af, hvis det endte med at blive helt udfaset. tak og like er jo tydeligt i indlæggene de appliceres på, så det skal nok overleve uden at stå i profilteksterne, det tror jeg ikke karma gør, for så bliver det jo lige som hemmeligt-med-hemmeligt-på og f.eks. også lidt svært for nye brugere at overhovedet opdage.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg stemmer på buddhas forslag :mrgreen: og foretrækker karma over tak (hvis tak bliver, skal like vel også tilføjes?) - men fordi karmafunktionen alligevel har en vis værdi, da der jo kommunikeres igennem den, og jeg elsker de der små beskeder, og ville være ked af, hvis det endte med at blive helt udfaset. tak og like er jo tydeligt i indlæggene de appliceres på, så det skal nok overleve uden at stå i profilteksterne, det tror jeg ikke karma gør, for så bliver det jo lige som hemmeligt-med-hemmeligt-på og f.eks. også lidt svært for nye brugere at overhovedet opdage.

 

helt enig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaahh! Jeg ville også sådan ønske at man kunne se hvilke hunde folk har - har spurgt om det kunne lade sig gøre for lang tid siden, men fik forklaret, at det ville fylde for meget når nogle f.eks. har 5 forskellige racer og det kan jeg sagtens se pointen i. Man kunne måske sige max 3 kunne stå der, ligesom på vores profilsider?

 

Jeg synes dette kunne være fint:

 

Tilmeldingsdato

Sted

Køn

Antal indlæg

Modtaget tak eller karma

Race

Race

Race

 

Det er 8 linier, som det står nu har vi 8 linier + et mellemrum.

 

Som sådan kigger jeg heller ikke på hvad folk har givet af tak eller hvad de har af karma/karma power, men vi skal jo alle være enige, så nu synes jeg der er lidt af det hele :)

den ser rigtig fin ud synes jeg, som SL foretrækker jeg karma over tak. Hvad man har i rep power er mig ligegyldigt, ligesom hvor mange tak man har fået/givet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så kunne der måske bare stå "tilmeldt" og derefter dato, så skellet bliver lidt pænere :oops: Og Karma Power i stedet for Rep Power. Karma er sådan et fedt ord - og navn, hvis nogen mangler.

 

Der kan godt stå Karma Power uden at skellet bliver skævt.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg stemmer på buddhas forslag :mrgreen: og foretrækker karma over tak (hvis tak bliver, skal like vel også tilføjes?) - men fordi karmafunktionen alligevel har en vis værdi, da der jo kommunikeres igennem den, og jeg elsker de der små beskeder, og ville være ked af, hvis det endte med at blive helt udfaset. tak og like er jo tydeligt i indlæggene de appliceres på, så det skal nok overleve uden at stå i profilteksterne, det tror jeg ikke karma gør, for så bliver det jo lige som hemmeligt-med-hemmeligt-på og f.eks. også lidt svært for nye brugere at overhovedet opdage.

 

den ser rigtig fin ud synes jeg, som SL foretrækker jeg karma over tak. Hvad man har i rep power er mig ligegyldigt, ligesom hvor mange tak man har fået/givet.

 

Lagkagen og PinPoynter er kloge. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg stemmer på buddhas forslag :mrgreen: og foretrækker karma over tak (hvis tak bliver, skal like vel også tilføjes?) - men fordi karmafunktionen alligevel har en vis værdi, da der jo kommunikeres igennem den, og jeg elsker de der små beskeder, og ville være ked af, hvis det endte med at blive helt udfaset. tak og like er jo tydeligt i indlæggene de appliceres på, så det skal nok overleve uden at stå i profilteksterne, det tror jeg ikke karma gør, for så bliver det jo lige som hemmeligt-med-hemmeligt-på og f.eks. også lidt svært for nye brugere at overhovedet opdage.

Ja jeg har stadig ikke fattet hvad alt det karma og rep rower er eller hvad det bruges til ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder på netbooken igen, for første gang i et stykke tid, og synes at det ser helt fornuftigt ud - stort set det hele. Der er dog stadig én ting. Den bjælke ude i højre side... Når jeg nu skifter mellem stor skærm og lille netbook, virker det som om alt bli'r skrumpet sammen på netbooken, men beholder "størrelsesforholdene" - undtaget bjælken, der er uforholdsmæssigt stor i forhold til resten af siden... Det gør f.eks. at når jeg trykker "nye indlæg", så kan jeg ikke se hele titlen på de nye indlæg, hvilket er ret upraktisk, især hvis det beskrivende står til sidst i titlen... Kan den bjælke ikke også "skrumpes sammen", så forholdene bli'r de samme som på den store skærm?

 

Ellers synes jeg at det hele kører fint, og har absolut vænnet mig til det nye HF. Har dog det samme problem som Joey-Salome, at jeg bli'r logget ud hvis ikke jeg er aktiv. Senest i går forsvandt et laaaangt indlæg for mig, da man åbenbart anses som inaktiv medens man skriver indlæg..? Og auto-gem havde kun fået ca. halvdelen med... Det var godt nok træls. Jeg mener helt bestemt at jeg har sat kryds i "husk mig", men vil prøve at gøre det igen næste gang jeg logger ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke om det altid har været et problem, men efter det nye hf har jeg set rigtig mange nye brugere der kommer til at oprette et blogindlæg når det skulle have været på forum. blogfunktionen er jo ikke ret brugt så kunne man lave et pop up der siger noget i retning af: du er ved at lave et blogindlæg, hvis du har et problem du ønsker svar på bør du i stedet..."

 

Jeg tror bare en del nye giver op når de ingen respons får i stedet for at tjekke om det er deres indlæg den er gal med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har dog det samme problem som Joey-Salome, at jeg bli'r logget ud hvis ikke jeg er aktiv. Senest i går forsvandt et laaaangt indlæg for mig, da man åbenbart anses som inaktiv medens man skriver indlæg..? Og auto-gem havde kun fået ca. halvdelen med... Det var godt nok træls. Jeg mener helt bestemt at jeg har sat kryds i "husk mig", men vil prøve at gøre det igen næste gang jeg logger ind.

 

Det har jeg så gjort nu, krydset for i "husk mig", og jeg bli'r stadig logget ud hvis jeg er inaktiv et stykke tid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Du bruger mac ikke?

 

Gør jeg også, og jeg får aldrig den besked - skal heller aldrig logge ind, heller ikke efter genstart osv, måske har det noget med indstillingerne at gøre? Den skal vel stå så cookies er ok, ellers kan computeren nok ikke gemme den automatiske login?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok nu fik jeg vist fucked tråden op. Ved ikke om mit indlæg kan ses af andre - anyhow, jeg bruger også mac og bliver aldrig logget ud, jeg tænkte om det kan være noget med cookies indstillinger, de skal vel stå som værende ok ellers tror jeg ikke computeren kan gemme det automatiske login?

 

Jeg logger aldrig ind, heller ikke selv om jeg har genstartet computeren.

Link til indlæg
Del på andre sites

når jeg har postet i en tråd, forsvinder alle tak-knapper på siden, indtil jeg genindlæser den. og det er med firefox på mac, det har vist været sådan hele tiden siden opdateringen, har andre det problem også?
det har jeg også oplevet, har ikke lagt mærke til om det er hver gang.

 

 

redigeret: tjekkede lige efter jeg postede, og der var tak knapper ved indlæggene ovenover mit eget, så det er kun engang imellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du bruger mac ikke?

 

Ok nu fik jeg vist fucked tråden op. Ved ikke om mit indlæg kan ses af andre - anyhow, jeg bruger også mac og bliver aldrig logget ud, jeg tænkte om det kan være noget med cookies indstillinger, de skal vel stå som værende ok ellers tror jeg ikke computeren kan gemme det automatiske login?

 

Jeg logger aldrig ind, heller ikke selv om jeg har genstartet computeren.

 

Jo, jeg bruger Mac, men det er det sammen på min netbook-pc... Og Mac'en husker ellers mit brugernavn og kode, jeg skal bare logge ind igen og igen, hvis ikke jeg er aktiv hele tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak/like forsvinder her ved indlæg, der skrives samtidig med jeg skriver. Dvs efter jeg er begyndt at skrive, så dem, der når at poste inden, kan jeg først takke-like, hvis jeg genindlæser siden

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak/like forsvinder her ved indlæg, der skrives samtidig med jeg skriver. Dvs efter jeg er begyndt at skrive, så dem, der når at poste inden, kan jeg først takke-like, hvis jeg genindlæser siden

 

Det oplevede jeg også i går. Jeg troede faktisk at tak-funktionen var blevet fjernet medens jeg skrev :genert:

Måske var det også en idé at vælge mellem tak og like, for gør de ikke ca. det samme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...