Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

ja, så er brokkeboris her igen :lol:

 

admin, når du har tid, så prøv at tage et kig på de sidste par sider i denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/debat/28538-man-skyder-da-ikke-andre-folks-hunde-4.html#post809417

 

det er som om, at forum automatisk "oversætter" nogle ord, eller i hvert fald et. jeg ved ikke, om det ligger i forumindstillingerne igen, eller om det er lokalt på vores computere, men jeg har da i hvert fald aldrig oplevet problemet i den gamle version.

 

Jeg vil mene det er løst nu :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er rigtig glad for den nye baggrundsfarve!

 

Nå, men når jeg vil bladre i siderne i en tråd popper der, ikke konsekvent, men meget, meget ofte en dialogbox op hvor jeg bliver spurgt om jeg vil væk fra siden. Jeg advares om at jeg kan miste ændringer. Dette bevirker at jeg for at bladre i tråden første skal trykke OK?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,Indrømmer at jeg ikke har læst alle siderne ;-) men hvorfor kan jeg ikke redigere i mine indlæg(2 min. efter at jeg har skrevet dem) og hvorfor virker smilierne ikke når jeg trykker på dem??Tænker at mine indlæg forståes bedre, hvis jeg kan bruge de relevante smilier :-) (dem her laver jeg selv og jeg kan kun tre :-P)V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis jeg skriver et indlæg og sætter en smiley og jeg så lige skal rette en stavefejl i det foregående så kan jeg ikke komme forbi smiley'en og skrive videre på indlægget :confused: så er jeg nødt til at slette den hvis jeg vil skrive videre.

 

Jeg ved ikke om mit problem giver nogen mening :genert: men for en som mig der ofte lige skal ændre et komma er det pænt irriterende

 

 

 

og admin jeg er gennemgående rigtig godt tilfreds med det nye hf :5up: så det er bare småting der driller her

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg heller ikke, igen. Det lykkedes mig ellers at komme ind i den den anden dag, og nu kunne jeg se, at FrkWhipsy havde postet et indlæg derinde, men nu kan jeg igen ikke komme derind. :vedikke:

 

Så, nu lykkedes det mig at komme derind ved at gå ind på en af de tidligere sider først og derefter klikke mig ind på side 28 - men jeg kan ikke komme derind, hvis jeg klikker på sidste ulæste indlæg-knappen. Det er som om, at det er side 28, der giver problemer. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nye indlæg siden sidst, der skal du bruge "Nyt?" knappen.

 

Okay, jeg fandt først ud af forskellen idag. :stupid:

 

Ang. dato, tid og navn på sidste indlæg, der har jeg det både på forum oversigten og forsiden, og på "Nyt". Hvor mangler du det?

 

Det er på "dagens indlæg" jeg synes jeg mangler den. Hos mig står der bare hvem der har skrevet sidste indlæg, ikke hvornår, og jeg kan ikke se hvilke nye indlæg der har været skrevet siden jeg var herinde sidst. Mangler lidt funktionen: "følgende tråde er ikke blevet opdateret siden.....osv." for det er jo ikke alle nye indlæg jeg har lyst til at læse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, jeg fandt først ud af forskellen idag. :stupid:

 

 

 

Det er på "dagens indlæg" jeg synes jeg mangler den. Hos mig står der bare hvem der har skrevet sidste indlæg, ikke hvornår, og jeg kan ikke se hvilke nye indlæg der har været skrevet siden jeg var herinde sidst. Mangler lidt funktionen: "følgende tråde er ikke blevet opdateret siden.....osv." for det er jo ikke alle nye indlæg jeg har lyst til at læse.

 

det er ligesom med den gmle, nder dagens indlæg er alle oppdateret tråde med fed, tråde der ikke er nyt i tår enten ikke på listen ellers er overskriften på tråde med tynd skrift.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det må være pga. skærmstørrelsen, for det burde være der.

 

 

Ok - jeg sidder ved en 19" skærm og oplever aldrig problemer med størrelsen (eller mangel på samme) andre steder...hvilken størrelse ville jeg skulle op i for, at få det hele med her på HF? :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøver lige igen :o)

 

problemt med tekst og smilys ect. i svar osv. kan med 99 % sikkerhed løses ved at vælge standard editor i jeres indstillinger. Det hjalp her i hvert fald.

 

så ser vi om det virker :blink: det gjorde det muligvis :banan: men er det så normalt at jeg ikke selv kan se smiley'erne i mit indlæg. De står som koderne

 

 

EDIT jeg kan se dem i det postede indlæg så det er kun mens jeg skriver. Det generer mig ikke jeg undrer mig bare over hvorfor den pludselig gør det

Link til indlæg
Del på andre sites

så ser vi om det virker :blink: det gjorde det muligvis :banan: men er det så normalt at jeg ikke selv kan se smiley'erne i mit indlæg. De står som koderne

 

 

EDIT jeg kan se dem i det postede indlæg så det er kun mens jeg skriver. Det generer mig ikke jeg undrer mig bare over hvorfor den pludselig gør det

 

:???::confused:

 

ja det gør den, jeg kan sagtens leve med det, for nu virker det, mener også den viste i koder i den gamle?

Link til indlæg
Del på andre sites

det er ligesom med den gmle, nder dagens indlæg er alle oppdateret tråde med fed, tråde der ikke er nyt i tår enten ikke på listen ellers er overskriften på tråde med tynd skrift.

 

Jeg har fanget at der ikke har været skrevet nyt i de "blege" tråde på oversigten, men der er jo tråde jeg ikke læser med i, og de står jo også med "fed". Når der så ikke er tidspunkt på, for seneste indlæg og heller ikke noget der indikerer at det man sidder og kigger på er fra før man loggede ud sidst, så får jeg ihvertfald masser af tid til at gå med at kigge efter interessante emner, på en liste som jeg allerede har kigget igennem. Er det meningen at man så skal over i "nye indlæg" og så sammenligne de to lister,... for det lyder da lidt forvirrende. Er i tvivl om jeg gør mig forståelig. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fanget at der ikke har været skrevet nyt i de "blege" tråde på oversigten, men der er jo tråde jeg ikke læser med i, og de står jo også med "fed". Når der så ikke er tidspunkt på, for seneste indlæg og heller ikke noget der indikerer at det man sidder og kigger på er fra før man loggede ud sidst, så får jeg ihvertfald masser af tid til at gå med at kigge efter interessante emner, på en liste som jeg allerede har kigget igennem. Er det meningen at man så skal over i "nye indlæg" og så sammenligne de to lister,... for det lyder da lidt forvirrende. Er i tvivl om jeg gør mig forståelig. :???:

 

kan du ikke nøjes med at bruge nye indlæg? jeg bruger aldrig dagens. i nye indlæg er der jo kun de, som er opdateret siden sidst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...