Hop til indhold

Teitur fortæller


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Hvordan har han haft det i dag?

 

Han er stadig meget glad. Vi var ude på græsset i morges med sne og spillede bold, når han er rigtig glad danser han med bagdelen på sådan en skør måde og laver små hop omkring bolden. Ville virkelig ønske jeg havde det på video, man bliver glad i låget af at se på det.

Han har hverken haft diarre eller kastet op. Hans mave er helt fin igen, han spiser med velbehag, han drikker normalt, han kløer ikke sine ører ret meget mere, eller klør sig i rumpen.

 

Det eneste man kan mærke lidt på ham er at han er træt, men ikke så voldsomt som han har været, men stadig lidt. Men så tog vi en middagslur sammen i min seng et par timer og så har han været frisk siden. Ja og så er han jo sulten, men han må jo hellere ikke få så meget mad, men det er bedre han er lidt sulten end han bliver dårlig igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 279
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har brugt hele aften på at lave en video med Teitur, men kan ikke ligge den ind, kan ikke engang linke. Fatter ikke hvad der går galt, men har brugt 3 timer på det nu og er ved at blive godt rasende på det her teknik. Måske i får den at se i morgen hvis teknikken gider makke ret.

 

Men kan sige at Teitur lever i bedste velgående endnu og har det helt fint. Ingen ville tro på at han var så syg i fredags, hvis ikke de selv havde oplevet det. Jeg er stadig selv overrasket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at det stadig går fremad! Og klart at du må knibe dig i armen over at han stadig er her og har det godt, når det har været så tæt på at være slut!

 

Det er ikke en følelse man smider lige med det samme, faktisk minde det en om konstant hvor meget vi skal påskønne vores hundevenner al den tid de tilbringer sammen med os:lun: Selv et langt hundeliv er alt for kort!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at det stadig går fremad! Og klart at du må knibe dig i armen over at han stadig er her og har det godt, når det har været så tæt på at være slut!

 

Det er ikke en følelse man smider lige med det samme, faktisk minde det en om konstant hvor meget vi skal påskønne vores hundevenner al den tid de tilbringer sammen med os:lun: Selv et langt hundeliv er alt for kort!

 

 

Ja Teitur er 3 år og 6 måneder og har snydt døden hele 3 gange. Det er nervepirrende at være hundemor til ham til tider. Men det er det værd, for han er jo i mine øjne den dejligste hund man kan tænkte sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skete miraklet, endelig ville youtube godkende min video. Så må i nyde den, hehe den er taget i dag. Ikke at jeg i min vildeste fantasi havde forstillet mig at se ham løbe rundt og være så glad under en uge siden han var ved at dø.

 

Men tænd for lyden, så er der musik på, så er den lidt mere spædenene, da det første stykke måske er lidt langtrukken. Han elsker at lege med sin halvdøde bold som hans var lidt træt af var frossen i dag og svær at få om. Ved have døren får han tiden til at gå med sin næstbedste yndlingsbeskæftligese, at se på fugle.

Håber i ville se den færdig og måske ligge en kommentar, synes det er så dejligt at vise jer hvor glad han er blevet igen. I har været sådan en stor støtte.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...