Hop til indhold

Jeg prøver igen


Gæst Viola
 Share

Recommended Posts

Tja som ny her gælder det jo lige om at lærer siden at kende, og få skrevet de "rigtige steder", så her kommer der endnu en lille præsentation og hilsen fra mig ;-)

 

Jeg har valgt at oprette en profil herinde, bl.a. for at få gode råd, men også for at få nogle gode debatter, og fortælle om alle de glæder jeg oplever ved at have hund.

 

Selv hedder jeg Tine, er 26 år og uddannet som Social- og sundhedsassistent.

 

Min hund Viola, er min første hund, og hun er af racen golden retriver, og er nu 1 år gammel.

Da jeg fik Viola hjem, var jeg på daværende tidspunkt allerede klar over at vi skulle gå til hvalpe træning/motivation, for at vi kunne få nogle gode redskaber, og det viste sig ret hurtigt at det var noget Viola og jeg elsker, derfor afsluttede vi også hvalpeholdet med en lille prøve, som gik rigtig godt, og går nu til Lydigheds træning i DcH.

Jeg har aldrig kendt så meget til hundeverdenen før, men det er jo fantastisk! :-D

Vores første konkurrence/prøve var en uofficiel prøve i DRK som vi vandt! Både Viola og jeg elsker at arbejde, så her i sommers meldte jeg os til klubmesterskab i DcH Næstved, hvor vi fik en 3. plads, som jeg er virkelig stolt over.

Det at kunne se og mærke en udvikling på træningsbanerne og hund og ejer imellem er fantastisk.

 

Det var lidt om os :vinken:

 

Mvh. Tine

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en velkomst - skønt! Og mange tak.

 

Hej Camilse

Og mange tak. Jep, der er ikke langt imellem os. Kan godt huske der var en agilitykonkurrence en søndag, hvor vi skulle til træning, grundet våde baner længere sydpå, glad for vi kunne hjælpe :-D

 

Hej Sunrise

Du kan tro det glæder jeg mig også til :-D, men også til at se alle jeres skønne hunde.

Redigeret af Viola
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...