Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Bestilte en masse tørrede snold til Misja, men så fik hun allergi udbrud og jeg afbestilte igen :cry:

 

Men nu var pengene ligesom lagt til side til hende, så jeg har lige bestilt disse ting til hende og håber at posten kommer i morgen :banan:

 

Hun bliver sååå fiiin! Navneskiltet var til 2X1 pris (nu kan hun også blive fin lysserød i hendes lysserøde lys-halsbånd ) og linen er en alm. dobbelt line og så var det fragtfri weekend og penge sparet, er bare dejligt :klap:

 

 

line_bonies.jpg

 

 

Ja jeg er gået lidt i tøse-farver, men i snart 10 år har hun udelukkende fået unisex ting, oftest i mørkt lædder eller i sort.

Nu slapper jeg lidt af med det og har bare totalt løst til at hun skal have noget som KUN dur til hende min gamle grå-mule :lun: ........næste hund bliver nemlig nok både større og hanhund...

ben_stor_pink.jpg

halsbaand_bonies_.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Joey-Salome
Bestilte en masse tørrede snold til Misja, men så fik hun allergi udbrud og jeg afbestilte igen :cry:

 

Men nu var pengene ligesom lagt til side til hende, så jeg har lige bestilt disse ting til hende og håber at posten kommer i morgen :banan:

 

Hun bliver sååå fiiin! Navneskiltet var til 2X1 pris (nu kan hun også blive fin lysserød i hendes lysserøde lys-halsbånd ) og linen er en alm. dobbelt line og så var det fragtfri weekend og penge sparet, er bare dejligt :klap:

 

 

[ATTACH=CONFIG]79700[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79701[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79702[/ATTACH]

 

 

Ja jeg er gået lidt i tøse-farver, men i snart 10 år har hun udelukkende fået unisex ting, oftest i mørkt lædder eller i sort.

Nu slapper jeg lidt af med det og har bare totalt løst til at hun skal have noget som KUN dur til hende min gamle grå-mule :lun: ........næste hund bliver nemlig nok både større og hanhund...

 

Hvor er det fint! Så må vi også se billeder af hende, når det er ankommet - hun bliver da smuuuuk! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Misja sover altså om formiddagen og hun synes ikke at hun behøver at flytte sig eller rejse sig op, bare fordi jeg kom og gav hende det nye sæt på og hun gad da heller ikke at posere, bare fordi jeg ville tage mobilbilleder :stupid:

 

Typisk Misja :lol:

 

 

DSC00559.jpg

 

Linen findes også i en længere dressurline, den tror jeg at jeg vil have, næste gang dankortet skal rives :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Misja sover altså om formiddagen og hun synes ikke at hun behøver at flytte sig eller rejse sig op, bare fordi jeg kom og gav hende det nye sæt på og hun gad da heller ikke at posere, bare fordi jeg ville tage mobilbilleder :stupid:

 

Typisk Misja :lol:

 

 

[ATTACH=CONFIG]79828[/ATTACH]

 

Linen findes også i en længere dressurline, den tror jeg at jeg vil have, næste gang dankortet skal rives :banan:

 

Nååårh, fiiiine Misja :lun:. Når en ældre dame er træt, så er man da også et skarn sådan at forstyrre hende med håååårdt modelarbejde :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Nåja, til hundene og hundene - men finder jeg et godt råd her eller der i den, så er det jo også til dem :-D. Var i Kvickly, og så havde de denne fine, store håndbog til kun 40 kr. Haps!

 

250960_original.jpg&width=200&Format=JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåja, til hundene og hundene - men finder jeg et godt råd her eller der i den, så er det jo også til dem :-D. Var i Kvickly, og så havde de denne fine, store håndbog til kun 40 kr. Haps!

 

250960_original.jpg&width=200&Format=JPG

 

 

Så den sjovt nok også i kvickly i dag, men dog til 90 kr. Men købte den ikke for er sikker på det er den jeg har i forvejen, min er bare med gul forside og ældre omslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

I weekenden købte jeg Hr. rotte til Teitur. Det er en tøjbamse rotte ( det er vel egentlig en mus, men den er på størrelse med en vandrotte og Teitur elsker når jeg siger " find rotten " ), lige tilpas størrelse til at den passer perfekt i hans mund, kun med halen og hovedet hængende ud. Den kan endda pive og Teitur er lykkelig, han gik rundt med den hele weekenden og tvang mig til at kaste den til ham 6457 gange, samt få den til at pive. Han kan ikke selv få bamser til at pive, men han prøver så ihærdig og følger nøje med når jeg trykker rotten på maven. Så trykker han selv med sin pote, men der er sjælden nok til at få den til at pive, og så kigger han skuffet op på mig og får mig til at gøre det igen. Nogle gange når han tygger i den piver den og så bliver han helt overrasket og forsøger igen og igen. Men hr rotte er lykken den næste uges tid.

 

hr rotte.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Så den sjovt nok også i kvickly i dag, men dog til 90 kr. Men købte den ikke for er sikker på det er den jeg har i forvejen, min er bare med gul forside og ældre omslag.

 

Orv?? Jeg undrede mig faktisk også, for den lå på et bord hvor der stod "ALT 75,-". Det tænkte jeg var ok, jeg har ikke en stor hundeopslagsbog som den her - har en med katte, jeg er glad for. Men da jeg så stod ved kassen, så scannede den ind til 39,95. Jeg spurgte damen, men hun sagde, det var rigtigt nok, og at den var sat ned fra 79,95. Så var det et endnu bedre køb end jeg først havde troet. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
I weekenden købte jeg Hr. rotte til Teitur. Det er en tøjbamse rotte ( det er vel egentlig en mus, men den er på størrelse med en vandrotte og Teitur elsker når jeg siger " find rotten " ), lige tilpas størrelse til at den passer perfekt i hans mund, kun med halen og hovedet hængende ud. Den kan endda pive og Teitur er lykkelig, han gik rundt med den hele weekenden og tvang mig til at kaste den til ham 6457 gange, samt få den til at pive. Han kan ikke selv få bamser til at pive, men han prøver så ihærdig og følger nøje med når jeg trykker rotten på maven. Så trykker han selv med sin pote, men der er sjælden nok til at få den til at pive, og så kigger han skuffet op på mig og får mig til at gøre det igen. Nogle gange når han tygger i den piver den og så bliver han helt overrasket og forsøger igen og igen. Men hr rotte er lykken den næste uges tid.

 

[ATTACH=CONFIG]79873[/ATTACH]

 

Nååårh, Teitur, hvor er han sød. Dejligt han hygger sig. Kender godt den rotte-mus, den er så sød - og netop en god størrelse til míndre og medium hunde.

Charlie og Buster kan heller ikke selv få dyr til at pive - det kan min mors Marx til gengæld, hahaha. Han kan lave en enerverende koncert - som dog kun varer indtil pivedimsen er bidt i stykker, hvilket han er ret skrap til. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååårh, Teitur, hvor er han sød. Dejligt han hygger sig. Kender godt den rotte-mus, den er så sød - og netop en god størrelse til míndre og medium hunde.

Charlie og Buster kan heller ikke selv få dyr til at pive - det kan min mors Marx til gengæld, hahaha. Han kan lave en enerverende koncert - som dog kun varer indtil pivedimsen er bidt i stykker, hvilket han er ret skrap til. :mrgreen:

 

 

Jeg ELSKER at give Teitur en ny bamse engang i mellem, for han bliver så OVERLYKKELIG, han kan slet ikke styre sin glæder og blærer sig til alt og alle der komme på besøg i løbet af ugen eller ser hans nye rotte. Han tager den med i seng om aften og er det første han tager i munden når han står op. Nårh

Link til indlæg
Del på andre sites

Bestilte en masse tørrede snold til Misja, men så fik hun allergi udbrud og jeg afbestilte igen :cry:

 

Men nu var pengene ligesom lagt til side til hende, så jeg har lige bestilt disse ting til hende og håber at posten kommer i morgen :banan:

 

Hun bliver sååå fiiin! Navneskiltet var til 2X1 pris (nu kan hun også blive fin lysserød i hendes lysserøde lys-halsbånd ) og linen er en alm. dobbelt line og så var det fragtfri weekend og penge sparet, er bare dejligt :klap:

 

 

[ATTACH=CONFIG]79700[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79701[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79702[/ATTACH]

 

 

Ja jeg er gået lidt i tøse-farver, men i snart 10 år har hun udelukkende fået unisex ting, oftest i mørkt lædder eller i sort.

Nu slapper jeg lidt af med det og har bare totalt løst til at hun skal have noget som KUN dur til hende min gamle grå-mule :lun: ........næste hund bliver nemlig nok både større og hanhund...

 

Hun bliver så fiiin og tøset.:lun:

 

Minder mig om det sæt jeg har til Gracie, også fra Trixie. Købte først hundetegnet og fandt så senere halsbånd og line i Plantorama. Det passer perfekt sammen. I starten var jeg i tvivl om det var lidt for meget, fordi det virkelig så gennemført ud, og så med hjerter, og var lidt flov når hun havde det på, men nu er jeg ligeglad.

IMG_0092.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:engel:

 

[ATTACH=CONFIG]77146[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77147[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77148[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77149[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77150[/ATTACH]

 

 

Ace har striktrøjen og var rigtig glad for den, da det var koldest. Tror han er en varm hund, for har endnu ikke set ham fryse, selv da det var ned mellem -10 og -20 grader...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun bliver så fiiin og tøset.:lun:

 

Minder mig om det sæt jeg har til Gracie, også fra Trixie. Købte først hundetegnet og fandt så senere halsbånd og line i Plantorama. Det passer perfekt sammen. I starten var jeg i tvivl om det var lidt for meget, fordi det virkelig så gennemført ud, og så med hjerter, og var lidt flov når hun havde det på, men nu er jeg ligeglad.

[ATTACH=CONFIG]79877[/ATTACH]

Indy havde en sele i det motiv. Men Sally ødelagde den kort efter vi havde fået hende... hun havde de første par mdr en skidt vane med at tygge igennem ting som hun var iklædt, hvis man lod hende sidde med det på for længe :rolleyes:

 

Jeg har lige bestilt nye halsbånd til begge hunde, hos min veninde :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jeg ELSKER at give Teitur en ny bamse engang i mellem, for han bliver så OVERLYKKELIG, han kan slet ikke styre sin glæder og blærer sig til alt og alle der komme på besøg i løbet af ugen eller ser hans nye rotte. Han tager den med i seng om aften og er det første han tager i munden når han står op. Nårh

 

Årh, hvor cute :lun:. Ja, her elsker jeg også at købe bamser, for her bliver der løbet æresrunde med det nye bytte i munden efterfulgt af vild lykkelig leg og hyggesutten på plysdyret og hvad ved jeg. Charlie er totalt bamseelsker - han og Teitur kunne sikkert få sig en hyggelig snak om plysbamsers lyksaligheder :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun bliver så fiiin og tøset.:lun:Minder mig om det sæt jeg har til Gracie, også fra Trixie. Købte først hundetegnet og fandt så senere halsbånd og line i Plantorama. Det passer perfekt sammen. I starten var jeg i tvivl om det var lidt for meget, fordi det virkelig så gennemført ud, og så med hjerter, og var lidt flov når hun havde det på, men nu er jeg ligeglad.[ATTACH=CONFIG]79877[/ATTACH]

Hvor er det et flot sæt til Gracie og så med matchene navneskilt :lun:

 

Ja jeg har det lige som du havde det, jeg går og kigger lidt og tænker om det er "for meget", især fordi der er blevet rynket lidt på næse af det tøseri (sådan har jeg ihvertfald opfattet det :genert: ) :fornaermet::lol:

 

 

Men altså, jeg er vild med det og synes det passer så fint til hende (mobilen gengiver farverne dårligt, synes jeg) så skidt med det selv om det da tager lidt af glæden lige først. SKØNT at man så kan spamme herinde hos andre udstyrs-tosser :mrgreen:

 

Det kort af det lange er, jeg synes det er et fedt sæt og jeg skulle have gjort det for længe siden i stedet for at tænke over hvad andre mon vil tænke, jeg har jo stadig alt det "seriøse" unisex udstyr for de 2 forrige hunde og til næste og næste og næste hund men dette her, det er kun til min Misja :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...